بازدید 4423

نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی

کد خبر: ۱۱۶۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 30 January 2023

مرد میانسال برای فرار از پرداخت مهریه 11 میلیارد تومانی همسرش، به بهانه ترک اعتیاد او را به یک کمپ فرستاد تا وادارش کند از مهریه‌اش بگذرد.

به گزارش ایران، چند روز قبل زن جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: مهناز، خواهرم مدت‌هاست که با شوهرش اختلاف دارد و همین اختلاف باعث شد که مهریه‌اش را به اجرا بگذارد، حدود دو سالی هم می‌شد که جدا از همسرش زندگی می‌کرد.

اما از روز دوم بهمن خواهرم ناگهان ناپدید شد و تصور می‌کنم که شوهرش در این ماجرا نقش داشته باشد.

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس محمدتقی شعبانی، شوهر مهناز به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد و در رابطه با ناپدید شدن همسرش گفت: همسرم اعتیاد به شیشه دارد و حالا هم او را در کمپ ترک اعتیادی بستری کردم.

مرد میانسال در ادامه گفت: من و او با هم اختلاف داریم، با اینکه خانه‌ای را به نامش کرده‌ام، او مهریه 500 سکه‌ای خودش را که حدود 11 میلیارد تومان می‌شود به اجرا گذاشته است.

دادگاه هم به نفع او حکم داد و خانه دیگرم و مغازه‌ام توقیف شد. اما همه اینها باعث نشد که من کینه از او به دل بگیرم اگر مهناز را به کمپ ترک اعتیاد برده‌ام به خاطر این است که مواد را ترک کند.

در حالی که مرد میانسال چنین ادعایی داشت، در تحقیقات صورت‌گرفته از سوی بازپرس جنایی مشخص شد که مهناز هیچ اعتیادی به مواد مخدر ندارد. بنابراین به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، زن جوان از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شد.

مهناز که 5 روز در کمپ ترک اعتیاد گرفتار شده بود در تحقیقات گفت: همسرم زمانی که رأی دادگاه را به ضرر خودش دید، چنین نقشه‌ای طراحی کرد تا من مجبور شوم از مهریه‌ام گذشت کنم.

روز حادثه برای دیدن پسرم به خانه‌مان رفته بودم که ناگهان دو مرد وارد خانه شده و مرا با زور و خشونت با خود بردند. آنها مرا به زیرزمین خانه‌ای انتقال داده و از من تست اعتیاد گرفتند.

گرچه جواب اعتیادم منفی بود اما با این حال، آنها مرا در این مدت به‌زور و در بدترین شرایط در کنار چندین زن معتاد نگه داشتند و اجازه خروج نمی‌دادند. با توجه به اظهارات زن جوان، به دستور بازپرس جنایی همسر مهناز بازداشت و در اختیار اداره آگاهی قرار داده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی