بازدید 4609

8 ادکلن مردانه محبوب از 8 برند مطرح جهانی

از آغاز تولید عطر در جهان، کمپانی های عطرسازی زیادی عطرهای متفاوتی را به دنیای عطر و ادکلن عرضه کرده اند. اما برخی از آن ها در این مهم موفق تر بوده و ادکلن های آنها شهرت جهانی بیشتری داشته اند. ما در این جا به 8 ادکلن مردانه از 8 برند محبوب جهانی که طی سالهای گذشته در کشور عزیزمان ایران محبوبیت و فروش بیشتری داشته اند، اشاره ای کوتاه داشته ایم.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 01 February 2023

8 ادکلن مردانه محبوب از 8 برند مطرح جهانی

8 ادکلن مردانه محبوب از 8 برند مطرح

تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم ادکلن مردانه محبوب برند تام فورد

TOM FORD - Grey Vetiver EDP

این ادکلن مردانه بسیار خاص با رایحه احساساتی مخصوص آقایان بسیار جنتلمن و بسیار مراقب و شیک پوش و سخت پسند در سبتامبر 2009 وارد بازار جهانی عطر شد. ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار استثنائی و منحصر به فرد تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم، همه و همه دست به دست هم داده تا برند شاهانه تام فورد محصولی خارق العاده را به جهان عطر معرفی و همگان را شگفت زده کند. این اثر هنرمندانه ترکیبی از رایحه های چوبی ادویه ای و خنک است. سالویا، گریپ فروت، شکوفه پرتقال، ریشه زنبق، جوز، فلفل قرمز شیرین، کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس و روایح چوبی نت های این ادکلن تام فورد هستند.

ادو تویلت ورساچه اروس مردانه ادکلن مردانه محبوب برند ورساچه

VERSACE - Versace Eros Pour Homme

ادکلن مردانه اروس در سال 2012 توسط ورساچه معرفی شد و رایحه‌ای از گیاهان معطر فوژه ای بسیار خوشبو را با خود به ارمغان آورد. ورساچه توانست با معرفی اروس با ماندگاری و پخش بوی خوب یک ادکلن مردانه چهارفصل را تقدیم آقایان کند.

استفاده از رایحه مرکبات بسیار تازه مانند لیمو ترش و سپس نعناع و سیب در ابتدا و بعد از آن رایحه های دانه تونکا، شمعدانی، آمبروکسان در نت میانی و وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس و سدر در نت های پایه ترکیب سرد و گرم بسیار جالبی در کنار یکدیگر برای هر فردی تداعی می کند.

8 ادکلن مردانه محبوب از 8 برند مطرح جهانی

ادو تویلت لانکوم هیپنوز هوم ادکلن مردانه محبوب برند لانکوم

LANCOME - Hypnose Homme

ادکلن مردانه لانکوم هیپنوز هوم بعد از موفقيت نسخه زنانه این عطر با نام هیپنوز زنانه، در سال 2007 با ظاهری مشابه نسخه زنانه آن توليد شد و تبدیل به محبوب ترین عطر مردانه این برند شد.

آمیزه شرقی فوژه ای این ادکلن با رایحه‌های نشاط‌آور و طراوت ‌بخش ریحان، نارنگی ماندارین و نعناع سبز در نت‌های اولیه آغاز می‌شود و به رایحه تند هل پیوند می‌خورد. نت‌های آروماتیک میانی، رایحه اسطوخودوس فرانسوی است. نت‌های پایه حالت شرقی دارند و از آمیختگی رایحه‌های نعناع هندی، ‌مشک و کهربا جان گرفته‌اند و ادکلن مردانه گرم و بینظیری برای فصل زمستان به وجود آورده است.

ادو تویلت لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادکلن مردانه محبوب برند لالیک

LALIQUE - Encre Noire

عطر مردانه لالیک مشکی در سال 2006 روانه بازار شد و تاکنون از پرفروش ترین و البته اقتصادی ترین عطرهای مردانه بوده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ادکلن طراحی ساده شیشه آن به صورت یک قالب کریستالی سیاه است که در حین سادگی بسیار زیبا و جذاب است. رایحه این ادکلن مردانه بر پایه نت های چوبی طراحی شده است.

نت‌های اولیه کاملاً چوبی و آروماتیک است و از رایحه سرو گرفته شده است. نت‌های میانی بسیار هیجان ‌انگیز طراحی شده است و در خود ترکیب سحرآمیز خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس را جای داده است و با آمیختگی با رایحه‌های گرم چوب کشمیر و مشک در نهایت رایحه تلخ، گرم و مردانه ای برای این ادکلن مردانه به ارمغان آورده است.

آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) ادکلن مردانه محبوب برند آمواج

AMOUAGE - Interlude for Men

محبوب ترین عطر مردانه آمواج، عطری چوبی و ادویه ای به نام آمواج اینترلود مردانه است. این ادکلن مردانه در نت‌های آغازین با رایحه ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین آغاز می شود. این نت‌ها به نت ‌های آروماتیک برگرفته از کهربا، صمغ کندر، اوپوپوناکس، گل آفتابی و صمغ درختچه مر می‌رسند. در پایان به نت های چرم، عود، نعناع هندی و چوب صندل رسیده و به پایان می رسند. آمواج اینترلود مردانه رایحه گرم و شیرینی دارد و شیشه آبی و طلایی آن بسیار شیک و متناسب با رایحه شیک و مردانه آن است.

ادو تویلت شنل بلو ادکلن مردانه محبوب برند شنل

CHANEL - Bleu de Chanel

 شنل بلو عطری آروماتیک‌ و ‌چوبی است که در آن نت چوب صندل سفید در کنار سدر و شادابی مرکبات با تندی نعناع و زنجبیل آمیخته شده است. تازگی و طراوت این ادکلن از رایحه یاس گرفته شده است. ادکلن مردانه شنل بلو رایحه فوق العاده تک و خاصی دارد و به خوبی نمایانگر مردان با اراده و مستقل است. این عطر مردانه فوق العاده در سال 2010 معرفی شد. رایحه دل انگیز ادکلن از نت های بر پایه اولیه لیمو ترش، نعناع هندی، نعناع، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی گرفته شده است.

8 ادکلن مردانه محبوب از 8 برند مطرح جهانی

زارا من سیلور ادکلن مردانه محبوب زارا

ZARA - Man Silver

عطر مردانه زارا من سیلور محصول سال 2017 میلادی کمپانی زارا بوده و رایحه معطر فوژه ای بسیار خوشبویی برای استفاده روزانه آقایان نوجوان و جوان دارد. از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و خنک آن برای بهار و تابستان است. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، اسطوخودوس، فلفل، بهار نارنج، شکوفه پرتقال، سدر و چوب صندل سفید اشاره کرد.

ادو تویلت بولگاری آکوا پور هوم ادکلن مردانه محبوب بولگاری

BVLGARI - Aqva Pour Homme

این ادکلن مردانه بولگاری در سال 2005 معرفی شد و تاکنون جزء محبوب ترین عطر های مردانه خنک و تابستانی است. بوی لطیف و جذاب این عطر آن را تبدیل به یکی از ماندگارترین عطرهای مردانه خنک در دنیای عطر و ادکلن کرده است. این ادکلن مردانه در طی این سالها یکی از پرفروش ترین عطرهای فروشگاه محبوب عطر و ادکلن عطرافشان بوده است. نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس، جلبک دریایی، گل پنبه، کهربا، نعناع هندی، سدر، روایح چوبی و سالویا اسکلاریا اسانس های معطر آبزی آن هستند.

برای مشاهده انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند جدید و پرفروش به فروشگاه عطر و ادکلن عطرافشان به نشانی atrafshan.ir مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها