بازدید 3345
۲

ژنرال صهیونیستی:اسرائیل از درون درحال فرسایش است

«عاموس یادلین» رئیس سابق واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گفت که (رژیم) اسرائیل از درون در حال فرسایش است.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 01 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، «عاموس یادلین» در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: حسن نصرالله نشسته است و درباره خانه عنکبوت ۲ می‌گوید، آنها نیازی به ساخت موشک‌های نقطه زن ندارند زیرا ما از درون در حال فرسایش هستیم.

سید حسن نصرالله در جشن آزادسازی جنوب لبنان از دست دشمن صهیونیستی در ۲۵ می ۲۰۰۰، رژیم صهیونیستی را «ضعیف‌تر از خانه عنکبوت» توصیف کرده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اظهارات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان را که در آن از بحران داخلی رژیم صهیونیستی و اختلافات ناشی از بحران قانونی و سیاسی در این رژیم صحبت کرده بود را «خانه عنکبوت ۲» توصیف کردند.

وی با اشاره به شکاف ایجاد شده بین صهیونیست‌ها و کابینه این رژیم گفت: مردم احساس می‌کنند که عزیزان خود را فدا کردند و کشته دادند، در حالی که اسرائیل به سمت و سوی خوبی نمی‌رود.

این ژنرال صهیونیستی با اشاره به تاثیر عملیات کماندویی فلسطینیان بر آگاهی اشغالگران و شهرک نشینان، گفت: با توجه به اینکه انگیزه (فلسطینی‌ها) برای انجام عملیات همیشه وجود داشته است؛ اما اکنون مبارزان فلسطینی وجود دارند که متفاوت هستند.

یادلین در ادامه با تاکید براینکه هیچ راه حل جادویی در اینجا برای عملیات فلسطینیان وجود ندارد، گفت: باید خطر عملیات فلسطینیان متوقف شود.

به دنبال تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها، رئیس ستاد ارتش این رژیم اذعان کرد که این عملیات‌ها هزینه هنگفتی را برای رژیم اسرائیل به همراه داشته و ضربات سنگینی را به آن وارد کرده است.

"هرتزی هالیوی" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: عملیات‌ها و رویدادهای اخیر هزینه‌های سنگینی را روی دست ما گذاشته است و ما در حال بررسی این عملیات‌ها هستیم.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» پیش تر مدعی شده بود: «از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل) و ارتش اسرائیل بیش از ۴۵۰ عملیات از جمله ۳۶ عملیات بمب گذاری، بیش از ۳۰۰ عملیات تیراندازی و ربایش و زیر گرفتن با خودرو و حمله با سلاح سرد را ناکام گذاشته است.»

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، اکنون عملا جنگی شبانه روزی (بین ارتش رژیم اسرائیل و مبارزان فلسطینی) در کرانه باختری در جریان است که شدت آن در هفته‌های اخیر بیشتر شده و درگیری و همچنین میزان شجاعت و شهامت فلسطینیان افزایش یافته است. مناطق مسکونی فلسطینیان هم اکنون از تسلیحات نظامی اشباع شده؛ به گونه‌ای که فلسطینیان به جای پرتاب سنگ به سوی خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی، بطری‌های آتش زا پرتاب و به سوی نیروهای این رژیم تیراندازی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خواهیم دید
نگران نباشید..ما کلا از درون منفجر شدیم..از پوسیدگی گذشتیم..
قبمت گوشت و برنج و حبوبات رو چک کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار