بازدید 4218

معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار

کد خبر: ۱۱۶۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 25 January 2023

در پی قتل مرد افغانستانی در جنوب تهران، تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

به گزارش ایران، ساعت 11:30 شامگاه دوشنبه 3 بهمن، نزاع مرگباری در حوالی چهارراه سیروس به بازپرس وحید ناصری، اعلام شد. به دنبال این گزارش، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد، مردی افغانستانی به نام حفیظ با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده و دو نفر از دوستانش نیز شاهد این جنایت بودند.

یکی از آنها در تحقیقات گفت: یکی از دوستانمان به نام بشیر قرار بود به افغانستان برگردد و زمانی که مقتول از این ماجرا باخبر شد، من و بشیر را به خانه‌اش دعوت کرد. ما هم از نظرآباد راهی تهران شدیم بعد با حفیظ برای خرید بیرون رفتیم.

او ادامه داد: ساعت حدود 8 شب بود که برای خرید بیرون رفتیم و چند ساعتی هم بیرون بودیم. در مسیر برگشت ناگهان موتورسواری دو ترک با سرعت از کنار ما عبور کرد. حفیظ به موتورسواران اعتراض کرد و آنها هم که دو مرد درشت‌هیکل بودند از موتور پیاده شده و با ما درگیر شدند.

با وساطت و پادرمیانی، آنها را سوار موتورشان کردیم و دو پسر جوان رفتند. اما چند دقیقه‌ای نگذشته بود که آنها برگشتند و یک نفر دیگر را با خودشان آورده بودند که دوباره دعوا شد و یکی از آنها چند ضربه به حفیظ زد. ما نتوانستیم کاری برای نجاتش انجام دهیم.

گرچه شاهدان جنایت مدعی بودند که درگیری بر سر سرعت بالای موتورسواران بوده است اما دلایلی در صحنه جنایت به‌دست آمد که مشخص شد متهمان با مقتول کینه قدیمی داشتند چرا که 10 ضربه چاقو زده بودند و تعداد بالای ضربات احتمال کینه و اختلاف قدیمی را مطرح می‌کرد. همچنین داخل جیب‌های مقتول 5 میلیون تومان ارز و پول ایرانی کشف شد که این موضوع نیز مشکوک به‌نظر می‌رسید.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد، همچنین دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و شناسایی و دستگیری قاتلان صادر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان