بازدید 9303

حکم مدیرکلی که یک هفته هم دوام نداشت

کد خبر: ۱۱۶۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 25 February 2023

در آخرین روزهای بهمن‌ماه آن‌گونه که پایگاه خبری وزارت ورزش مدعی شده به پیشنهاد میرهادی قره‌سیدرومیانی، معاون وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی محمودرضا امیاری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان‌شمالی منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قرار بر این بود که وی جانشین حمید امیری بر مسند ورزش و جوانان این استان مرزی شمال‌شرقی کشورمان شود اما در اقدامی عجیب ظرف یک هفته حکم او لغو و فرد دیگری به ریاست رسید.

با گذشت تنها یک هفته از آن حکم سرپرستی، غلامحسین شاکری‌کوشکی از سوی سیدحمید سجادی به سرپرستی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی منصوب شد که همین تغییر یک‌باره و تجدیدنظر وزیر ورزش، باعث بروز ابهامات و طرح سؤالاتی شد که حالا با خونریزی مغزی حمید سجادی تا مدتها بدون پاسخ خواهد ماند.

طبق شنیده‌ها ماجرای این تغییر و تحول از این قرار بوده که عدم هماهنگی معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش با استان‌داری خراسان‌شمالی برای انتصاب امیاری به سرپرستی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، نوعی دلخوری و گلایه را به همراه داشته که در نهایت منجر به عدم برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان در این استان شده است.

این بروز ناهماهنگی با استان‌داری باعث شده که در نهایت محمودرضا امیاری به سرپرستی اداره‌کل استان نرسد و سجادی مجبور به پذیرش تغییر و انتصاب غلامحسین شاکری‌کوشکی به سرپرستی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی شود.

بدون تردید در کنار معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و معاونت توسعه منابع اداری و پشتیبانی؛ این معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان است که نقش بسیار مهمی در وزارت‌خانه خواهد داشت اما این ناهماهنگی عجیب باعث بروز نگرانی‌هایی شده‌است.

حالا که وضعیت سلامتی سجادی پس از سانحه تلخ سقوط بالگرد چندان مساعد نیست، امورات داخلی وزارتی با این تفاسیر با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد؛ چرا که انگار هنوز برخی افراد با شرح وظایف خود آشنا نیستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست