ده خبر مهم برای بورس امروز شنبه ۶ اسفندماه

امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 25 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛

۱- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: مجلس بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را از شنبه در سه نوبت صبح، عصر و شب آغاز خواهد کرد.
۲- انجمن جهانی فولاد: ایران ژانویه ۲۰۲۳ میلادی در رتبه نهم تولید فولاد خام جهان ایستاد؛ این رتبه یک پله بالاتر از جایگاه پیشین ایران است.
۳- براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صمت، ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از روز شنبه (ششم اسفند) شروع می‌شود. شرکت‌کنندگان در این قرعه‌کشی علاوه بر داشتن شرایط قرعه‌کشی خودرو‌های داخلی مثل داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و غیره، باید ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند.  
۴- بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۳ اسفند به ۲۳.۰۱ درصد رسید.
۵- قالیباف، سخنگوی وزارت صمت: تا پایان امسال دیگر قرعه‌کشی خودرو نخواهیم داشت علت آن هم رشد جهش‌وار تولید خودرو است.
۶- قربان‌زاده در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "هیات واگذاری مصوب کرد ۶.۲ درصد سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و پنج درصد سهام دولت در فولاد مبارکه اصفهان در ماه جاری به صورت بلوکی در بورس به قیمت پایه مصوب عرضه شود. "
۷- نرخ گروه محصولات صنعتی بموتو بطور میانگین ۱۸ درصد افزایش داشته است.
۸- راه‌اندازی بازار مبادلات در مرحله اول، منجر به رشد سودآوری شرکت‌های پتروشیمی خواهد شد و بعد از آن هم گروه فولادی و با یک وقفه زمانی، پالایشی‌ها و نیز تمامی شرکت‌هایی که درآمد‌های صادراتی دارند، از این رویداد منتفع می‌شوند.
۹- امضای قرارداد ۴۵۰ میلیون یورویی سایپا برای صادرات خودرو به روسیه
۱۰- تخصیص سهام عدالت به سه میلیون و ۳۰۰ هزار جامانده به زودی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار