بازدید 3250

سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای قطعات و محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در سطح استان سمنان خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 29 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سردار "عبدالله حسنی" در گفت و گویی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان سرخه، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان با همکاری یکدیگر اقدامات لازم را در جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت جد در دستور کار قرار دادند.

وی به اقدامات بی وقفه و شبانه روزی پلیس در همین راستا اشاره کرد و افزود: سرانجام مأموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی توانستند هویت یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای این سرقت‌ها را برملا کنند.

حسنی در ادامه از شناسایی محل سکونت متهم در پایتخت خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی قضائی و پلیس غرب تهران، طی یک عملیات منسجم و پیچیده، سارق سابقه دار و حرفه‌ای را دستگیر و به شهرستان سرخه منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه سرقت بود، اظهار داشت: سارق در ادامه با مشاهده مستندات و ادله موجود در پرونده و با تحقیقات فنی به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان سمنان اعتراف کرد.

سردار حسنی به همدستی متهم با ۲ نفر دیگر در انجام سرقت ها و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در تهران اشاره کرد و افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان به همراه مالخر همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی