بازدید 3258
۱

زندان قدیمی شهرستان تفرش تعطیل شد

زندان قدیمی شهرستان تفرش روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و در راستای بهبود خدمت‌رسانی و اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان تعطیل و بنای جدید آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 27 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در این آیین گفت: یکی از مشکلات شهرستان تفرش، وجود زندان قدیمی در بافت شهری بود که امروز با همت همکارانمان در اداره کل زندان‌های مرکزی، این زندان به خارج از شهر منتقل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهم‌ترین رسالت و مأموریت سازمان زندان‌ها، اصلاح و تربیت است، ایجاد فضای لازم برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان از طریق آموزش و حرفه آموزی در اولویت اقدامات قرار دارد و زندان جدید تفرش از بسیاری از این امکانات برخوردار است.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور اظهار کرد: با توجه به واقع شدن زندان تفرش در بافت مسکونی همچنین به دلیل فرسودگی، امکان اجرای درست برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در آن وجود نداشت.

محمدی گفت: در مجموع در انتقال زندان‌ها به بیرون از بافت شهری، استانداردهایی همچون توسعه و بهبود سرانه اسکان، استاندارهای محیطی، توسعه فضاهای اشتغال، حرفه‌آموزی و فعالیت‌های فرهنگی، مورد توجه ویژه است.

بازدید از حوزه قضایی، حضور در جمع کارکنان و پرسنل این اداره و پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم، سرکشی به زندان‌ها و مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان، دیدار و نشست با مقامات اجرایی و قضایی استان مرکزی از جمله برنامه‌های رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور در سفر یک روزه به استان مرکزی و شهرستان تفرش بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
لطفا زندان ها را افزایش دهید، ولی فقط جای کسانی باشد که امنیت مردم را به خطر میاندازند نه سایر افراد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی