بازدید 5013

انفجار مرگبار و تخریب منزل مسکونی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و تخریب منزل مسکونی در منطقه پیروزی خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن ۵۷ ساله جان باخت.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 04 March 2023

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۸ این حادثه در خیابان پاسدار گمنام پیروزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک منزل مسکونی قدیمی ۲ طبقه در طبقه همکف به وسعت ۵۰ متری مقداری سیلندر گاز وجود داشت که این محل منجر به انفجار و تخریب این مکان شد.

ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.

به گفته وی، در این حادثه زن میانسال بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و فرد دیگر که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود تحویل عوامل اورژانس قرار گرفت.

ملکی تاکید کرد: در محل حادثه مقداری سیلندر گاز در زیر آوار قرار داشت که آتش نشانان با احتیاط این وسایل خطرناک را خارج کردند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: بررسی های اولیه حکایت دارد که نشت گاز از یکی از سیلندرهای موجود موجب انفجار شد که کارشناسان در محل مشغول بررسی دقیق علت این حادثه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی