قدردانی آیت الله آملی لاریجانی از حضور حماسی مردم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حماسه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عظیم الشأن، مؤمن و انقلابی ایران

حماسه حضور فرد فرد شما در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، بشارت بخش فردایی بهتر و مسرت آفرین برای همه دوستداران انقلاب اسلامی و دلسوزان این نهضت توحیدی بود.

پایمردی شما بر میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و لبیک و بیعت چندباره شما با پرچمدار نهضت و رهبری فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) در هنگامه فتنه و فتنه انگیزی دشمنان، یاس و سرگشتگی را در اردوگاه اذناب شیطان بزرگ، دو چندان نمود و تفرقه افکنی و مکر آنان را به خودشان، باز گردانید.

ملت مسلمان ایران، در چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب به همگان نشان داد که با بصیرت و اخلاص، طریق تعالی خود را شناخته و برای استقامت بر حقوق الهی خویش و پیشرفت توأم با عدالت، تصمیم خود را گرفته است و سعادت و فلاح را با توکل به ذات مقدس الله و استعانت و توسل به انوار ائمه معصومین (ع) و اعتماد و نظارت بر عملکرد مسئولان خدوم و برپایی عدالت یافته است و در صراطی که شهدا با جانفشانی و جانبازان با ایثار، منور ساخته‌اند، همچون گذشته به پیش خواهد رفت.

بی تردید، شور انقلابی اقشار مردم بویژه جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و سایر صحنه‌های غرور انگیز، مبین دست یافتن ایران به جایگاه و چشم‌اندازی رشک‌برانگیز در گام دوم و در دهه چهارم انقلاب است که مسئولیت شناسی و هوشیاری همه مدیران نظام را طلب می‌کند.

اینجانب، ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران، از خداوند متعال مسالت می‌کنم که بر توفیقات نظام اسلامی، مردم و دوستان جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم بیفزاید و رضایت خداوند متعال و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، قرین اعمال و لحظات آنان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی