بازدید 81141

تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!

این بار رویداد مشکوک تنها در یک مدرسه به وقوع پیوسته و منجر به حضور ماموران اورژانس و اعزام ۳۷ دانش آموز به مراکز درمانی شده است. جمعی از دانش آموزان که شماری از ایشان دیشب ترخیص شدند و مابقی تحت مراقب ماندند؛ دانش آموزانی که معلوم نیست علت بروز این حالت شبیه مسمویت در ایشان چیست و این پرسشی است که باید هرچه زودتر پاسخ بیابد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 13 February 2023

تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!رویداد عجیبی که با تکرارش، مسئولان آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی مدارس استان گرفتند، بار دیگر تکرار شد تا نگرانی‌ها افزون شود.

به گزارش «تابناک»؛ در میان اخبار مختلفی که هفته قبل مخابره شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، شیوع عارضه‌ای عجیب در میان دانش آموزان برخی مدارس استان قم بود؛ عارضه‌ای شبیه به مسمومیت با علتی نامشخص که وقتی تلاش‌ها برای ریشه یابی آن راه به جایی نبرد، مسئولان آموزش و پرورش این استان دستور کاری ویژه و فوری اتخاذ کرده و مدارس استان را تعطیل کردند.

اقدامی قابل توجه که انتظار می‌رفت به شکل گیری تلاشی همه جانبه و فوری برای علت یابی این رویداد منجر شده و پیش از بازگشایی مدارس در هفته جاری، سرانجام بیابد و حسن ختام ماجرا، ارائه توضیحات شفاف در این باره به مردم باشد. انتظاری که محقق نشد تا روز گذشته خبری روی خروجی رسانه‌ها قرار گیرد که حکایت از تکرار این وضعیت داشت.

آن گونه که گزارش شده، این بار رویداد مشکوک تنها در یک مدرسه به وقوع پیوسته و منجر به حضور ماموران اورژانس و اعزام ۳۷ دانش آموز به مراکز درمانی شده است. جمعی از دانش آموزان که به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تا ساعت ۱۹ دیروز ۱۲ تن از ایشان ترخیص شدند و پیش بینی می‌شد دیگران هم بزودی ترخیص شوند.

نکته قابل توجه، بروز رویداد مرموز، این بار در ابعاد کوچکتر و همچنین خفیف‌تر بودن وضعیت حادث شده برای دانش آموزان است. نکته‌ای مثبت که تکرار ماجرا، آن هم به رغم جدیت مسئولان در ریشه یابی ماجرا و ممانعت از تکرار آن -که با تعطیلی مدارس استان قم در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته قبل متجلی شد- موجب رنگ باختن آن می‌شود.

تکرار رویدادی نگران کننده که هنوز هم علتش مشخص نیست؛ آن هم در شرایطی که گفته می‌شود نخستین موارد گزارش شده در این خصوص مربوط به آذرماه امسال است. ماجرایی که توالی و تکرار آن، معنادار و نگران کننده است و این سوال را به دنبال دارد که به راستی یافتن علت این رویداد غیرممکن است یا آنچه موجب کشف نشدن حقیت امر شده، تعلل نهاد‌های مسئول است؟

پرسشی که از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا مجموعه ستاد بحران استان و حتی امثال پدافند غیرعامل، مراجع مختلفی برای مخاطب قرار دادنش وجود دارد. دستگاه‌هایی که می‌توانند و به نوعی باید به این بحران واکنش نشان دهند، اما شواهد حکایت از آن دارد که بی توجهی نشان داده‌اند یا با همه توان پای کار نیامده‌اند.

بیشتر بخوانید

وضعیتی که می‌تواند خطرناک باشد، چون علت ماجرا نامشخص است و یکی از احتمالات، خرابکاری است. احتمالی به شدت نگران کننده که ترس تکرار ماجرا در مدارس دیگر نقاط کشور و شکل گیری بحرانی فراگیر در کشور را به دنبال دارد. بحرانی که برای جلوگیری از بروز آن، باید حل معمای مسمومیت دانش آموزان به اولویتی مهم و جدی تبدیل شود.

تکاپویی همه جانبه برای حل این معمای عجیب و پایان دادن به ماجرایی که سلامت دانش آموزان را نشانه رفته و آنقدر حیاتی و جدی است که تعطیل کردن مدارس، به مراتب کم هزینه‌تر از احتمالات شومی است که ممکن است تداوم این وضعیت به دنبال داشته باشد. تصمیمی که اگر بشنویم در بالاترین سطح، در دولت اتخاذ و ابلاغ شده، جای تعجب ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۷۱
چرا از اساتید بهداشت حرفه ای و سم شناسی دانشگاه های علوم پزشکی برای بررسی موضوع استفاده نمیشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
یک زمانی به عنوان تغذیه رایگان به دانش آموزان شیر می دادند. شیر اثرات مسمومیت را کاهش می دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
از کجا می دونی استفاده نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اگه به مسمومیت و این چیزای پیش پا افتاده رسیدگی بشه

پس کی به امور حجاب و مسائل خیلی مهم برسه!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شیر اثرات مسمومیت را کاهش نمیده و جنبه غذایی داره
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
تصاویر حاکی از رعایت حجاب کامل توسط ختران دانس آموز بوده و جای نگرانی نیست، کمی صبور باشید در دست اقدام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کار شعار زن زندگی ازادی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کاملا درست میفرمایید آنچه مشخصه این گاز ناشناخته وعوارص بعدی هم داره ولی هیچگونه اطلاع رسانی نشده وتحقیقات نامشخصه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اینها اگر بلد بودن که وضع ما این نمیشد
خدا به بچه های مردم رحم کنه
قم که دیگه از همه نظر بیمه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
لطفا دو سه دلیل برای ادعایتان هم می‌فرمودید خوب بود. دوستانی که مثبت داده اند هم حتما رفقای جنابعالی هستند
حران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
میگن تو آزمایشگاه مدارس قم با اورانیوم کار میشه و یک
درس اختیاری در رابطه با انرژی هسته‌ای گذاشتن و دخترای مسموم شده همشون 5 دقیقه قبل سر همین درس در آزمایشگاه مدرسه بودن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
پیشنهاد می شود به افرادی که از کشورهای مختلف (به ویژه چین و کشورهای افریقایی) برای تحصیل به حوزه علمیه قم می آیند توجه ویژه ای بشود.
دانش آموزان مسموم شده همگی دختر بودند درسته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دقیقاً باید روی همین نکته تمرکز داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیر پسرونه هم بوده حتی مدرسه ای که شوفاي داره نه بخاری
فقط تو مدارس دخترانه اتفاق افتاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیر یه مدرسه پسرانه هم بوده
به خدا خانواده ها خیلی نگران و استرس دارند کاری بکنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
نگران نباشند، عوضش غنی سازی ۶۰ درصد داریم
لازم به ذکره دلیل بوی نامطبوعی که چند بار تو تهران اتفاق افتاد هنوز کشف نشده و در دست بررسی است !
چه انتظارات بی جایی دارند ملت !
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
گاز متان (یا هرچیز دیگه) منتشر شده از زباله های انباشته شده تهران
به احتمال زیاددست عاشقان شعارزن زندگی آزادی درکاراست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
نادان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
فکر کنم کار خودت باشه چون مجرم همیشه یه سر نخ از
خودش به جا میزاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شاهدازغیب رسیدپرچم کجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خودتان انتخاب کردید این نوع زندگی را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
فرا فکنی حدی دارد چرا نمی گویی نتیجه بی لیاقتی است
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خدا بهت عقل و انصاف بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مالیخولیا داری، مریضی، برو خودت رو معالجه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عقده گشایی بی حد و مرز شده
عجیب ناتوانی ارزیابی موضوع هست نه اتفاق
واقعا متاسفم از این بی مسئولیتی افراد....استاندار فرماندار شهردار نمایندگان قم کجایید؟؟!!
کافیه یک دستور صادر کنن برای ارزیابی
همه بی تفاوت
البته موضوع سیاسی نیست ولی امنیتی میتونه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
از کجا میدونی آخه همه نیروها از تهران اعزام شدن برای پیگیری
سازمان پدافند غیر عامل که این همه بودجه سالانه می گیرد، چرا موضوع را بررسی نمی کند؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
فقط شعار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
واقعا همین طوره ، سازمان پدافند غیر عامل دقیقا تا حالا چه اقدام جدی برای شناسایی عامل این اتفاق اناجم داده ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیلی باحالید. وظیفه سازمان پدافند عاملرو مطاله کنین.
داخل تمام مدارس دخترانه مامور بگذارید و هوشیار باشند تا عامل این موضوع را در اقدام بعدی دستگیر یا شناسایی کنند.
امیدوارم حال دانش آموزان هرچه زودتر خوب بشود و اقدامات هم زودتر به نتیجه برسد قبل از اینکه وزیر آموزش و پرورش جهت استمرار آموزش حضوری در مدارس به هر شکل ممکن و در هر شرایطی، دوباره درخواست تغییر استانداردها و ضوابط را بدهد. فکر کنم اینبار وزیر درخواست تغییر ضوابط بستری شدن را بدهند و بگویند در چین شرایط مسمومیت و بستری شدن چنین است و چنان است!!!
همه این موارد را فقط مصلحت اندیشی میکنند و بروز نمیدهند. نکنه این هم تقصیر آمریکا و اسرائیل است؟ عرضع ندارید برید کاراگاه کچت بیارید حل کنه مشکل رو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بخدا درست میگی چون اگر اینها فرزندان مسئولین بودند، مقصرین در ظرف چند روز شناسایی و دستگیر میشدند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
تقصیر دولت قبلی است
دو سال بارندگی نشده.دوسال مدارس غیر حضوری بوده. آب فاضلاب خشک شده است لوله کشی فاضلاب قم خیلی هم اصولی نیست و تخلیه و تهویه درستی ندارد .شهرقم شیب کمی دارد و واد فاضلاب سمی ته نشین و خشک شده است.حالا مدارس حضوری شده آب به فاضلاب مدارس سرازیر شده بارندگی نیز اضافه شده است.گتاز آمونیاک در فاضلاب مدارس تولید و باع مسمومیت شده است.البته همه شهرهای کویر این مشکل را دارند اما قم بیشتر چون بشدت آلاینوه ها در فاضلاب ته نشین می شود شهرک صنتعتی شکوهیه در بالادست قم بنا شده و تولید اسید می کنند.اگرخاطرتا باشد تهران نیز چندسال پیش پس از بارندگی بوی گاز در شهرپیچید همه ارگانها آماده باش دادند بعد گفتند سلطان بو دستگیر شد.آخه لوله کشی فاضلاب تهران نیز تازه افتتاج شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
چرا این موضوع فقط برای مدارس دخترانه خاص است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دقت وریربینی ومعلومات شماقابل تحسین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عابد جان همه اینها که گفتی به فرض درست. آخه چرا فقط تو مدارس قم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اگر این فرضیه درست باشد بایستی در اکثر مدارس و در همه مقاطع باشد چرا فقط در مدرسه دخترانه و آن هم دبیرستان دوره دوم ؟
ناشناس
| France |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
داداش این موضوع چند ماهه داره اتفاق می افته و مسئولین جدی نگرفتن و بعضیهاشون که با رای امثال ما رفتن توی مجلس میگن از استرس و .... هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اینطور نیس چون بوی گاز آمونیاک مشخصه ولی این گاز بوی روغن سوخته داره و قبل از اینکه خیلی شدت بو زیاد شه که همه بفهمن اثرش رو میذاره حالت تهوع سردرد التهاب در عوارض بعدی ومتاسفانه فلج شدن ، هنوز بعضیا توی ای سی یو هستن سه ماهه ولی تازه دارن میگن وبه دروغ میگن حال همه خوبه مدارس سه ماهه که بازه وبچهها در معرض خطرن وهیچ مقامی پاسخگو نیس اگه بچه‌های خودشونم بود بازم میگفتن حالشون خوبه؟؟ عده
آقایانی که ادعا میکنند امنیت داریم، دارید چه کار میکنید؟
سر نخ ماجرا رو بگیری میرسی به همونهایی که مجسمه ها رو میدزدیدن و کسی هم نفهمید!! کی بودن. این دفعه هم نمیفهمید. همونجور که تو اصفهان هم کسی نفهمید
پاسخ ها
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
قرص لاي کيک و کلوچه را که هنوز بخاطر داريد؟ يک زماني بحران ملي شده بود.
تست
شایعاتی هست که مخالفین آموزش دختران ممکن است در این کار دست داشته باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اخرش معلوم میشه شایعه نبوده واقعی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
این حرف شاید برای افغانستان درست باشه ولی توی ایران مسخره اس آموزش می تونه مجازی هم باشه در ضمن چرا فقط توی قم؟؟
به نظر میاد کار نفوذی های دشمن برای بازی با اعصاب و روان جامعه هست.
البته قطعا عاملین شناسائی و دستگیر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
انشاالله
ولی خدا کنه دیر نشه و مثل سریال های تلویزیون که مامورها فقط نقش قبل از تیتراژ پایانی رو بازی میکنند مسولین امنیتی استان عمل نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اولا: پس احتمالا کار همون هایی بوده که با پهباد به مرکز دفاعی اصفهان حمله کردند
ثانیا: انشاالله که خداوند شما را شفا بدهد و از این افکار خلاص شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اگر حرف شما درست باشه پس اون امنیتی که ازش صحبت
هرکی هر وقت دوست داره هر طور میخواد میزنه و فرار میکنه ما هم تماشاگر شدیممیکنید کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دلیل هرچی هست احمالکاریدر تعطیل نکردن مدارس وبه خطر انداختن جون بچه‌ها ناشی از مدیریت نادرسته سه ماه مسمومیت گازی مشکوک وعوارض بد واطلاع ندادن به مردم
وعادی انگاری خودش جرم بزرگیه حالا می خواد به خاطر سیاست یا حفظ مسند باشه یا دلایل دیگه هیچ توجیهی برای طعمع قراردادن دختر بچه‌ها وبه خطر انداختن جونشون قابل قبول نیست زیر آموزش واستاندار ونماینده قم باید جوابگوباشن
احتمال زیاد ایراد از بخاری هایی که نوسازی مدارس برای این مدارس خریده .چرا که نوسازی مدارس خریدهای عمده از بخاری را انجام میده و این اتفاق توی فصل سرما رخ می ده . به هرحال این هم فرضیه ای هستش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اتفاقا این موضوع در مدارسی اتفاق افتاده که بخاری ندارند و رادیاتور دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
پس چرا در مدارس دخترانه اتفاق می افتد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
حرف مفته آتش نشانی گفته از بخاری نیست گاز دیگه ای هست که در عرض 3 ثانیه بیهوش میکنه
کرونا هم از شهر قم شروع شد
یادمون نمیره
این بیماری و مسمومیت هم داره از قم شروع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کرونا از کجا اومد یعنی تهران به اون بزرگی کرونا نگرفت یک راست اولین شهر از قم شروع شد عمو سوادت چقده
یک مدرسه نبوده و نوزده مدرسه بوده
طرز فکری که باعث این کارها میشود باید ان را رسوا کرد و چرا قم را میخواهند بدنام کنند؟ چرا جای دیگری نیست؟ ادم افراطی همیشه خطرناک است
پاسخ ها
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
از امریکا یا با وی پی ان امریکا خودت رو ناراحت نکن عزیز برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
چرا با وی پی ان آمریکا خودشو ناراحت نکنه؟ به لطف آزادی بیانی که ساختید همه وی پی ان دارن. تو چی کاره ای که بگی کی اظهار نظر کنه
علت هرچه که باشد ضعف شدید (علمی)(فنی) (مدیریتی)در پیدا کردن علت واقعی ،نمایان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
باید دلیل سهل انگاری و لاپوشانی کردن هامشخص بشه سه مه مدت زیادیه وزیر باید پاسخگو باشه
وزیر آموزش و پرورش را محاکمه کنید. همه چیز درست خواهد شد.
جان مردم اهمیتی نداره
مسمومیت دانش آموزان از اینترنت است، بررسی کنید گوشی به مدرسه برده بودند و بعلت نصب چند بدافزار روی گوشی که باعث تغییر ولتاژ برق گوشی ها میشود که در موقعیت مدرسه فعال و باعث مسمومیت دانش آموزان میشود.
این نوسانات برقی گوشی هایشان در موقعیت خاص مدرسه ، باعث اختلالاتی در کارکرد الکتریکی مغز به صورت گذرا رخ می دهد (تقریبا مشابه صرع) باعث ضربه های مغزی و حملات کوتاه مدت آن میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
جناب آقای دکتر سید صالحی، چرا این عارضه مغز و اعصاب فقط
در مدارس شهر مقدس قم اتفاق می افتد؟ آیا گوشی موبایل و اینترنت در شهرهای دیگر ایران یافت نمی شود؟
اعظم
| United States of America |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سلام نابغه شما کجا زندگی میکنی و اطلاعات عمومیتون ر از کجا میگیرید .
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سید جان. مستعان رو شما نساختی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
داداش اینترنت آنقدر هوشمند شده تو قم که بومیده چرا حرفایی میزنین که ربطی نداره جون بچه‌ها الان تو قم بد جوری در خطره این مسمومیت عادی نیس وگفته میشه عده ای در معرض فلج شدن هسن چرا باید این احمال کاری سه ماه طول بکشه وچرا نخواستن مدارس رو تعطیل کنن تاخطر رفع بشه اطلاعات و...دارن چه کار میکنن دستگیر کنن مجرمو
حران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سیدصالحی میگه دشمن با یک سری بدافزار روی گوشیها، گوشیهای بچه ها رو با موقعیت مدارس قم به صورت رندوم دستکاری میکنه و با اختلالات مغزی اونا رو مسموم میکنه!
من حرف سیدصالحی رو رد نمی‌کنم البته در فرع موضوع و نه اصل موضوع!
یعنی در اینکه دشمن چنین توانایی داشته باشه میشه اندیشه کرد همانطور که 20 سال پیش کسی فکر نمیکرد در یک قطعه 2*2 هزاران فیلم و موسیقی جا بشه و یا ارتباطات تصویری از راه دور ارزان داشت!
شک هم ندارم که دشمن اگه این توانایی رو داشته باشه علیهمون از اون استفاده میکنه!

ولی شک دارم که در این موضوع به همچین مسئله‌ای بشه استناد کرد چرا که منشا بو اعلام شده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
این بدافزار موبایل، در موقعیت مکانی مدرسه فایل های صوتی سابلیمینال مسیج تولید و پخش می کند و باعث سرگیجه ، تهوع ، استرس و ... می کند که به اشتباه تصور مسمومیت میکنیم
تحقیق کنید آن شاءالله مسئله روشن تر میشوددوستان
دوستان کمی راجع به اصوات سابلیمینال
سیدصالحی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
این بدافزار موبایل، در موقعیت مکانی مدرسه فایل های صوتی سابلیمینال مسیج تولید و پخش می کند و باعث سرگیجه ، تهوع ، استرس و ... می کند که به اشتباه تصور مسمومیت میکنیم
دوستان کمی راجع به اصوات اسلامیمان بیشتر تحقیق کنند آن شاءالله مساله روشنتر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سابلیمینال مسیج

سابلیمینال های صوتی به فایل هایی گفته میشود که در آنها تلقیناتی به صورت مخفی وجود دارد که در فرکانس‌های خاصی تنظیم می شوند.

فایل‌های سابلیمینال در دل خود پیام‌های پنهانی دارند که با استفاده از نت‌های مخصوص موسیقی ضمیر ناخودآگاه شما را به تکاپو می‌اندازد
محرک های  شنیداری
محرک‌های شنیداری پیام‌هایی‌اند که با بلندایی آرامتر از آستانهٔ شنوایی فرد نجوا می‌شوند یا اینکه به‌صورت برگردان در فرایندی با نام «وارون‌نگاری» به گوش شنونده می‌رسند. ادعا می‌شود این پیام‌ها در ناخودآگاه شنونده تأثیر می‌کنند.
سیدصالحی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سابلیمینال (Subliminal) پیام‌های سابلیمینال محرک‌هایی هستند که زیر آستانه آگاهی انسان قرار دارند پیام سابلیمینال (Subliminal Message) یک سیگنال است که برای عبور از محدوده طبیعی درک انسان طراحی شده است

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر بروید و در قسمت جستجو کلمه سابلیمینال را جستجو کنید
Www.Zehnر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
ویروس های صوتی از راه رسیدند
جدیدا در حال توسعه و پخش هستند
بدافزاری که سیگنال به گوش می فرستند ولی قابل شنیدن نیستند و باعث تاثیر در گوش میانی شده باعث گیجی شده و علائم مسمومیت و اضطراب و تهوع و ... به شخص دست می دهند .
بله کاملا امکانش هست موافقم
لطفا والدین نظر بدهند
اگر خرابکاری نباشد احتمالا باید در لیست خریدهای عمده مدارس دخترانه قم علت یابی کنند
یک نفر اینجا بحث مشکل سیستم فاضلاب رو مطرح کرده که ممکنه درست باشه یا اینکه عامل دیگه ای داشته باشه. اما اطلاع رسانی مشکل داره. مثلا اینهمه دانش آموز که بستری شدند باید ازشون آزمایشات مختلف گرفته شده باشه. مسئولان حداقل پاسخ بدن چه آزمایشاتی گرفته شده و چه نتایجی داشته. برای من عجیبه که تا حالا ماده یا عاملی که باعث مسمومیت بوده شناسایی نشده. البته اینکه اون ماده چجور منتشر شده و به دانش آموازن رسیده، ممکنه پیچیده تر باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عامل مشکوک در مدارس دخترانه دیده شده به گفته بچه هاو بو ازسمت چاه نبوده علت خیلی مشکوک و کاملا عمدیه بحث فاضلاب کاملا منتفی ه
حران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شاید دخترانی هستند که تازه عادت ماهیانه می‌شوند و از ترس خونی که دیده‌اند سمی در بدنشان تولید می‌شود!!!!
يه زماني بحران قرص و کپسول لا به لاي کيک و کلوچه کشور را فرا گرفته بود. اگر عامل اون را پيدا کرديد اين را هم پيدا خواهيد کرد. بحران سازي براي سرگرم کردن مردم
به نظر من این یه خرابکاری هستش و انجام دادنش هم کاری نداره اونی که این کار رو انجام میده میتونه شب وارد مدرسه بشه و شیرآلات و میزهای دانش آموزان را آلوده کنه بهترین کار اینه که مدارس باز باشن ولی به دانش آموزان آموزش بدن که از آب معدنی استفاده کنند و اگه توی مدرسه خواستن چیزی بخورن حتما به دست ها الکل بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عامل مسمومیت یه نوع گاز ناشناخته با عوارض ناشناخته تره خدا بهداد دل مادراوپدرا برسه
شما که همه آسیب های وارده به کشور را به حساب اسراییل می گذارید، پس این یکی را هم به پای موساد بنویسید
با سلام.. احتمال زیاد از بخاری های جدید.. و از گاز خروجی موتورخانه ها باشه... با توجه به باز گذاشتن پنجره ها ی هر دو طرف. گاز منوالسید کربن به راحتی وارد محیط کلاس می شه... باید ارتفاع دودکش موتور خونه ها را تا ۳ متر بالاتر از پشت بام برسانن
تامام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دلت خوشه ها تو حیاط مدرسه بچه ها مسموم شدن ربطی به گاز و بخاری نداره گزارش آتش نشانی هم گفته مورد حاد بخاری مشاهده نشده
بعید نیست کار دشمن برای از بردن نسل جوان باشه میخوان کشور خالی از نخبه بشه
اونهاییکه ریگی رو تو آسمان شکار میکنن کجایند ؟؟
شاید لازم باشد تشعشعات هسه ای رادیو اکتیو باید بررسی شود
شاید امتحان الهی باشد
اقدام تروریستی هست به همه هم گفتن خبر نگذارین مدیران هم گفتن سکوت کنین چرا اقدام ملی نمیشه آموزش پرورش چرا بازخواست نمیشه
قبل از عمومیت در کشور باید جمع شود
عوضش پهپاد داریم
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
...............چه ربطی داره
چرا آنچه باعث افتخار ما و آرزوی دیگران است با بی منطقی از روی عقده به تمسخر میگیری؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مسمومیت بچه های قم احتمالا یک کار تروریستی است که
صورت گرفته از طرف دولت های نگران از قدرت دفاعی ایرانی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مسمومیت توسط تروریست هاس طرفدار غرب ایجاد شده تا انتقام پیشرفت های دفاعی را بگیرند کسانی که می خواهند توان دفاعی و پهپاد نداشته باشیم مشکوکند
مشکل در آب قم هست که دارای آلودگی باکتریایی هست و در شیر آب‌های مدارس جمع میشه و بچه ها از اون میخورن و مسموم میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اگه مشکل از اب بود،بچه ها بصورت نا منظم و چند تا چندتا ودر طول زمان مدرسه علائم خودشون رو نشون میدادن، نه به یکباره و همه با هم وسط حیاط
سلام من خودم معلم هستم دانش آموزان برای فرار از مدرسه هر کاری می کنند کافیه این دانش آموزان بگند جبرانی پنجشنبه باید مدرسه بیایید مشکل حل میشه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کاملا مشخص هست که هر کاره ای هستید غیر از معلم .دارین راجع به جگرگوشه های مردم صحبت میکنی انسان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
از دانش آموزان امروزی هر کاری بر می آید
گاز منو کسید بوی روغن سوخته نداره ومدارس موتور خونه نداشتن عوارض ایجاد شده در این سه ماه حاکی از نبودن گاز منو کنید کربنه
هرکی بوده دستش درد نکنه مدارس رو تعطیل کرد
تروریستها جگرگوشه های مردم را نشانه رفته اند
پاسخ !
تابناک جان !
سوالات خودت را کتبی بفرست تا یکی یکی پاسخ بدهیم !
داستان جیوه قرمز چیه؟
ممکنه آزاد شدن گازهایی مثل آمونیاک یا H2S باشه با منشا فاضلاب یا خرابکاری برای زدن آینده ی دانشمندان آینده ی جمهوری اسلامی ایران.اما متولیان محترم نباید از پیگیری کسانی که در فضای مجازی بویژه در همین صفحات فروگزاری نمایند چه داخل باشند چه آلبانی یا اروپا و آمریکا و اسرائیل و یا معاندین مرتجع عرب
کاملا مشخصه کسانیکه چند ماه امنیت کشور رو با انواع خرابکاری ها از بین بردند نمیتونند آرامش و امنیت مردم رو ببينند!! هر بار به یک روشی رو میارن . این فتنه هم خنثی میشه بزودی
با سلام با کلی آزمون ورودی و مصاحبه و شهریه های که کمرمو شکسته پسرامو(۳نفر) فرستادم مدرسه نصف سال به خاطر آلودگی هوا و مریضی بچه ها تعطیل کردن حالا هم کلاس جبرانی گذاشتند و هر روز زنگ میزنند پولشو واریز کنید به خدا کمرم شکست تمام روز کار میکنم باز هم نمی رسونیم خانوم ها ، مادرها، با شوهرتون مدارا کنید مسولین، زمان کرونا شهریه ها رو تمام پرداخت کردیم بابا مردم دارن له میشن با این تورم هزینه های تحصیلو کجای دلم بزارم تو رو خدا منتشر کن ۴۰ میلیون امسال پول شهریه دادم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
اگر توان مالی نداری بچهاتو به مدرسه غیر انتفاعی نفرست
کار ،کار استکبار جهانیه،شک ندام
لابد کار آمریکاست؟!!!!!!!!؟!!!!!!
موضوع به این سادگی در یک استان کوچک کشور را برطرف کنید که همه خانواده های قمی را نگران کرده است، صدور شیوه کشورداری و صادرکردن انقلاب به بقیه دنیا پیش کش. این همه نهادهای امنیتی با بودجه های کلان.... واقعا جای تاسف داره.
حتما کار امریکای جنایتکاره
شک نکنید
مدرسه دخترانه.عجیبه
اگه اینموضوع در کشورهای دیگه اتفاق افتاده بود همان بار اول پیگیری و مشکل را پیدا میکردند
شناسایی کردن این کاری نداره یه نمونه بدن ازمایشگاهای کشور مشخص نشد بفرستن خارج چرا باید مردم نگران باشن یا یه عده نمیخان مشخص بشه عاملان این باید به اشد مجازات برسن بررسی کنن چه کسانی وارد خارج شدن همه را بدن آگاهی
چون فقط دانش آموزان این اتفاق براشون افتاده چند حالت می‌تونه اتفاق افتاده باشه .
یکی اینکه همه مواد خاصی زدن که مسموم کننده بوده معمولا دانش آموزان این روزها توسط یک یا چند دانش آموز مواد فروش ترغیب به مصرف مواد میشوندوهمگی هم مصرف می‌کنند بعد هم میترسن اعتراف کنند .
دوم اینکه دانش آموزها معمولا قبل از ورود به مدرسه در یک کافی شاپ یا ساندویچی یا آبمیوه فروشی کنار مدرسه چیزی میخورند .باید این موارد درنظر گرفته شود .
مورد دیگه یک نفر از معلمها یا کادر مدرسه ممکنه از گروههای داعشی و عوامل صهیونیستی باشد که جهت ازبین بردن بچه های شیعه دارند تلاش میکنند . به هر حال شیعیان ایران دشمن زیاد دارند .
جیوهه قرمز مسخره هستش
ظاهران بعضی از طرفداران دول غربی از این وقایع شادند و بر علیه توان دفاعی کشور مطلب نوشته اند بنابر این ممکن است یک یک عمل تروریستی توسط عوامل غربی باشد وزارت اطلاعات این موضوع را پیگیری می کند ..... و شادی بدخواهان به یاس مبدل می گردد ....
بو علی سینا از ادراربیماران علت رو متوجه میشد. آنوقت شما از خون این طفل معصوم ها نمی‌تونید بفهمید قضیه چیه یا قرار نیست بقیه بفهمند چرا شعور مخاطب رو زیر سوال می‌برید در حالی که اصلا اینگونه نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
میدونن چیه نمی خوان بگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
این ها بسیاریشون طفل معصوم نیستند و شیطان های کوچکی هستند که معلم ها خوب میدونن
شک نکنید یا کم کاری شده.یا علت را میدانند ولی نمی‌خوام بگن.فقط نباید اجازه بدیم بچه هامون برن مدرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
دومی
شاید جنگ میکروبیه باید هوشیار باشیم
مگه خدا خودش کمکمون کنه
سلام آقای رئیس جمهور کجا تشریف دارید وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و مدیران مسئول کجا هستند .
بی توچهی مسئولان مشکوک برانگیز است بچه های قم در حال مسموم شدن هستند .
اقدام عاجل کنید .چطور نمیتوانند علت را بفهمند .
یه عده نامشخص با (نفتالین یا هر ماده مشابه) یه کاری میکنن کلاس تعطیل بشه.
اینجا هم اساتید میفرمایند وزیر آموزش و پرورش باید برکنار بشه.
همه چیزمون با هم جوره خدا رو شکر
حالا علی‌الحساب اینترنت رو قطع کنید و هفت هشت تا سایت و اپ دیگه رو هم فیلتر کنید تا ببینیم چی می‌شه.
دارن با جان بچه هامون بازی میکنن همین ماچند تا مادر متحد شدن بچه ها را یک هفته نفرستادن مدرسه اما امان از بقیه خانواده ها که همکاری نمیکنن همه دست به اعتصاب بزنیم نفرستیم درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
هدف کسانیکه این کار را می کنند همین حرف شماست. تعطیل کردن مدارس و سلب امنیت از جامعه
هرچی هست دانش آموزان خودشان ميدونند از طریق فضای مجازی یاد می‌گیرند که چکونه کلاس ها را تعطیل نمایند!!!
سلام حقیقتا۳تانوه دارم میرندمدرسه استرس واشفتگی و ناراحتی و کسل واستراب دارندانشتالله مسعولین کارشناسانه وارد عمل شوندباتشکر
این قضیه همه گیری روانی ناگهانی دربین دختران پدیده جدیدی نیست، در کشورهای اروپایی هم نمونش اتفاق افاده ، همین چند وقت پیش در کشور بلژیک توی کنسرتی ادعا کردن که یک نفر با سوزن خیلی ها رو مسموم کرده جالبه صدها دختر الکی مریض شدن، فقط با شایعه،عین همین داستان، کلی تست کردن و اخرش هم گفتن عامل روانی بوده
بیماری ویروسی هستش
كار دوشمنه
الحمدالله ملتی هستیم که فقط بلدیم همدیگرو بکوبیم خسته نباشید خداقوت
احتمالا نیمکتها رو الوده کردند و محل کلاسها رو ،اگه مربوط به تغذیه بچه ها نیست
احتمالا کار دشمن آمریکا عربستان واسرائیل خبیث بوده
من معلم هستم و میدونم بین بچه ها وقتی یک آزمایش میخواهی انجام بدی وقتی بگی این ماده خطرناکه کافیه درش را داخل کلاس باز کنی تا همه الکی شروع کنن به صرفه کردن و احساس مریض بودن!!! در ابتدا یکبار این حادثه به خاطر گازمنواکسید کربن بود اما بارهای بعد جنبه روانی داشت چون یکی از بچه های فلج شده با جلسات روانپزشکی درمان شد! اگر کمی در مورد بیماری هیستری در قرن ۲۰ تحقیق کنید و شرایط بروزش که بیشتر مخصوص دختران هست را بررسی کنید و با علائمی که گزارش دادن بررسی کنید، متوجه نزدیکی این موضوع خواهید شد. این مشکلات روانی-اجتماعی هم بیشتر به خاطر فشار خانواده های متعصب قمی به دختران، تعطیلی و عدم ارتباط اجتماعی بچه ها در این دوسال، مشکلات اقتصادی و دعواهای فراوان خانگی و ضعف دذسی و کم آوردن در محیط مدرسه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
استاد گرامی ، سرفه
آخر زمان هست تعجب ندارد مرگ همان می‌برد من که از مرگ را راه حق میدانم
ای بابا
چند تا سوال برای کسی یعنی پیش نیومده این سوالا یا جوابش واضحه بنده تو باغ نیستم
1- چرا فقط مدارس؟ یعنی خونه اطرافشون نیست؟ در اطرافشون هیچ اتفاقی نیافتاده؟
2-چرا فقط دانش آموز ها مگه تو مدرسه معلم و ناظم مدیر نیست فقط یک بار گفته شد یکی از معلم ها هم بوده.
شاید زدن گاز شخصی حکایت فیلم اخراجیها بوده که در فضا منتشر شده
نظرات را خوندم
واقعاا خوشحال شدم که کشورمون اینقدر صاحبنظر سیاسی .علمی بیولوژیک و اتمی و اجتماعی و فرهنگی و... داره
اما همیشه فقط حرف بوده بدون عمل و اجرا
این چند روزه این همه لیست پیشرف های جنگی و پزشکی و.... تو صدا و سیما نشونمون دادن بیشترشم اولین بودیم یا جزو معدود کشور صاحبشون
اونوقت. کسی نفهمیده چی به چیه؟؟
چی راسته چی دروغ
منم خودم یه پا صاحب نظر شدماااا. به کسی نگین
بیش از ده سال است که دوربین های جاده تهران قم که با صرف هزینه بسیار زیادی راه اندازی شده بودند بخاطر ترس از جاسوسی از فعالیت های اتمی خاموش شده اند. حالا شما بپرسید چرا بیماریهای مرموزی در قم پیش می آید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
از ساکنین آمریکا هم دو کلمه بشنویم
چون فقط در مدارس اتفاق افتاده آنهم در شهر بخصوصی مسئله خرابکارانه بوده که یا کار شخصی میتواند باشد که به همه این مدارس سر زده و یا از طریق پهباد انجام شده است..
روح الله قربانی:
گاز h2s یا هیدروژن سولفاید گازی است که در استحصال و فرآوری نفت خام و گاز طبیعی و همچنین در تصفیه پساب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز از تخریب میکروبی مواد آلی در نبود اکسیژن حاصل می شود. هیدروژن سولفید بدون رنگ، آتشگیر، سمی و خورنده است و بویی شبیه تخم مرغ گندیده دارد. سمیت این گاز مشابه کربن مونوکسید بوده و اجازه ی تنفس به سلول ها نمی دهد.

گاز سولفید هیدروژن بسیار سمی است. این گاز از طریق ممانعت در عملکرد آنزیم سیتوکروم اکسیداز مانع جذب اکسیژن می‌گردد. تماس کوتاه مدت (حاد) با سولفید هیدروژن باعث ایجاد سوزش و حساسیت در حلق، بینی، چشم و ریه‌ها می‌گردد. تماس با غلظت‌های بالاتر آثار جدی بر سلامت به جا گذاشته و منجر به مرگ می‌گردد.

تولیدویرایش

در آزمایشگاه گاز هیدروژن سولفید را از واکنش هیدروکلریک اسید با آهن (ll)سولفید به دست می‌آورند.

FeS + 2 HCl → FeCl2 + H2S
سلطان مسمومیت را اعدام کنید
چرااین اتفاقای بیگانگان کننده بعد۲۲بهمن خبرسازشده نکنه مثل سال‌های قبل کرونابوده نگفتن
کلااس درس دخترم امروز با۴ نفر برگذار شد از طرف مدرسه زنگزدن که چرا دخترتون نیومد گفتم نگران سلامتیشیم نزاشتیم بیاد فرمودن همه ی اولیا مثل شما دختراشون رو نفرستادن ماهم تو مدرسه نگران و ناراحتیم میخوام بگم این مسئولین که ادعای امنیت دارن عرضه ندارن مشکل ۱ ماهه ی مدارس قم رو حل کنن !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟تاکی دخترامون نرن مدرسه حضراته مدعیه امنیت
سلام و عرض ادب
دوستان بدون تحقیق که نمیشه نظری داد
اما چیزی که باعث آزردگی خاطر والدین میشه
عدم شفاف سازی هست .
مسئولین بیان بگن
نگرانی شما رو درک می کنیم تا به حال این اقدامات انجام شده و به این نتایج رسیدیم.
ما هنوز نمی دانیم حال دانش آموزانی که مسموم شدن بهتر شده یا نه ؟ علتش چی بوده ؟ الان تحقیقات در چه مرحله ای هست و به چه نتایجی رسیدن؟
امروز ۲۵ بهمن هم در ۱۲ مدرسه این اتفاق دوباره رخ داده
واقعا متاسفم برای طرفداران شعار زن زندگی آزادی از هر فرصتی استفاده میکنن برای کوبیدن دولت اصلا براشون سلامتی بچه های مردم مهم نیست حتی خوشحال هم هستن چون این اتفاق در قم افتاده !
من به خود این براندازها مشکوکم کار خودشونه
دولت هم هرچه سریعتر باید تحقیقات کامل انجام بده و ته و توی قضیه رو در بیاره مساله جدی تر از اونیه که بشه باهاش مماشات کرد همه اینها میتونه فقط یک تست ساده باشه اگر توی بقیه مدرسه ها فراگیر بشه چی ؟ اگر از مدرسه ها به ادارات و کوچه و خیابان و کل جامعه کشید چی ؟ چطور تا حالا کاری انجام نشده تو این رابطه ؟ اگر هم شده که اطلاع رسانی کنید خوب
آقا قم خیلی خبرا شده. همچنین یک عده دزد در کمال آرامش در حال خالی کردن خانه های مردم هستند.
در مدرسه ای که این اتفاقات می افته بعدش نباید دانش آموز یا معلم و یا اولیا یا هر کسی که در آن مدرسه هست اجازه ی خروج داشته باشه و پلیس محترم همه ی افراد مدرسه را تفتیش کنه. البته که معلمین و اولیا و دانش آموزان محترمند ولی شیطان را نادیده نگیریم
به فکر جان عزیزانمان باشیم
ان شاالله مقصیر این مسمومیتها را خدا یا هدایتشون کنه یا اگر قابل هدایت نیستندنابودشون کنه
کجای کارید رفقا
تازه رئیس علوم پزشکی قم گفته از دانش آموزان مسموم خواسته بشه توی کیسه فریزررررر!!!!!! بازدم خودشون رو وارد کنند تا تست گرفته بشه

خدایا بسه دیگه !@!
این مسمومیت واسیدپاشی اصفهان کاراسراییل است
در عجبم بیشتر این افراد که پیام گذاشتن چه انسانهای نگران و آشفته‌ای هستن ،شما لطفاً خودتون را به روانپزشک متبحر نشون بدید البته گمون نکنم کاری ازشون بر بیاد اما باز شانس تون رو امتحان کنید،یک مشت افسرده ،خودشیفته،مخرب،جامعه ستیز ،که زیاد ماهواره تماشا میکنند اصلا صلاحیت حرف زدن ندارن
یه خرابکاری گسترده داره صورت میگیره. حالا کار چه کسی و چه دستی تو کاره معلوم نیست ولی باید واحد سم شناسی تو تمام مدارس استان و شهرستان قم مستقر بشه تا اول عامل سم و نوع سم انتشار شده معلوم بشه بعد خود به خود عامل انسانی یا محیطی مشخص میشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل