بازدید 12795

بارسلونا ۲، منچستریونایتد ۲: درکلاس فینال لیگ قهرمانان

حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
کد خبر: ۱۱۶۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴ 17 February 2023

زور بارسلونا در خانه هم به منچستر یونایتد نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در آغاز دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) چهار بازی بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه نوکمپ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند، مسابقه‌ای که با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

بارسلونا که به پشتوانه 90 هزار تماشاگر حاضر در نیوکمپ پا به زمین گذاشته بود، مطابق انتظار مالکیت توپ را در اختیار داشت اما مشخصا موقعیت های منچستریونایتد زهردار تر بودند، با این حال هر دو تیم توانایی زدن بیش از دو گل را داشتند. نکته نگران کننده این بازی برای بارسا محرومیت گاوی پس از دریافت کارت زرد و مصدومیت پدری در اواسط نیمه اول بود، این یعنی همانطور که منچستریونایتد با لشکری از غایبین به نیوکمپ آمده بود، ژاوی هم برای هفته آینده چنین چالشی پیش رو خواهد داشت. 

گل نخست این بازی در دقیقه 50 توسط مارکوس آلونسو برای بارسلونا رقم خورد، اما منچستریونایتد خیلی زود به گل خورده واکنش نشان داد و با زدن دو گل متوالی در دقایق 53 و 59 ورق را به سود خود برگرداند. گل نخست را مارکوس رشفورد به ثمر رساند و دومی ژول کونده مدافع بارسایی‌ها که دروازه خودی را باز کرد. در نهایت بارسلونا با گل دقیقه 76 رافینیا کار را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی مهم تیم فوتبال رم در خانه سالزبورگ اتریش با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. کاپالدو در دقیقه 88 تنها گل این بازی را برای سالزبورگ به ثمر رساند.

در دو بازی دیگر شاختار دونتسک با نتیجه 2 بر یک از سد تیم رن گذشت و نبرد خانگی آژاکس با یونیون برلین در هلند بدون گل خاتمه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار