بازدید 4872

باخت ایران به استرالیا؛ شاگردان صمد به شروع بد خودشان باختند

کد خبر: ۱۱۶۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 04 March 2023

تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های جوانان آسیا نتیجه را به استرالیا واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 13:30 امروز (شنبه ـ به‌وقت ایران)، در دومین دیدار خود در جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا، در ورزشگاه استقلال فرغانه ازبکستان مقابل استرالیا قرار گرفت که با شکست 3 بر 2 شاگردان صمد مرفاوی همراه بود.

گل‌های تیم جوانان را امیر اسلام‌طلب در دقیقه 25 و علیرضا عنایت‌زاده در دقیقه 80 به ثمر رساندند و سیمونز در دقیقه 8 و سگچیچ در دقایق 19 و 46، گل‌های استرالیا را زدند تا نخستین پیروزی استرالیایی‌ها در این رقابت‌ها ثبت شود.

باخت ایران به استرالیا؛ شاگردان صمد به شروع بد خودشان باختند

شاگردان صمد مرفاوی که اولین دیدار خود در این مسابقات مقابل قطر را با پیروزی یک بر صفر پشت‌سر گذاشته بودند، در صورت شکست استرالیا می‌توانستند صعودشان را به مرحله بعد قطعی کنند، اما با شکست مقابل کانگوروها صعودشان به تأخیر افتاد تا در سومین بازی خود مقابل ویتنام به‌دنبال قطعی کردن صعود خود باشند.

دیگر دیدار این گروه از ساعت 17:30 امروز به‌وقت تهران بین تیم‌های ویتنام و قطر برگزار خواهد شد. ویتنام در مسابقه اول با یک گل از سد استرالیا گذشته بود.

سومین و آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها ساعت 13:30 روز سه‌شنبه هفته جاری (16 اسفند) مقابل ویتنام انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار