افزایش سرمایه شرکت ها بر روی کدال

افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد پالایشی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 29 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه  شپنا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان  از مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده در مجموعه طرح‌های بهبود فرآیند و بهینه سازی پالایشگاه، اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه‌ای انجام شده طی سال‌های گذشته و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تأمین مالی پروژه‌های در دست تکمیل و سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه  کباده

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده از مبلغ ۴۳۸,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۴۵,۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خشرق

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت الکتریک خودرو شرق از مبلغ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید سوکت پلاستیکی بابت استفاده از مشوق بند " ف " تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ می‌باشد که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثبت افزایش سرمایه غزر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵  افزایش سرمایۀ شرکت زر ماکارون از مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۸۱۳۶۲۸ میلیون ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۶۱۸۶۳۷۲ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه فزرین

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت زرین معدن آسیا از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور  اصلاح ساختارمالی که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده غگز

پیرو افزایش سرمایه شرکت گز سکه از مبلغ ۴۹,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۸۹,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟ | افزایش سرمایه نماد پالایشی  

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه لپیام

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت گسترش صنایع پیام از مبلغ ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، سایر اندوخته‌ها به منظور افزایش سرمایه ارائه  گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه غاذر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر  از مبلغ ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه  گردید.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام چنوپا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت نئوپان ۲۲ بهمن از مبلغ ۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۲۰,۰۰۰ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ تعیین شده  است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه غگلستا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از مبلغ ۵۲۹,۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۱۷,۷۳۵,۲۳۷,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور منظور اصلاح ساختار مالی، استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و همچنین جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار