بازدید 2469
بعداز انصراف باشگاه فولاد خوزستان از پذیرش میزبانی اعلام شد

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان بجای اهواز در تهران

پیش از این قرار بود باشگاه فولاد خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد اما بعداز استعفای گرشاسبی از مدیرعاملی این باشگاه ، خوزستانی‌ها از پذیرش مسوولیت و انجام توافق قبلی سر باز زدند و منصرف شدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 29 January 2023

هفتمین دوره رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری در سالن شهدای هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیش از این قرار بود باشگاه فولاد خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد اما بعداز استعفای گرشاسبی از مدیرعاملی این باشگاه ، خوزستانی‌ها از پذیرش مسوولیت و انجام توافق قبلی سر باز زدند و منصرف شدند.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم تمایل تیم‌های بلیش تاکستان و انبوه سازان هوتن برای شرکت در این رقابت‌ها، بانک شهر به عنوان تنها نماینده ایران به همراه پنج تیم خارجی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

یاری به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی اشاره کرد و اظهار کرد: در رشته فرنگی تیم سپاهان اصفهان و نماینده استان خوزستان و همچنین با حضور چهار تیم خارجی روز های 11 و 12 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

در شش دوره اخیر این رقابت ها در رشته آزاد پنج دوره تیم های ایرانی قهرمان شده اند همچنین در رشته فرنگی نیز در شش دوره برگزار شده تیم‌های ایرانی عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر