بازدید 3232

ترمز بدموقع آرسنال هدیه به منچسترسیتی

اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت
کد خبر: ۱۱۶۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 11 February 2023

آرسنال در سومین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دیداری از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۲/۲۳، آرسنال و برنتفورد به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. این سومین بازی متوالی‌ای بود که توپچی ها بدون پیروزی از آن خارج می شوند.

آن‌ها دو هفته قبل در جام حذفی مغلوب منچسترسیتی شدند و از این تورنمنت کنار رفتند و هفته گذشته نیز برابر اورتون ته جدولی شکست غیرمنتظره 1-0 را تجربه کردند.

شکست هفته قبل چندان آرسنالی ها را دلسرد نکرد چرا که نزدیک ترین تعقیب کننده آن‌ها در کورس قهرمانی یعنی منچسترسیتی نیز مغلوب تاتنهام شد اما توقف توپچی‌ها در جدال امروز هواداران این تیم را نگران کرد. اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت، تیمی که هدایت آن‌ را اونای امری سرمربی سابق آرسنال به عهده دارد و از زمان ورود به ویلاپارک، وضعیت این تیم را به طور کلی متحول کرده است.

گفتنی است آرسنال در چهارشنبه همین هفته باید به مصاف منچسترسیتی برود، این یعنی در صورتی که سیتیزن‌ها دو جدال پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، می توانند با یک بازی بیشتر پس از مدت‌ها صدر جدول را از چنگ آرسنال در بیاورند. نکته امیدوارکننده برای هواداران توپچی‌ها بهبود مصدومیت گابریل ژسوس و امیل اسمیت رو و حضور احتمالی آن‌ها در تقابل با منچسترسیتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست