بازدید 5745
۴

پیشنهاد مجلس برای افزایش حقوق سربازان در ۱۴۰۲

کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد داد در بودجه سال آینده، حقوق سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی بالای ۵ میلیون، سربازان مجرد منطقه عملیاتی بالای ۶ میلیون و سربازان متاهل بالای ۷ میلیون تعیین شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲ 31 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پیشنهادات نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد بررسی و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: در نهایت در خصوص افزایش حقوق سربازان در بودجه ۱۴۰۲ تصویب گردید که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در این کمیسیون و صحن مجلس و تایید شورای نگهبان اعمال گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است برای سربازان متاهل نیز مبلغ ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان تعیین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
کارگران
زاد و ولد کم شده دیگه سرباز هم نیست چند سال دیگه نهادهای نظامی باید فکری به حال کسری نیروی انسانی خودشان بکنند
2 سال از بچه مردم بیگاری می کشید حاضر نیستید حداقل پول کرایه خودشون هم بشون بدید
لطفا حقوق ها به حدی برسه که باهاش بشه با نون خالی یکماه شکم را سیر کرد (بقیه خرج ها پیشکش!). البته حواستون به بقیه حقوق بگیرهای دولت هم باشه که حداقل 90 درصد آنها زیر خط فقرند.
با توقف سربازی اجباری و راه اندازی سربازی حرفه ای هم مشکل جوانان را حل کنید و هم کمبود نیروی انسانی در نیروهای انتظامی و نظامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی