بازدید 4314

استقبال لرستانی‌ها از فیلم سینمایی «غریب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه شهید بروجردی مایه افتخار لرستان است، گفت: فیلم غریب که در جشنواره فیلم فجر در لرستان اکران و با استقبال خوب مردم همراه شد به‌خوبی توانست گوشه‌هایی از زندگی سراسر افتخار شهید بروجردی را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 13 February 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: منصور احمدی در حاشیه اکران فیلم «غریب» که شامگاه یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ در سالن سینمای استقلال خرم‌آباد برگزار شد، فیلم «غریب» را فیلمی بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست.

وی گفت: این فیلم به‌خوبی توانست گوشه‌هایی از زندگی سراسر افتخار شهید بروجردی را به نمایش بگذارد.

این مسئول با بیان اینکه شهید بروجردی مایه افتخار لرستان است، افزود: در این فیلم مخاطبان با بخشی از روحیات مثال‌زدنی این شهید بزرگوار آشنا می‌شوند.

احمدی یادآور شد: جدا از صحنه‌ها و جلوه‌های ویژه خوبی که «غریب» دارد تکیه بر اخلاق کریمانه شهید بروجردی در فیلم قابل تحسین است، امیدوارم مردم لرستان و بروجردی‌پرور همچون گذشته به سرداران خود افتخار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان استقبال مخاطبان از چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر را بسیار خوب و کم‌نظیر دانست و افزود: اکران فیلم «غریب» در بروجرد زادگاه شهید بروجردی با استقبال کم‌نظیر مخاطبان روبرو شد، همچنین فیلم کاپیتان به کارگردانی فیلم‌ساز لرستانی محمد حمزه‌ای نیز با استقبال خوبی در این دوره از جشنواره در لرستان روبرو بوده است.

احمدی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان روز بیست‌وپنجم بهمن‌ماه نیز به‌صورت ویژه در سه سانس فیلم سینمایی «غریب» با موضوع زندگی شهید بروجردی در استان اکران خواهد شد و امیدوارم اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ هنری در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر لرستان مفید واقع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل