بازدید 3215

محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش

کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ 24 January 2023

نگهبان ساختمان نیمه‌ساز که متهم است همکارش را با میله آهنی به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از شهریور سال قبل با کشف جسد خونین در کیوسک نگهبانی یک ساختمان نیمه‌ساز در جنوب تهران آغاز شد.

مالک ساختمان که این گزارش را به پلیس داده بود در تشریح موضوع به مأموران گفت: مثل هر روز صبح به ساختمان آمدم اما متوجه شدم که در کیوسک نگهبانی قفل است و خبری هم از نگهبان‌ها نبود. از آنجا که احتمال دادم ممکن است اتفاقی افتاده باشد در را باز کردم و با جسد یکی از نگهبان‌ها که مردی 65 ساله به نام باقر بود روبه‌رو شدم و پلیس را در جریان قرار دادم.

شواهد نشان می‌داد که باقر با ضربه‌های متعدد جسمی سخت مثل میله آهنی به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات سعید یکی از نگهبانان به عنوان مظنون شناسایی و بازداشت شد. وی پس از دستگیری به قتل باقر اعتراف کرد و گفت: من و باقر از 4 ماه پیش باهم همکار شدیم.

شب حادثه بر سر موضوعی به اختلاف خوردیم و من به نشانه ناراحتی خواستم کیوسک را ترک کنم که باقر شروع به فحاشی کرد و من هم به یکباره عصبانی شدم و با میله آهنی چند ضربه به او زدم. به دنبال اعتراف متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند. پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: خیلی پشیمانم و از فرزندان باقر طلب بخشش می‌کنم. پس از آن قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار