بازدید 3226

قالیباف: رهبر انقلاب، نقشه دشمنان را سد کردند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر گفت: ایشان نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده به آشوبگران سازمان یافته را سد کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 06 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان از ابتدای این حوادث، حساب افرادی که هیجان زده شده و فریب خوردند را از سازمان‌دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش، ضمن تاکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی بدیل در ترمیم اجتماعی و احیاء اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.

رییس قوه مقننه در ادامه تاکید کرد: موافقت رهبر حکیم انقلاب با این عفو از موضع قدرت اسلامی که سیره پیامبران و ائمه اطهار است، نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده به آشوبگران سازمان یافته را سد کرد.

وی یادآور شد: بر همه ما مسئولان واجب است، که با تاسی از رویکرد ایشان، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند که دشمنان و آشوب گران سازمان یافته، مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

قالیباف در ادامه به وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از ملت نوع دوست ایران با تمام افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیبت جانباختگان شماری از هوادارانشان تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایرنا، روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر