بازدید 2367
۱

نامزد انتخابات آمریکا: بایدن یک انتخاب ضعیف است

ماریان ویلیامسون نویسنده مشهور آمریکایی و اولین رقیب دموکرات بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، با شروع دومین کمپین ریاست جمهوری خود، جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا را یک انتخاب ضعیف خواند و گفت: دموکرات‌ها نباید از انتخابات مقدماتی (درون‌حزبی) هراس داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 05 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی ان ان، ویلیامسون پس از یک دوره مبارزات انتخاباتی ناموفق در سال ۲۰۲۰، روز شنبه به وقت محلی رسما اعلام کرد که برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ نامزد می‌شود تا اولین رقیب درون‌حزبی بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴ محسوب شود.

این نویسنده آمریکایی در مراسم آغاز کمپین انتخاباتی خود در ایستگاه یونیون در واشنگتن به هوادارانش، گفت: من قبلا یک بار برای ریاست جمهوری نامزد شده‌ام بنابراین در مقابل کسانی که قصد ندارند به دیگرانی که با برنامه‌های از پیش تعیین‌شده آنها همسو نیستند اجازه ورود به این عرصه را بدهند، بی‌تجربه نیستم.

ویلیامسون تقریباً بیشتر مدت زمان ۲۰ دقیقه‌ای سخنرانی خود را به بیان بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی و فساد در واشنگتن اختصاص داد و افزود: وضعیت موجود خود به خود تغییر نخواهد کرد و این ما هستیم که باید آن را تغییر دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: بایدن یک انتخاب ضعیف است

این نویسنده آمریکایی ماه گذشته میلادی در بیانیه‌ای کنایه‌آمیز، اعلام کرد که انگیزه‌اش از نامزدی مجدد در انتخابات، مبارزه با بی‌عدالتی‌های اقتصادی است که میلیون‌ها آمریکایی به دلیل تأثیر قدرت مالی شرکت‌ها بر نظام سیاسی این کشور متحمل شده‌اند.

ویلیامسون افزود: حریف موقعیت یا شرایط خاصی نیستم بلکه حریف یک ذهنیت اقتصادی هستم که در ۵۰ سال گذشته این کشور را تحت سیطره خود داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بایدن که سرطان داره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست