بازدید 6788
نماینده مجلس:

تاکنون ۹۰۰ دانش آموز دچار مسمومیت شدند

شهریار حیدری بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 01 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.

شهریار حیدری درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان، اظهار داشت: پیشنهاد بنده آن است که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مأموریت دهد تا به همراه مسئولان نهاد‌های اطلاعاتی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و با فوریت این موضوع را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی و دولت و مسئولان حوزه بهداشت کشور باید این موضوع را با حساسیت پیگیری کنند و نباید از کنار این قضیه به سادگی گذشت. ممکن است افراد ضدنظام در این موضوع نقش داشته باشند، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و نمی‌توان بدون بررسی دقیق گروهی را متهم به این کار کرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و بهداشتی باید این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی کنند و زودتر به نتیجه برسند. باید منشأ این موضوع زودتر مشخص شود تا مردم از نگرانی درآیند.

حیدری توضیح داد: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. درباره تعداد کشته شدگان این حادثه آماری ندارم و باید وزارت آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
باید خودمون دست یه کار شیم فایده نداره
پبشنهاد من این هست که دور مدارس کشیک بدیم فرد مورد نظر رو پیدا کنیم سم رو تو دهن اقدام کننده ش بندازیم و دهنش رو چسب بزنیم
اگه اسیدپاش رو روش اسید میریختیم این اتفاقا نمی افتاد
تهرانسر هم شد......................کو پیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقایونی که مسئولیت تشخیص تشویش اذهان عمومی را بر عهده دارند و مثل رعد حکم صادر می کنند و از همه دستگاهها می خواهند که پیگیر باشند الان دقیقا کجا هستند این موضوع تشویش اذهان عمومی نیست نه؟
عجب اطلاع رسانی !!!!! بایکوت خبری است ؟ این دانش آموزان همه دختر هستند ؟
واقعا مسخره شده این نوع کشور داری
من با خشونت مخالفم ولی اعتقاد دارم دار وقتی که دختر ها وارد دبیرستان و دانشگاه ها شدن وقیح و پر رو شدن و فساد زیاد شد و سواد انها هم هیچ خاصیتی نداشت تا کلاس ششم بخوانند و بگذارند پسرها و مردها وارد دانشگاهها شوند و کارها را برست بگیرند و خانمها کارهای مربوط به خانه و بزرگ کردن بچه ها و هنرهای ارزشمند را بیاموزند بخدا فساد خیلی کمتر می‌شود اگر هر کسی به به جای خودش برود الان پسرها همه بیکار و علاف و معتاد هستن دخترها سر کار هستن که بیشتر باعث فساد میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
دخترا درس نخونن که حمالی مرداد رو بکنن؟ کی یه تو اجازه داده برای زنها تصمیم بگیری؟ نکنه خود تو دخترها رو مسموم میکنی؟ پسری که شایستگی داشته باشه دخترها نمیتونن کار رو ازش بگیرن، توقع دارین بدون خاصیت، شغل درست و حسابی بهتون بدن و دختر باهوش و فرهیخته براتون خونه‌داری بکنه؟ شما برو با زن خونه‌دار ازدواج کن و به بقیه کاری نداشته باش، این همه سال همه مشاغل دست آقایون بوده چه گلی به سر مملکت زدن که زنها نمیتونن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
متاسفم برای طرز فکر شما.این اگه فرق بین جنسیت نیست پس چیه؟؟؟ زنان و دختران رو از همه چیز محروم کردید یک باره بگید برن بمیرن که شما مردا ها راحت شید
فساد هم تقصیر دختران بی گناهه؟؟
خجالت بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
سلام بر دانشمند بزرگ جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
منافق جان... این کامنت را گذاشتی که به مخاطبین بگی این کارها عمدا توسط موجودات افراطی انجام شده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
یعنی دختر ها بعد از ذبستان شوهر کنن و بچه بزان؟
اگه یک کلمه علیهشان تو اینستا مینوشتی الان اعدام شده بودی ولی این شلم شوربا رو کسی خبری نداره ازش
خدایا خودت به داد این مردم بینوا برس
اگر به جای دخترا دو تا حوزه علمیه را مسمو.م کرده بودند الان صد نفر را دستگیر و اعدام کرده بودن ولی در این زمینه هنوز کسی شناسایی نشد و نخواهد شد هر وقا اسید پاش پیدا شد مسموم کننده هم پیدا خواهد شد چون ادم خودشون هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها