یازدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری آغاز به کار کرد

یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اکثریت اعضا و با سخنرانی رییس مجلس خبرگان در تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 21 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دور پنجم از ساعت ۹ صبح امروز (سه شنبه) 2 اسفند ماه با سخنرانی آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان در ساختمان قدیم مجلس آغاز شد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری نیز در اجلاسیه امروز حضور دارد.

در این اجلاسیه سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان سخنران مدعو به تشریح راهکارهای دولت برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم می پردازد.

به گفته آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، این اجلاسیه روزهای دوم و سوم اسفند در تهران برگزار می شود و چهارم اسفند نیز اعضای مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر امام راحل حاضر و با آرمان‌های ایشان تجدید پیمان خواهند کرد،‌ همچنین پس از آن نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این اجلاسیه، حدود ۱۶ سخنرانی پیش از دستور توسط نمایندگان مجلس خبرگان رهبری انجام خواهد شد؛ تعیین اعضای کمیته پنج‌ نفره برای تنظیم و پیشنهاد بیانیه پایانی و نیز انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌ها، صورت می‌پذیرد.

این اجلاسیه عصر چهارم اسفند با قرائت بیانیه پایانی به کار خود خاتمه می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی