بازدید 7053
۱
با حکم فدراسیون فوتبال؛

کاوه رضایی محکوم و بازیکن تراکتور شد

کد خبر: ۱۱۶۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 08 February 2023

کاوه رضایی در پرونده دعوا با تراکتور شکست خورد و بازیکن استقلال محسوب نمی‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پرونده شکایت کاوه رضایی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به استدلال‌های مندرج در دادنامه و با عنایت به لزوم رعایت آثار فسخ مورخ 6 بهمن ماه 1401، ضمن اعتبار قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتور تبریز برای فصل ورزشی 1402-1401 ، بازیکن مزبور را به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه تراکتور، فاقد رابطه قراردادی تشخیص و ایشان را مشمول تبصره ماده 6 مقررات نقل و انتقالات نمی داند.

کاوه رضایی محکوم و بازیکن تراکتور شد

بدیهی است بازیکن فوق پس از پایان فصل مسابقاتی 1402-1401 و در اولین پنجره نقل و انتقالات می تواند نسبت به انعقاد قرارداد با باشگاه‌های فوتبال ایران اقدام کند.

*با توجه به شکایت حسن اشجاری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 141 میلیون و 700 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیگه هیچ وقت بازیکن کرد تو تیمهای اذربایجان استخدام نکنید ما عملکرد تک تک شان را دیدیم همه شون بلا استثنا بعد از چند ماه ادا در می ارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل