بازدید 9741

جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد

کد خبر: ۱۱۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 26 February 2023

عصر روز گذشته جسد خون آلود نوجوان 14 ساله کر و لال هنگامی در میان تپه های روستای احمدآباد مشهد کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، گلوی او را به طور کامل قطع کرده بودند.

به گزارش خراسان، عصر روز گذشته، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و نیروهای انتظامی وی را در جریان یک جنایت هولناک قرار دادند. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری عازم روستای احمد آباد از توابع بخش رضویه مشهد شد و تحقیقات قضایی را آغاز کرد. جسد خون آلودی که در کنار لوله انتقال آب و در میان تپه های اطراف روستا قرار داشت مربوط به نوجوان 14 ساله کرولال تحت پوشش بهزیستی بود که توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

ادامه تحقیقات میدانی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیانگر آن بود که نوجوان مذکور چند ساعت قبل از کشف جسد در حالی به طرز دلخراشی  مورد هجوم قرار گرفته  است که وی آخرین بار در عصر روز قبل از کشف جسد  در یک مجلس عروسی دیده شده بود.

تحقیقات ویژه قاضی دکتر صفری برای کشف راز این جنایت دردناک آغاز شده است و گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی بررسی های خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل تکان دهنده در دستور کار قرار داده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان