بازدید 6496
۴

فسخ سیاوش در فدراسیون ثبت شد؛ یزدانی در سپاهان

منابع خبری از قرارداد دوسال و نیمه یزدانی با تیم سابقش خبر داده اند. یزدانی البته می‌تواند کل مبلغ قراردادش را از استقلال تا پایان مدت قرارداد دریافت کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 29 January 2023

سیاوش یزدانی مدافع مطرود و اخراجی باشگاه استقلال با قراردادی دوونیم ساله به سپاهان پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات زمستانی؛ روز پنجشنبه (ششم بهمن ماه) قرارداد سیاوش یزدانی را به‌صورت یک‌طرفه در سازمان لیگ فسخ کرد.

فسخ سیاوش در فدراسیون ثبت شد؛ یزدانی در سپاهان

پس از این اقدام باشگاه استقلال، کمیته نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ قرار بود روز گذشته (شنبه) درخواست‌های ارسال شده برای فسخ قرارداد از سوی باشگاه‌ها و بازیکنان لیگ برتری را بررسی و در صورت عدم وجود منع قانونی، این فسخ قراردادها در سازمان لیگ ثبت شود.

بر همین اساس نیز درخواست باشگاه استقلال برای فسخ یک‌طرفه قرارداد سیاوش یزدانی روز گذشته در سازمان لیگ بررسی و براساس بند موجود در قرارداد این بازیکن، فسخ قرارداد در سازمان لیگ ثبت و به این ترتیب نام سیاوش یزدانی از لیست باشگاه استقلال خارج شده است.

با این اوصاف سیاوش یزدانی در صورت اعتراض به فسخ یک‌طرفه قراردادش از سوی باشگاه استقلال، می‌تواند از این باشگاه به کمیته وضعیت شکایت کند تا پرونده یادشده در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

استقلالی‌ها دلیل فسخ قرارداد را «رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط بازیکن» عنوان کرده‌اند، اما این موضوع اصلاً مورد قبول سیاوش یزدانی نیست.

گفته می‌شود سیاوش یزدانی پس از ثبت فسخ قراردادش از سوی باشگاه استقلال، به‌زودی راهی تیم سپاهان اصفهان خواهد شد.

منابع خبری از قرارداد دوسال و نیمه یزدانی با تیم سابقش خبر داده اند. یزدانی البته می‌تواند کل مبلغ قراردادش را از استقلال تا پایان مدت قرارداد دریافت کند.

همچنین این بازیکن پرحاشیه که خدمت سربازی اش هم محل جنجال و بحث فراوانی شد، با انتشار یک استوری، فسخ یکطرفه قرارداد خود را به بمب ترکاندن مدير عامل استقلال مرتبط دانست که طعنه واضحی به علی فتح‌الله‌زاده است.

فسخ سیاوش در فدراسیون ثبت شد؛ یزدانی در سپاهان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سلطان حاشیه. بی گمان یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان زمین است. چه وقتی در سپاهان بود و چه وقتی در استقلال
سیاوش یزدانی خائن به استثلال
ای کاش از بعضی پرسپولیسی ها یاد می گرفت که تازه طبلبشون را هم بخشیدن
از آن روزی که در تلوزیون گفتی خدمت سربازی برای من مقدس نیست شوربختی هایت شروع شد و وقتی فایل صوتی اون پسره و اتوبوس را فاش کردی دیگه تمام شدی (خداوند ستار العیوب است)
هوچی گری فقط بلدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی