بازدید 6240

داماد روحانی:اگر او تاثیرگذار نیست چرا حرص می‌خورید؟

کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 18 February 2023

به گزارش «تابناک»، کامبیز مهدی زاده، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با مدارا با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین و دستاوردهای این سفر گفت: دستاورد زمانی مشخص می‌شود که مردم در سفره خود آن را احساس کنند با عکس و راه رفتن روی فرش قرمز نمی‌توان گفت دستاوردی حاصل کشور شده است، هر روز در بوق و شیپور کردند که عضو سازمان همکاری شانگهای شدیم بسیار عالی، نتیجه آن چه شد؟ چرا هر روز قیمت دلار و سکه بالا می‌رود اگر ما با دنیا رابطه نداشته باشیم با فضایی ها هم تفاهم و قرار داد ببندیم نتیجه ای نخواهد داشت متاسفانه دیده می‌شود افرادی در دولت برای رسیدن به اهدافشان از رهبری خرج می کنند.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند دولت آقای رئیسی دولت پیشرفت است و نسبت به سایر دولت ها در بسیاری از حوزه ها پیشتاز است. بله درست می‌گویند اما در گرانی قیمت گوشت و نان و مرغ، در گرانی قیمت خودرو پیشتازند، در بالا رفتن قیمت مسکن پیشتازند، در رسیدن قیمت پیاز و گوجه به مرغ و گوشت پیشتازند، در رساندن قیمت گوشت به گوشی موبایل پیشتازند، حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.

داماد رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مقایسه دولت روحانی و رئیسی در اصل کار درستی نیست چرا که دولت روحانی تنها بود اما امروز همه یکدست با دولت رئیسی هستند و آن ها بازوی صداوسیما را دارند اما باز شما نتیجه را می‌بینید چیست (تورم و گرانی و انزوا) مقایسه دولت روحانی و رئیسی مثل مقایسه یک ماشین سواری با یک دوچرخه است هر دو وسیله می توانند شما را به مقصد برسانند اما پا زدن امروز کجا و گاز دادن دیروز کجا، امروز دولت به جای اینکه به دنبال گرفتن انواع تیک ها در اینستاگرام و سایر پلت فرم های مختلف باشد بهتر است تلاش کند تیک رضایت را از مردم بگیرد.

کامبیز مهدی زاده گفت: تنها راه نجات اقتصاد ایران یک چیز است ارتباط با دنیا و بازگشت به برجام آن هم برجامی که تنها لاشه آن باقی مانده، گویا برخی نفسشان از جای گرم بلند می‌شود، یخچالشان پر است و در سر سفره آن ها چند نوع خورشت وجود دارد در حالی که مردم در فشار معیشتی هستند با دیوار کشیدن نمی‌توان انتظار پیشرفت داشت دیوار برلین در سال ۱۹۸۹ فروریخت اما عده ای تندرو همچنان هدفشان ساخت دیوار برلین است با این تفکرات راه به جایی نمی‌بریم.

این فعال سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا باهنر درباره دولت سیزدهم گفت: ما آقای باهنر را جز عقلا می‌دانیم اما تاکید بر اینکه اگر به گذشته برگردد باز هم به آقای رئیسی رای می‌دهد مثل کسی که ماشین یک شخص چپ کرده و باز تاکید دارد با آن ماشین به مسافرت برود در حالی که می بیند ماشین قادر به حرکت نیست اما می‌گوید همین عالی است، تاکید رای دادن به رئیسی یعنی فشار اقتصادی بر مردم، یعنی وضعیت امروز ما در روابط بین الملل، باید از ایشان سوال کرد چه عملکرد درخشانی در این دوسال از آقای رئیسی دیده اید که مجدد او را انتخاب می‌کنید. نمی‌شود یکی به نعل زد یکی به میخ و دو پهلو صحبت کرد. آقای دکتر باهنر از افراد اعتدالی و عاقل هستند اما بیان این صحبت ها در افکار عمومی بازتاب خوبی نداشت. مردم عملکرد را می‌بینند نه اینکه دل ما چه می‌خواهد.

وی در پایان با اشاره به بانیان وضع موجود گفت: آن روز بانیان وضع موجود همین همفکران و دوستان روزنامه کیهان بودند که نگذاشتند دولت موفق عمل کند امروز هم که دوستانشان سکان دولت را برعهده گرفته اند باز هم بانی وضع موجود این دوستان هستند چرا که این بار توانش را ندارند دولت را اداره کنند. اخیرا خبرگزاری تسنیم گفته که حسن روحانی رکورد دار پایین ترین میزان محبوبیت در کشور است. خوب اگر ایشان محبوبیت ندارد چرا وقتی صحبتی می‌کنند شما می ترسید و می لرزید اگر او تاثیر گذار نیست چرا پس از هر سخنرانی یک هفته درباره او می‌نویسید اگر او تاثیر گذار نیست چرا حرص می‌خورید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار