بازدید 9350

سیتی توفان کرد، زور لیورپول به پالاس نرسید

کد خبر: ۱۱۶۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵ 26 February 2023

در ادامه بازی‌‌های روز دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها موفق شد میزبان خود تیم بورنموث را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبیده و فاصله خود را با آرسنال صدرنشین کاهش دهد.

در این بازی خولیان آلوارس در دقیقه 15، ارلینگ هالند در دقیقه 29، فیل فودن در دقیقه 45 و کریس مفام در دقیقه 51 (گل به خودی) برای منچسترسیتی گلزنی کردند و تنها گل بورنموث را هم جفرسون لرما در دقیقه 83 زد.

سیتی با این نتیجه هفدهمین برد خود را کسب کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال صدرنشین فاصله خود را با این تیم به 2 امتیاز کاهش داد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال با 57 امتیاز از 24 بازی در صدر قرار دارد، منچسترسیتی با 55 امتیاز از 25 بازی دوم است و منچستریونایتد با 49 امتیاز از 24 بازی رده سوم را در اختیار دارد.

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب تیم فوتبال لیورپول از ساعت 23:15 به وقت تهران در خانه کریستال پالاس به میدان رفت که این بازی در نهایت نه برنده داشت و نه گل.

با این نتیجه که ششمین تساوی و سیزدهمین بازی بدون برد فصل لیورپولی‌ها در لیگ برتر بود، تیم تحت هدایت یورگن کلوپ 36 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد هرچند هنوز میان این تیم و رده چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شش امتیاز فاصله است.

سیتی توفان کرد، زور لیورپول به پالاس نرسید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی