بازدید 2551

سرمربی پیکان: جالب است که ساپینتو درباره احترام حرف می‌زند

کد خبر: ۱۱۶۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ 13 February 2023

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: شکست بسیار تلخی برای ما بود و متأسفانه چوب اشتباهات خودمان را خوردیم. وقتی توپ در کنترل ما بود، هافبک میانی ما اضافه کاری کرد و توپ ساده‌ای را لو داد. تیم حریف از این موضوع خوب استفاده می‌کند و پس از اینکه توپ را به قایدی رساندند، بازیکنی که مأمور بود به او فضا ندهد، غافلگیر شد و قایدی گلی استثنائی به ثمر رساند.

«آنها باید مدیون قایدی باشند که از «موقعیتِ صفر» گل می‌زند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: اگر مربی حریف ناراحت نمی‌شود، ادامه بازی در اختیار ما بود و بازی قدرتمندی ارائه کردیم. فیلم این مسابقه هم موجود است. در دقیقه 90 هم در یک توپ برگشتی از ضربه ایستگاهی، گل استثنائی دیگری دریافت کردیم. امروز گل‌هایی خوردیم که کمتر در فوتبال ما پیش می‌آید.

سرمربی پیکان با تبریک این پیروزی به اعضای تیم استقلال بیان کرد: این شکست، چیزی از ارزش بازی خوب بازیکنان ما کم نمی‌کند. چوب بی‌تجربگی و سهل‌انگاری یکی دو بازیکن خودمان را خوردیم و نباید این موقعیت‌ها را به حریف می‌دادیم. باید خودمان را سریع جمع و جور کنیم و آماده بازی بعدی شویم.

وی در مورد قضاوت بیژن حیدری خاطرنشان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت، اما دوست عزیزمان یعنی بیژن حیدری به تیم‌های کم‌نام و نشان‌تر راحت‌تر کارت می‌دهد. هنگامی که با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم، دست به کارت حیدری بهتر است. او زحمتش را کشید، اما همین‌گونه است.

سرمربی پیکان در واکنش به اظهارنظر ریکاردو ساپینتو که گفته بود مربیان پیکان به او احترام نگذاشتند، عنوان کرد: ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟ جالب است. تیم ما را همه می‌شناسند و می‌دانند زیاد به دنبال حاشیه نیستیم. گل‌های راحتی خوردیم و از این بابت عصبانی بودم. بازی خوبی ارائه می‌کردیم، اما نمی‌دانم این بنده خدا (روی ماتا) را که روی نیمکت این‌ها بود، از کجا آوردند! او روی هر توپی اعتراض می‌کرد و چیزهایی به زبان پرتغالی می‌گفت.

حسینی با یادآوری اینکه به زبان پرتغالی آشناست، گفت: می‌دانستیم آنها به زبان پرتغالی فحاشی می‌کنند. من گفتم چرا شلوغ می‌کنی و سر جای خودت بنشین! آنها این‌قدر در بازی‌ها فحش پرتغالی دادند که همه یاد گرفته‌اند. فحش‌های آنها بسیار رکیک است و عادت کرده‌اند که کنار زمین فحش پرتغالی بدهند! اکثر نیمکت‌های سایر تیم‌ها چنین حرفی را زدند. انسان‌ها هنگام عصبانیت از کوره در می‌روند و نباید آن را خیلی شلوغ کنیم. ما اسیر تجربه و کیفیت قایدی شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از رشید مظاهری مقابل استقلال رضایت دارد یا خیر، بیان کرد: ما به تیم حریف باختیم و بچه‌ها زحمت کشیدند. جز یکی دو ضدحمله، موقعیتی به استقلال ندادیم و بازی در اختیارمان بود.

سرمربی پیکان در ادامه تصریح کرد: قایدی در آن منطقه می‌ایستد تا توپ‌ها را بگیرد و نباید آن را در آن منطقه لو می‌دادیم. او حریف را در ضدحمله تنبیه می‌کند و علاوه بر سه مدافع، یک بازیکن گذاشتیم که ضدحمله نخوریم. این بنده خدا نتوانست مسیر توپ قایدی را ببندد و او هم ضربه‌ای استثنائی زد که نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

حسینی در مورد زمان بازگشت مصدومان پیکان به میادین خاطرنشان کرد: مجتبی حقدوست به این فصل نمی‌رسد. سایر بازیکنان هم کار می‌کنند و ان‌شاءالله برسند. دست ما روی نیمکت خیلی خالی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی