بازدید 4356
۱

تعطیلی ۶ مرکز غیر مجاز خدمات پوست، در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تعطیلی ۶ مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات پوست، مو و زیبایی، در دو هفته گذشته در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 05 March 2023

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،دکتر مهرداد شریفی گفت: با پیگیری‌های کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان و کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مراکز غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تعطیل شدند.

او تاکید کرد: مراکز مجاز ارایه دهنده خدمات درمانی، دارای تابلوی معتبر، پروانه طبابت و مجوز قانونی لازم هستند و این مجوز‌ها باید در معرض دید عموم باشد.

دکتر شریفی از مردم استان خواست تا اقداماتی مانند لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست، مو و طب سنتی ایرانی را تنها در مراکز پزشکی دارای مجوز انجام دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون دریافت مجوز‌های قانونی ممنوع است و هیچ شخصی نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و مجوز‌های لازم، از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.

او با اشاره به عوارض جبران ناپذیر انجام مداخلات زیبایی در مراکز غیر مجاز گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ارایه خدمات درمانی، با تلفن ۱۸۱۹ مرکز پایش و مراقبت‌های درمانی و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
چرا اسم این مراکز را اعلام نمی کنید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل