بازدید 10684
۱

وضعیت قرمز برفی در چند شهر چهارمحال و بختیاری

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از گردنه‌ها به سه متر رسیده است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول با همکاری شش استان معین، مشغول امداد رسانی و بازگشایی جاده‌ها هستند.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 15 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,‏ حیدری در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ سیما با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری در دو روز اخیر با بارش شدید برف مواجه است‏، افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی این بارش تا پس فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ۶ شهرستان ما وضعیت قرمز اعلام شده و جاده‌های بیش از صد روستا در شهرستان کوهرنگ، غرب شهر کرد، بن، فارسان، کیا و اردل مسدود است.

حیدری افزود: با تلاش نیرو‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن وصل است، اما در حدود ۳۰ روستا آب و برق به علت شدت بارندگی قطع است.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها ارتفاع برف به بیش از دو و نیم متر می‌رسد، گفت: در گردنه ارتفاع به سه متر هم می‌رسد، گردنه‌ها و جاده‌های شامنصوری، تارا و چری به خاطر سقوط بهمن مسدود هستند و در سایر جاده‌ها رفت و آمد به کندی انجام می‌شود.

حیدری افزود: با تشکیل جلسه مدیریت پیشگیری از بحران و امداد رسانی، همه دستگاه‌ها در آماده باش هستند، با اعلام بسیج عمومی، همه دستگاه‌های شهرداری ها، پیمانکاران، بخش خصوصی و دولتی بسیج شدند و به دستور وزیر کشور از ۶ استان معین دستگاه اعزام شده و همه مشغول بازگشایی جاده‌ها هستند.

وی ادامه داد:، اما ارتفاع برف بالا و در گردنه بیش از سه متر است و خطر سقوط بهمن وجود دارد دستگاه‌ها به همین علت به درستی نمی‌توانند بازگشایی کنند، ولی همه دستگاه‌ها به صورت شبانه روزی امداد رسانی می‌کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
همین کوهرنگ رو دوباره تابستون میگن آب نداره... معلوم نیست این همه آب و برف و بارون رو کجا میبرن...
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم