بازدید 187570

حقوق رانندگان قطار متروی تهران چقدر است؟

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره حقوق دریافتی راهبران مترو توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 24 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، مجید رستمی؛ قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره میزان حقوق دریافتی "راهبرهای متروی تهران" در سال جاری اظهار کرد: ساعت کاری این نیروها بین ۹ تا ۱۲ ساعت است و با توجه به اضافه‌کاری و مزایا، حقوق ماهیانه دریافتی آنها در ماه حدود ۲۵ میلیون تومان می‌شود.

او درباره این مسئله که حقوق ماهیانه برخی از راهبرهای متروی تهران بیش از ۴۵ میلیون تومان است، گفت: این مسئله نیز برمی‌گردد به نیروهای باسابقه و در آستانه بازنشستگی مترو به‌طوری که این افراد نسل اول راهبرهای مترو هستند که در ماه بین ۲۸ تا ۲۹ روز فعالیت می‌کنند و حقوق آنها بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۴۰
معادل دریافتی استاد تمام دانشگاه با مدرک فوق دکتری با سی سال سابقه
پاسخ ها
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
مدرک فوق دکتری نداریم . مگر اینکه خود فرد ان را بسازد . . پست دکتری و یا به قول شما فوق دکتری یک دوره کوتاه و یا بلند مدت هیت و مدرک ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
چطور میتونیم اونجا استخدام بشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
بیشتر استادها پناهنده به دانشگاه میشوند .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
دروغ محضه من راهبر ی هستم که انشالله امسال بازنشست خواهم شد اگر خواستید فیش حقوقیم با اضافه کار و حق اولاد د وفرزند و سایقه و ... این ماه ۱۹ تومن گرفتم رو تقدیمتون کنم همه ببینند در ضمن قسط و بدهی هم نداشتم یعنی پانصد دلار در ماه این خیلیه؟؟؟!!!در کشوری که همه چیزش به دلار خریداری میشه و کافیه مستاجرم باشی با همسر و دوفرزند و کار داخل تونل با این همه استرس و الودگی هوا و صوتی و نور و ...؟؟؟؟؟؟؟؟
راهبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
دوست عزیز من راهبر هستم، ماه گذشته با 150 ساعت اضافه کار و بدون کسر مالیات )به علت اشتباه در محاسبه طلب کار بودم( و 19 سال سابقه 21800 گرفتم. نمیدونم چه بلایی میخوان سرمون بیارن که دارن وانمود میکنن ما زیاد میگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
دلتون واسه استادای دانشگاه نسوزه لطفا تو انواع و اقسام طرحهای بی خاصیت پژوهشی شرکت ها تا می تونن بودجه دولتی رو می بلعند صد تومن میخان به کارمند اضافه کنن صدتا ماده و تبصره میارن که مشمول نمیشه ولی فقط ی نگاه بندازین ببینید قرارداهای پژوهشی که همین دانشگاهها با شرکت های دولتی می بندند چه پول های بادآورده ای رو نصیبشون می کنه هزارتاشو ما دیدیم
باز هم بگید هیئت علمی ......
به نظرم حقوقشون حلال هست . کار سختی دارند
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
به نظرم خود شما هم یه همچین حقوق مفتی میگیری که داری حمایت میکنی ازشون
والا حقوق خوبی است. البته که نوش جان شان، ما که بخیل نیستیم اما عدالت در پرداختی سازمان ها وجود ندارد. شما حداقل ده سال در دانشگاه درس بخوان. شانس بیار که بتوانی به عنوان هیئت علمی دانشگاه هم استخدام بشی. ساعت کار دیگه مطرح نیست. چون مجبوری در منزل هم پیگیر نوشتن مقاله و کتاب و طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره دانشجویان تحصیلات تکمیلی باشی (اگر 3 سال متوالی، امتیازات سالانه لازم را کسب نکنی، یعنی رکود علمی و اخراج). با این حال، سال های پایانی خدمت هم دریافتی ات بسیار کمتر از مبالغ نوشته شده در خبر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
تعداد دانشگاهها به اندازه بانکها گسترش پیدا کرده ، چرا استاد دانشگاه به دلیل علاقمندی خود و با دریافت حقوق باید انتظار تاوان از همه مشاغل داشته باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
درس خوندن بی خاصیت
ماشاءالله، راننده نمي خواهيد؟
نوش جونشون واقعا زحمت میکشن
اونوقت تو شورای شهر به دختر دانشجوی دهه ۸۰که مادرش انجاست۳۳ملیون حقوق میدم فقط من ماندم آن دختر خانم چه زمانی. درس می‌خواندند چون ۱۵۰ساعت اضافه کاری در ماه و همچنین پنجشنبه و جمعه ها هم سر کار بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
پارتی داشته نمیخواسته درس بخونه
چرا راهبر پا به سن گذاشته باید 29 روز در ماه کار کند؟ جان چند صد نفر در گرو تصمیمات اوست؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
البته دادن ولی با بدهی شهرداری به این خانم تجمیع شده جمعش 33بوده حقوق ایشون 11میلیون بوده
سقف حقوق مگه 33 ميليون نبود ؟ توي تهران 45
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
یه آدم یه حرف زده؛ بعد از اون خبر هم اومدن تکذیبه زدن و حتی فایل صوتی رو توی دسترس گذاشتن که این خبر دروغه؛ با یه سرچ میتونید متوجه بشید که این خبر دروغ بوده و مبالغ دریافتی با 30 روز کارکرد در ماه به 20 تومن هم نمیرسه چه برسه به این اعداد!
به این رانندگان بگین ترمزهای ناگهانی نگیرن . تعداد زیادی مسافر سرپا ایستادن و شکر خدا دستگیره ای هم وجود نداره . واقعا نمیدونم دلیل این ترمزهای ناگهانی چیه ؟ زیر زمین و تونل تاریک روی ریل کسی یا چیزی میپره جلوی قطار ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
دوستان عزیز اول بابت این نوع ترمزها عذر خواهی میکنیم دوم جهت اطلاع در اکثر مواقع راهبر هیچ نقشی در این ترمزها نداره و سیستم atpقطاربهطور اتوماتیک معمولا به دلیل نزدیک شدن زیاد قطار به قطار جلویی اقدام میکنه که اغلب در سر پیچ ها که راهبر قطار جلویی رو نمیتونه ببینه اتفاق می افته در کل شما به بزرگواری خودتون ببخشید ما راهبران قطار وقتی راهبری میکنیم دقیقا این احساس رو داریم که خانواده خودمون داخل قطاره
مترو تهران حدود ۲۳ سال هست که راه افتاده و مسافرگیری میکنه .
استاد های دانشگاه ازاد از دانشجویان لیسانسشون کمتر حقوق می گیرند ، احتمالا بجز روسا که با بالایی ها ارتباط دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
کارمندهای موسسات غیر انتفاعی افتضاح هست وزارت علوم هم تو باغ نیست
متاسغم برای جامعه ای که یک دبیر با مدرک دکتری ریاضی ۹ میلیون حقوق می گیرد حال یک راننده قطار ۴۵ میلیون واعجبا
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
دبیری که مدرک دکتری ریاضی داره زیادی از حد دنبال مدرک بوده و عملا برای دبیری ریاضی نیازی به این مدرک نیست. و نباید انتظار حقوق بیشتر از دبیری داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
منم با 15سال سابقه و فوق لیسانس وجای 3نفر کار کردن 5/900میگیرم
Nima
| Brazil |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
من با ۱۲ سال سابقه راهبرم بیا فیش نشونت بدم که بالا ۱۴ تومان نگرفتم همش چرت ودروغه
والا با مدرک دکتری و تک رقمی کنکور در ارشد و دکتری و n مقاله علمی حاضرم برم نصف ۴۵ تومن رو حقوق بگیرم اصن یک سوم ۴۵ تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
یکم دیگه کم کن مشتری شیم
بنده دانشیار دانشگاه با پایه 17 هستم. دریافتی ام خیلی کمتر از راننده قطار است. روزانه هم حداقل دوازده ساعت باید کار کنم. اعم از آموزشی و پژوهشی. تازه برای دریافت پایه سالانه باید مقداری امتیاز پژوهشی هم سالانه کسب کنم که مستلزم کار پژوهشی مداوم است.
راهنمایی دانشجو و ... بماند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
اساتید مملکت که انقد ساده اندیشن که هر حرف بی پایه و اساسی رو بدون این که فکر کنن پشت این اخبار چه چیزی هست قبول میکنه وای به حال بقیه جامعه؛
سلام. با 27 سال سابقه مربی گری در سازمان فنی حرفه ای بامدرک ارشد برق دریافتی هفت ونیم و حکم ده تومان. با چه انگیزه ادامه بدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
واقعاً هیچ عدالتی نیست
خاطرم هست تکنسین های فنی همین مترو تا چند سال پیش
دنبال تغییر قراردادشون از پیمانکار به قرارداد ی بودن
خدا وکیلی کسانی هستن که کارشونم سخت تره ولی به مراتب دریافتی پایین تری دارن
کاری به نوع شغل ندارم ولی در کل هیچ عدالتی نیست
تا کی میخواهید به این دوقطبی سازی و نارضایتی مردم دامن بزنید
اقا نوش جونشون.ولی خدایی اون رفتگری که تو شهرداری ۵ تومن میگیره رو هم دریابین.طرف تو شهرداری ۵ تومن میگیره جرمش اینه کهدقراردادش پیمانکاریه.
حقوق من بازنشسته حدود بیست میلیون هست که بالاتر ازمن هم زیاد است حالا یک راننده مترو که شغل بسیار سختی هم هست که زیاد نیست ضمن اینکه اعضای هیئت علمی دانشگاه هم حقوق های بسیار خوبی دارند بهتر است که تنگ نظری را کنار بگذاریم.
سلام لطفا از سازمان امور مالیاتی و سازم نظام پزشکی سوال بفرمایید چند در اطبا ماهی 45 میلیون تومان در میاورند
حقوق کارمند قراردادی سیما با مدرک لیسانس 6 الی 7 میلیون هست ،بودجه ای که برای صداوسیما افزایش دادند به کارکنان قرار دادی و حق الزحمه ای نمیرسه.!
انصافا زیاده کار ساده ای بنظر میاد
نوش‌جونشون‌
چه خبره مگه کار سختی دارن لم دادن نگاه میکنن مگه استخدام کشوری کشکه
حقوق باز نشستگان قد مورچه هست به اندازه سر ناخن کاش بفهمن که فکری به حال روز اونهاهم زحمت کشیدن هر گسی به طوری سختی کشید
اونایی که میگن اندازه ی هیات علمی راننده قطار داره حقوق میگیره اولندش راننده قطار تکنسین و مهندسین برق هستند و راس ساعت اول صبح شروع به کار میکنند و تا آخر وقت مشغول به کار طاقت فرسا نه مثل معلم ها عید و تابستون و گرونا و سرما و آلودگی هوا تعطیل یا مثل هیات علمی ها که هیچ نظارتی بر حضورشون نیست و بنده هیات علمی میشناسم ۴ سال هست اقامت گرفته رفته اروپا هنوز حقوقش کامل پرداخت میشه ، لطفا ادعا رو بزارید کنار و کار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
اگه راست میگی جایت را با یک معلم عوض کن . و کمتر مهملات بباف.
حقوقی که اون راننده یا به اصطلاح راهبر مترو دریافت می کنه با نرخ هزینه های امروزی قابل قبول است. ما با 25 سال عنوان مهندسی با حقوقی که حتی بیان آن خجالت آور است . بسیار ناچیز است.
آقا این‌ها حتما مالیات هم نمیدن. حالا چرا سوت حقوق‌های نجومی برای این‌ها زده نمیشه. اما برای اعضای هیات علمی که بسیار کمتر از این مبلغ هم دریافت می‌کنند و این وزیر علوم و دار و دسته‌اش فقط حرف افزایش حقوق را می‌زنند و هیچوقت عملی هم نمیشود و در صورت افزایش حقوق نصفشو هم به عنوان مالیات کسر می‌کنند، در بوق و کرنا زده می‌شد؟؟؟ لطفا به جناب وزیر علوم هم ارسال شود تا ایشان هم مطلع شوند.
خدا گواه است حقوقشان خیلی کم است اگه من بودم ۸۰ ماهی بهشون میدادم زیرا این حقوق در خراب شده تهران به سختی میشه گذروند
بی عدالتی در همه جا وجود دارد . کسی کاری هم نمی کند .
مترو به کارشناس تاسیسات با 20 سال سابقه کار و مدرک مهندسی، پایه حقوق اداره کار میده، چون داده به پیمانکار...
فاجعه است عدم عدالت در مترو تهران
در بسیاری از کشور ها مترو بدون راننده است .مانند دوبی.حال هر قطار ما دو راننده دارد!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
انگار شماهم در همون بسیاری از کشورها و و دوبی زندگی میکنید
خوبه فاصله طبقاتی تو جامعه
باشد از نوع اسلامی
کار معدن سرب جون میکنه ۱۰ تومان هم نمی گیره
زیاد نیست پول مفته بدین همه زحمت می کشن مگربقیه مشاغل مهم نیستن کارنمی کنن مگه فوتبال بازی می کنن
هر دم از باغ بری می رسد .
عجب عدالتی در این جامعه آقایان طراحی و اجرا کرده اند . آیا یک لیسانس یا فوق لیسانس که حدود ۳۰ سال است در آموزش و پرورش کار می کند حقوقش به ۲۵ میلیون می رسد ؟ کجایند آقایان نماینده مجلس تا ببیند چقدر تبعیض در جامعه ایجاد کرده اند .
یک نظامی مامدرک فوق لیسانس ۱۲بیشترتمیگیره ۲۴ساعت در خدمت سرکاره
خدایی چقدر بعضی ها درک پایینی از مشاغل دارند. احساس می کنند چون استاد دانشگاه هستند باید حقوق زیادی بگیرند. عزیزم مگه شما جز درس خواندن چه کردی؟ مگه چه کار اجرایی می کنید؟ من خودم فارغ‌التحصیل امیرکبیر هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
دروغ میگی مثل ...
اگر واقعاً فارغ التحصیل امیرکبیر هستی هم فقط بهت دانش علمی یاد دادند نه بینش علمی
اگر اندکی درک داشتی هیچ وقت در مورد استادانت این طور قضاوت نمی کردی دوست عزیز
بسمه تعالی
نسبت به تورم قابل قبول است. لاکن در قیاس با دستمزد اقشار مختلف عالیست .
مایه شرمندگی مسئولین رده بالا نیروهای مسلحه که یه سرهنگ ارتش باشی سال خدمت در بدترین شرایط و کمترین امکانات با مدرک کاردانی ویاکارشناسی با دوازده تا سیزده ملیون حقوق ناواره آبدارچی بنگاه املاک ویاراننده اینو باشه وجالب اینکه سرهنگ خلبان هم از همین حقوق برخورداری خوبه که سران ارتش.سپاه.ونمایندگان مجلس چاره جویی کنند
حقوقشان از شیر مادر حلال تر است چه کسی می‌تواند با آن ساعات کار در زمستان و تابستان در زیر برق فشار قوی کار کند .در تونل های تاریک وکم اکسیژن کار کند .باقوانین سخت مقرراتی وامنیتی کار کند مسئولیت سنگین جان مسافران با خاموش شدن سیستم ایمنی قطار ومشکلات ناخواسته وبین ایستگاهی ورساندن قطار ومسافر به ایستگاه بعدی نشان از تجربه وخدمت صادقانه این قشر زحمت کش است .راهبران عزیز متروی ایران از جان ودل می‌گویم خسته نباشید.
والله در پرداخت حقوقها در جمهوری اسلامی بی عدالتی محض وجود دارد .اقایان مسول شما را به خدا و روز جزا و هر چه را که قبول دارید فکری جدی به بی عدالتی در پرداختها کنید .
واقعا دلم برای بعضی استادان دانشگاه آزاد حدود ۱۲ تومان است که آنهم با ۱۰۰۰ شرط وشروط؟؟?؟؟ چرا به وضع استادان دانشگاه آزاد خصوصا افراد داشتن دکترا و اغلب نخبه هستند ولی بینهایت ناامید چرا که هزینه کرایه ساختمان هم نمی‌شود چرا؟؟؟؟؟
جالب اینکه مدرک بیشتر انها دیپلم هست
سلام من فکر میکنم راننده قطار مترو بودن خیلی کار سختی و یکنواخت و پر مسولیت و خسته کننده الهی همشون سالم باشن خیلی زحمت میکشن توی زیر زمین کار کردن و فقط تونل تارک دیدن خیلی سخت اونم ۸الی ۹ ساعت .
متاسفم برای جامعه ای که دبیر جزء قشر ضعیف است با حقوق یک چهارم راننده مترو
باید فاتحه آن جامعه را خواند
کو عدالت
نوش جونشون.امیدوارم که کارگر و کارمند و همه حقوقشون واقعی بشه.
سلام اینم بگید که چه هفت خانی رو باید ردکنن تا راهبربشن.مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس مکانیک یا برق.اول آزمایشات پزشکی دارن که باید سلامت کامل ونمره چشماشون ۱۰ باشه.بعدش ۶ ماه حداقل درسای راجب قطار رو بخونن ونمره قبولیش ۱۴ هستش.بعدش ۲ ماه دوره تعمیرات.بعدش ۱۲۰ هزارکیلومتر زیرنظر راهبرپایه یک باشن.بعدش آزمون جامع کتبی با نمره بالای ۱۴.بعدش ازمون عملی حداقل یک سال طول میکشه تا شما بشی راهبرپایه دوم.بعد ۳ سال می تونی امتحان پایه یک رو شرکت کنی.تازه انموقع با ۱۴۰ ساعت اضافه کاری حقوقت میشه بین ۱۷ یا ۲۰ میلیون.با ۱۱ سال سابقه.فکر نکن از روز اول بهت اینقد حقوق میدن.تازه بعد۱۰ سال کمترین مشکلی که واست پیش میادش کم شدن نمره چشمات هست.بعدش دیسک کمروگردن.تومیدان مغناطیسی برق هم هستن.استرس هم که اصلا جزوی از کارهست.دراصل دارن پول خونشون رو میگیرن.صدای دغل از دور خوش است......
با سلام در باره دوستی که میگه یک معلم با مدرک دکترا ۹ ملیون میگیره و راهبرقطار۴۵ ملیون لازم به توضیح است که همین راهبر قطاراکثر مدرک کارشناسی ارشد مکانیک و یابرق و کامپیوتر دارند و بی سواد نیستند و واقعا کار سختی دارند
خیلی زحمت میکشن.
حقوق ایشون با این تورم وگرونی تقریبا خوب است به فکر اون کارگرها وبازنشسته ها باشید که با حقوق 5ال 6میلیون تومان دریافتی دارن چطور زندگی میکنن خدا لعنت کنه کسی را که نمیگذاره حقوقها را بالا ببرن هی میگن تورم زاس
اگر سرانگشتی نگاه کنید به ریاست محترم این مرکز منظور متروی تهران است.اونوقت تازه متوجه میشوید که خیلی از کارکنان و حتی مدیران پایین تر حتی دیپلم هم ندارن آنوقت شما از حقوق راننده قطار ش ناراحتی بله عزیزم همه بنوعی فامیل و آشنا های مدیران اصلی هستن وپشت شون پهن.حیف واقعا که جای افسوس داره اما میگذره
بدبخت ما کارگرها چه فنی باشی چه ساده چه با سابقه چه بی سابقه با سواد یا بی سواد نهایتا 7تومن تا 10تومن میگیریم اونم دو سه تومنش بابت بیمه و مالیات کم میشود
بیچاره بازنشستگان تامین اجتماعی با کارهای سخت فقط بین ۵یا۶ تومن حقوق می گیرن تا جایی که من خبر دارم
چه عدالتی
چرا در پرداخت حقوق ها اینقدر نا عدالتی وجود دارد یک کارگر با این همه کار سخت که کل کشور بر اساس کار کارگر می‌چرخد لطفا عدالت را رعایت فرمایید
راننده نمی‌خوان
چرا خودش را نمیگه چقدر میگره صد در صد بیشتر میگیره
این رقم یه دروغ بیشتر نیست من به عنوان یک راهبر مترو با ۱۴ سال سابقه میگم خدمتتون.
عدالت در پرداخت ها موج می زنه
من نمی فهمم چرا بازم درس خوندن برای مردم جذابه
دیگه درس خونده ها که شان اجتماعی هم ندارند. نمونه اش هجمه هایی که علیه هیئت علمی می شه
توی سایر سازمانها و شرکتهای شهرداری حتی پرسنل دبیرخانه و تایپیستها بالای ۳۰میلیون تومان حقوق می گیرند و ۶۵درصد پرسنل شهردلری هم در سازمانها و شرکتهای موازی کار شهردلری مشغول بکار هستند شورای شهر باید نظارت کند ولی سعی میکند با معرفی دوستان و آشنایان برای استخدام ، خودشان هم نفعی ببرند تا نظارت که نفعی ندارد .
نوش جونشون.زحمت میکشند.حقوق ها باید افزایش پیدا کند نه اینکه حقوق این بندگان خدا رو وسط بکشید.کارفرما و‌کارخانه دار کلی پول در میاره ولی حقوق مناسب به نیروی خودش نمیدهند
نباید گفت چرا زیاد میگیرند مشکل اینجاست که چرا به بقیه اقشار این حقوق داده نمیشود تا همه در رفاه نسبی زندگی کنند . چرا یک پزشک عمومی در منطقه زاهدان با 30 روز کار شبانه روزی مرخصی 2/5 روز ( تاکید میکنم شبانه روزی نه 9تا12ساعت) باید ۲۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشم آن هم با تاخیر چند ماهه و بعضاً چندساله. وقتی درس خواندن در این مملکت بی فایده ست
حقوق ومزایا و اضافه کار شرکتهای دولتی تابع قانون کار است ومووقع بازنشستگی هم معادل همان حقوق بازنشسته میشوند نه مانند وزارتخانهای دولتی
لطفا با سند و مدرک صحبت کنید....فیش حقوقی یک راهبر رو ارائه کنید و بعد حرف بزنید...
من خودم لکومتیوران هستم خواهشا درباره شغلی که اطلاعی از میزان سواد و استرس و حساسیت شغل ندارین نظر ندین
بنده پنج ساله که هر روز دارم کلاس های مختلف میرم و هر روز درس میخونم تا اجازه سیر قطار مسافری بهم داده شده
واقعا باعث تاسفه که یه راننده قطار شهری برجی 45ملیون حقوق بگیره بعد یه کارگر با 25سال سابقه کار در شرایط سخت اونم هرروز 12ساعتی بعد ناهاروصبحانه هم از خونش بیاره بعد آخر برج 12ملیون بگیره در دو مرحله
پس معلوم شد که ما تمام عمر سر کار بودیم با حقوقی که میگرفتیم و الآن در بازنشستگی داریم میگیریم !!!
اول اینکه رانندگان مترو حداقل مدرک فوق دیپلم رو باید داشته باشند و معمولا از کسانی که مدرک برق، کامپیوتر یا مکانیک دارند این رانندگان انتخاب میشن،به زبان انگلیسی باید آشنایی داشته باشند، در آزمون پزشکی از درصد هوش بالا و همچنین دید و بینایی بالایی برخوردار باشند تا در مواقع حساس بهترین واکنش رو داشته باشند،در پایان هر روز یک گزارش کار کامل باید تهیه کنن وبنویسند وتحویل مقامات بالارده خودشون بدهند،روزی 12 ساعت رانندگی کردن به گفتن ساده هستش اما بینهایت سخت وطاقت فرساست( یه راننده تریلی با این ساعت کار حداقل ماهیانه بین 100 تا 150 میلیون درآمد داره) در عین اینکه ارزش جان مسافرین در مقابل بار یک تریلی بی نهایت هستش،
در هر صورت باز خداروشکر که حداقل یک جا رو دیدیم که در مقابل زحمتی که میکشن دستمزد نسبتاً عادلانه ای میگیرند هر چند که به نظر من باز هم کم هستش.حلالشون باشه و انشاالله که موفق باشند
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
دکتر، کی گفته اینا ۱۲ ساعت رانندگی میکنن؟! اولا که نصفش استراحته چون تو مسیر برگشت طرف دیگه قطار راننده کس دیگه ای نشسته و اون میرونه نه اینکه همون راننده اول بخواد دنده عقب بره!!! در ضمن رانندگی قطار با ماشین زمین تا اسمون فرق داره. نه گلاچ و دنده داره نه ترافیک داره نه هیچی، کلا گاز و ترمز و در رو باز وبسته کردن. همین
این حقوق زیاد نیست کارشون هم خیلی با ارزش هست .توجه کنید دارن به ما کم حقوق میدن
واقعاوهزاران هزاران واقعاوااااااااااعععععععجججججججبببببببببببببببباااااااااااااااااا
من خودم راهبر قطارم ، این شیطنت رسانه بود، چون مصاحبه رستمی اصلا چنین چیزی نگفته فایلش موجوده میتونین ببینن خودتون، چرا الکی با قضاوت های بیجا با آبرو راهبران محترم بازی میکنید
والا بنده بالیسانس فنی و۲۵ سال سابقه و۲۲۰ ساعت ساعتکارلکوموتیورانی بین شهری وبیدارخوای حکمم۱۱۳۰۰ ودریافت میشه کلا۱۳ونیم میشه اینو کجا دلمون بزاریم. عدلته این؟
اگه منظورشون از ساعت نه صبح تا ۱۲ شب باشه ساعت کاریشون خیلی زیاده ..ضمنا ۲۸ روز در ماه یعنی تعطیلی ندلرند .اینارو حساب کنید ...واقعا سخته
کاش می پرسیدین آقای رستمی حقوق خودت چقدره؟
سلام واقعا کارشون سخته صبح ساعت 4بایدبرن سرکار بعداظهرکاریشون هم 12شب برگردن 25میلیون هم کمشونه کی بااین همه سختی می‌تونه از خواب بزنه بره سرکار تازه همشون بخاطر فشارقوی غده درآوردن بیاییم دور از خدانباشیم براشون دعا کنیم بگیم نوش جونتون بیشتر از اینا حق شماست انشاالله بشه
از ماشین راحت تره فرمون نداره
آنها زیاد نمی گیرند در واقع حقوق کارکنان شهرداری به روز است. دیگران کم می‌گیرند.
ما لوکوموتیوران راه آهن ناحیه خراسانیم شب در میون خانه نیستیم و ساعات کار نامنظم و شبانه هم داریم و استرس و اضطراب حادثه هم دو چندان مترو هست اما دریافتی حقوق ما کمتر از ده میلیون در ماه هست یه فکری به حال حقوق ما بکنید تا ما هم مث کارکنان راه آهن انگلستان اعتصاب نکردیم
چیزی نمیگیرن حدود 300 دینار کویت میگیرن پول ما بی ارزش است
فقط دهن پرکنه
بعد معلم تازه استخدام بامدرک فوق لیسانس با تدریس در روستا و مناطق محروم ۶ میلیون حقوق میگیره و نصف اونه باید هزینه رفت و امدش به مدرسه کنه
طرف توی اسنپ باکس دراسنپ بود با موتور توی ۱۶ساعت روزانه ۱۲۰۰ میزنه بااین برابری میکنه دیگه
تابناک جان بنظرت انتشار حقوق دیگران کار درستیه؟؟
حد اقل حقوق تامین اجتماعی را درست کنید اکثر کارفرماها حد اقل را میدن حالا فوق لیسانس باشی متاهل باشی 20سال سابقه داشته باشی و......کسی هم
ایران است همه کار ازش بعید نیست وقتی راننده بی ارتی سی میلیون میگیره باید یه راننده مترو ۴5میلیون بگیره هرکس تیغ ش برید حقوق خوبی می‌گیره
با سلام بنده یک راهبر مترو هستم دو سال دیگه بازنشسته میشم حقوقم با مزایا ۱۳٫۵هست،حقوق ثابت هم زیر ۸ میلیون هست
سلام نوش جانتان با این همه استرس ولی.ای کاش ماهم حقوق مان بالا می‌رفت کارمند بازنشسته .
ای کاش پول نفت اول خرج مملکت خودمان میشد اگر اضافه اومد به کشورهای دیگر کمک میکردیم .
معلوم نيست اين حرفا چقدر واقعیت دارد هر چی در فضای مجازی بخونیم باید باور کنیم؟
راننده مترو تا ۴۰ تومن حالا چرا یک مدیر لایق وکارامد نباید حقوق خوب ونجومی بگیره وموثر باشه اما دزدی واختلاس نکنه وسراغ رانت بازی نره
وای به حال پلیس های بیچاره هرروز شهید میدند باحقوق زیر ۱۰ تومن.
با این ساعت کاری و سختی کار حقوق کم یه.
البته اکثر مشاغل دخل و خرج با هم جور نمیاد
چقدر استاد دانشگاه و تحصیل کرده داریم !!!!
کارشون به هیچ وجه از لکوموتیورانان راه آهن سخت تر نیست . اونها شب تاصبح در مسیر هستند و ازخانواده به دور.
حقوقشون نصف راهبران مترو هست. چیه که اونها توی راه اهن استخدام شدند و اینها در مترو .
ظلم به پرسنل راه آهن جمهوری اسلامی ایران (در راه آهن فقط مدیران حقوق مکفی و خوب می گیرند بقیه در فقر مطلق هستند)
شفل فقط وفقط کار در شهرداری و مجموعه های آن.
حتی نظافتکار و آبدارچی اونجا باشی هم بار خودت رو بستی و هم حقوق خوبی میگیری
سلام نوش جونشون . کار سخت و خطرناکی دارند .
خسته نباشید من میگم به همه راننده‌های قطارهاو سایرین واقعا حقشان بیشتر از این است، با بیست و نه روز در کار واضافه کاری وبا مسولیت این همه مسافرین.
45000000 تومان تقسیم بر 450000 تومان میشود 1000 دلار یعنی نصف حداقل حقوق شهروندان کشور های صنعتی
اگر منه راهبر با ۱۴۰ساعت اضافه کار و حق و شیفت و ۱۸سال سابقه کار. بیشتر ۲۵ تومن تو عمرم گرفته باشم،بعد زاکانی بیاد بگه اینا کارگر دولتی هستن و عنوان شغلی جدید واسمون در بیاره تا دوباره افکار عمومی علیه راننده اتوبوس و مترو بشه....

تو هر کجای شهرداری با گروه سیزده با همین سابقه کار کنی حقوقت همینه
تو فیش راهبر شما یک آیتم اختصاصی و رانتی پیدا کن بعد ....
حالا چرا به راننده ها گیر دادن هم داستان داره
چون اول جایی که آقای تانک پنجر شد در مواجه با راننده اتوبوس رانی و مترو بود
در پایان از اون به اصطلاح خبرگزاری تابناک میخوام فایل صوت اصلی بذاره که حتی اون معاون الکن هم همچین چیزی نمیگه و فقط خبرنگاره این چنین تیتری....
چرااونوقت۴۵میلیون


مگه همسرمن که بافوق لیسانس داره ۹م۷۰۰ درماه حقوق میگیره جزوایرانوایرانی نیست یاماانسان نیستیمومایحتاجمون باخانواده این آقایون فرق میکنه
انصافه کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور با 25 سال سابقه 6 میلیون حقوق می گیرند عدالت تو جامعه ای که دولت یک شبه دلار را می برد 48 و بانک مرکزی با فیلم 43 تومن میکند
مسولین کشور جامعه را سوئد می بینند ولی مردم ایران جامعه را افغانستان می بینند نمیشه
برای آینده فرزندانمان آینده ای تصور کرد
بنده لکوموتیوران راه اهن با۲۴سال سابقه وشرایط کاری بسیارسخت تراز مترو ماهی ۱۴ میگیرم درتهران
خداروشکر عدالت تواین مملکت ادم و خفه میکنه
بی عدالتی تا کی الان کمترین حقوق ابدارچی بانک بیست میلیون تومنه در حالی که اگه جایی بتونین مهندسی ازاد کار کنین بیشتر از ده دوازده میلیون بعد ده سال کار نمیدن بهتون
با سلام. بنده دست فرمون خوبی دارم در حدی که اگر خدایی نکرده تونل مترو ریزش کرد مثل فیلم های بالیوود می تونم با قطار مترو لایی بکشم و از سد تونل بگذرم . لطفآ من را استخدام کنید . رزومه هم دارم . دیدن بیش از هزار فیلم بالیوود
بجای اینکه این حقوق را به یه نفربدید
ساعت کارشون رو کم کنید و کار رو بدیدبه چندجوون که یک نفر شاغل نباشه باحقوق کلان و دیگرن بیکار بگردن. بگذاید همه صاحب کارشوند.
سلام
این همه گفتید ... حواستون به قشر کارکر هست؟؟ من یه کارگر شیفتی تاسیسات با محیط کاری پر از سرو صدا و کار سخت هستم با ۱۲ ساعت کار .. حقوق دریافتی با مزایای که فقط وزارت کار تعیین کرده ماهی ۸ تومن ... اصلا با حقوق این عزیزلن راهبر قابل قیاس نیست نمیگم اونها زیاد میگیرن مشکل از جایی دیگه هست که حق به حقدار نمیرسه ...
باسلام چرا حقوق راهبران رو آوردین روی کار حالا که آوردین باید حقوق راهبران رویا کشورهای دیگر مقایسه کنیم درضمن سختی کار راهبران برابر است باسختی کاریک خلبان درضمن یک راهبر لیسانس اونم لیسانس برق باید باشه زبان بلد باشه تافالت قطارروبخوان آیایک فردعادی میتواند خرابی قطاررو رفع کنه بیا روی کار درضمن یک راهبر باید 2سال تحصیل راهبری درخودمترو دورببیند آزمون قبول شدن رابدهدبعد از فیلتر تمام راهبران قدیمی ردبشود تارهبرواقعی شود لطفاً آقای مسول حقوق راهبران رو به صورت کذب عنوان کرد فیش حقوقی خودش را باید در رسانه ملی عنوان کند آن وقت فیش حقوقی یک راهبر عنوان کند تا اینکذب بودن حل شود درضمن راهبران افراد باشخصیت مملکت هستن زمان کرونا اندازه یک پرستار بامردم برخورد داشتن ولی یک نفر ازشون قدر دانی نکرد پس بیاین به راهبران که محترم هستن احترام بگذاریم
والله من هم دبیر ریاضی پانزده سال است که بازنشسته شدم دریافتی من ۹میلیون می باشد آیا این عدالت است؟
این یک بی عدالتی محرض هست.
یک راننده که البته کار پر زحمتی است حقوق ۴۰ تومانی بگیرد. و در کنارش یک بازنشسته نظامی با ۳۶ سال سابقه با مدرک دکترا کل حقوقش به ۱۷ تومان نرسد. در صورتی که در همه جای دنیا حقوق نظامی ها از همه گروه ها بدلیل سختی کار بیشتر است
این خبر کذبه خبرگذاری های دیگه اصلاح کردن
نوش چانشان اگر 3ساعت توانستید به دوخط موازی زل بزنید وچرت نزنید خیلی هنر است
نوش چانشان اگر 3ساعت توانستید به دوخط موازی زل بزنید وچرت نزنید خیلی هنر است
حقوق لکوموتیوران مسافری راه آهن که دائم شب میرن سرکار زیر ۱۰میلیون هست با اینکه مسئوولیت. بیشتر وکار هم سخت تر میباشد نسبت به مترو
من یادمه سال ۸۳ با مدرک فوق دیپلم الکترونیک ، راهبر مترو استخدام میکردن..
اونی که میگه این حضرات مهندس یا تکنسین برق هستن...الان تو ارتش نفر داریم با مدرک فوق لیسانس الکترونیک یا برق و ...تو قسمت فنی هواپیما مشغول کاره،،با ۲۰ سال سابقه میلیون حقوق نمیگیره......بسی جای تاسف....قابل توجه مسئولین مربوطه
من نمیگم حقوق راهبران قطار زیاده،نوش جونشون،،حقوق بقیه رو هم در حد مدرک و سختی کار و ...با عدالت پرداخت کنن.یاحق
چرا دروغ مینویسین از یکی از این راهبرهای قطار سوال کنیین ببینین حقوقشون چقدره،در مسائل کاری چقدر کارشون استرس داره چقدر جونا که خودشونو میندازن جلوی قطار بیچاره راهبرها مشکل اعصاب میگیرن .چرا علمشو نداری هر چرتی رو مینویسی
خوشبحالشون چقدر حقوق خوب میگیرند،پرسنل زحمتکش ناجا زیر 10میلیون میگیرند.با توجه که آماده باش و شهید دارند.عیدی زیر 2میلیون میدند.واقعا پرسنل ناجا زیر فقر مطلق زندگی میکنند...سردار رادان کاری برای پرسنل زحمتکش نخواهد کرد
اقای رستمی شما چرا شما حقوقتو چقدره ؟
اوناهم با این جان برکف گداشتن حقشون هست به ما کم حقوق میدن وافعا سقف بیعدالتی ازمرزخودش گذشته
سلام دوستان فرزندمن با مدرک کارشناسی ارشددر شورای حل اختلاف دادکستری همه روزه ۸صبح تا ۲ بعد از ظهر مشغول کار است با سمت مدیر با امضا (عا ون دادگستری وحقوق ماهیانه ۲ میلیون دارد ؟؟؟؟؟؟ خوش به حال مسیولین ومجلس که با ۸ سال سابقه کار ۲ میلیون حقوق وخوش به حال ع

مجلس که تکلیف شورای حل اختلاف را قطعی وروشن نمیکنند
این که چه مبلغی می‌گیرند مهم نیست نوش جانشان،، زحمت کشیدین،،، ومی کشند، مهم تناسب حقوق در مشاغل هست که تناسبی نیست
ملت، اگه اعتراضی میکنید ، درست اعتراض کنید. نگید چرا اونها اینقدر حقوق ،ما این قدر حقوق. باید گفت حقشونه و به ما هم حقمون رو بدن. مثل بعضا معلمها ،در قیاس حقوق خودشون با جاهای دیگر باعث حذف مزایای مراکز دیگه شدند.( بماند که در زمان کرونا و الان آلودگیها و هواسرد معلمها چقدر کار موثری میکنند و انتظارهای پی در پی دارن، باز هم در قیاس با مخارج کم است) حداقل فرهنگ حق خواهی رو داشته باشیم.حقوق رانندگان قطار و امثالهم در قیاسه مخارج دلاری در کشور مبلغ زیادی نیست و حق همه رو باید بدن. اگر نرخ بنزین با کشورهای دیگر قیاس میشه حقوقها هم قیاس بشه.
باسلام والا منم آبدارچیم باهمین شرایط کار نه مزایابهمون میدن نه حق خودمون منم شیفت میام ولی میگن متروباشرکت شماقرار داد شیفتی نداره حق شیفت نمیدن بهمون اضافه کاریمونم که هیچ ۱۲۰ساعت پرمیکنیم ۸۰ساعت میدن
سلام من ارتشی بازنشسته با دو تا بچه خودم وهمسر بیمار صعب العاج کل دریافتی هفت میلیون ودویست قسط کم میشه ماهی ۲۵۰۰هزار سزاوار نیست
دوباره بخونید
این خبر تسنیم منتشر کرد خودشم تکذیب کرد
من یک لکوموتیوران بازنشسته راه اهن هستم باسی و یک سال سابقه بازنشست شدم سختی کاری که ما داشتیم و همکارانمان دارند بیش از این حرفاست منتها دریافتی من یا ما بازنشستگان لکوموتیوران کمتر از ده میلیون تومانه رویمان نمیشود بگیم لکوموتیوران بودیم جای بسی سخن است که اینجا نمیگنجد
سلام بدون مقدمه من با سن ۴۸ سال وبیکار بروم بمیرم آقا رییس جمهور محترم تقاضای کمک دارم لطفا من نسل سوخته کمک کنید نه سن جنگ داشتیم نه بعدش که سهمیه ای شد ما واقعا نسل سوخته هستیم و گناه گردن شما مسولان است که تو این سن بیکار هستیم چکار کنم شما بگید لطفا
با توجه به مسعولیت سنگین و سختی کار ..کم است
آقا این شایعه بود که تکذیب شد آنقدر حقوق نمیگیریم ما هم مثل همه مشمول قانون کار هستیم .
سلام به همگی متاسفانه ما ها فقط بلدیم به میزان دریافتی و حقوق همدیگه اعتراض کنیم و بگیم فلان قشر بیشتر از ما میگیره
اونی که ۲۰ سال درس خونده شده دکتر یه جور داستان داره اونی که مهندسه یه جور اونی که رانندس یه جور خلاصه هیچکس اولا قانع به حق خودش نیست و ثانیا هدف و مقصود اصلی که واقعی شدن حقوق هست رو رها کرده و به هم اعتراض میکنیم
من خودم در راه آهن کار میکنم لکومتیوران پایه یک هستم و دریافتی من تقریبا ماهی ۱۳ تومنه یعنی نصف یه راهبر مترو
هیچ اعتراضی ندارم نوش جونشون با اینکه با این وضع اقتصاد مملکت ۲۵ هم پولی نیست ولی خیلی بهتر از ۱۳ تومنه
کار یه لکوموتیوران بسیار حساسه چه در قطار باری که سرمایه صدها میلیاردی در گرو یک اشتباه اوست و چه قطار مسافری که صدبرابر حساس تر هست که ملاحظه کردید که سانحه قطارهای مسافری چطور جون آدمها رو گرفت پس اگر یک لکوموتیوران دغدغه مالی و اقساط و بدهکاری داشته باشه قطعا کارآمدی مناسبی نخواهد داشت اینا رو نگفتم که از شرایط و سختی کار خودم بگم نه
قطعا یه جراح یا یک هیئت علمی یا یه پرستار یا تمامی مشاغل محترمی که در ایران عزیز مشغول کار هستند به حق و حقوق خود نمیرسند هر کاری شرایط و حساسیتهای خود را دارد
ما ها درکنار هم و محتاج هم هستیم اگر یک شغل از بین برود یا نادیده گرفته شود قطعا بر شغلهای دیگر تاثیر میگذارد
امیدوارم یه روزی بیاد که هیچ کدوم ماها از هر قشری هستیم دکتر هستیم راننده هستیم معلم هستیم ....... دغدغه پول نداشته باشیم و به فکر تعالی باشیم
ممنون همه
من دیپلم نقشه کشی صنعتی دارم ساکن کرج . کارت پایان خدمت دارم و 12 سال سابقه بیمه خواهشا منم تو مترو استخدام کنید .
بابا بخدا دروغ اگرم دروغ نباشه فقط یه عده محدود شاید این حقوق میگیرن من خودم لکوموتیوران راه آهن هستم مدرک گرا هم نیستم ولی چون دوستان اشاره کردن ما هم فوق لیسانس داریم ولی با توجه به اینکه سختی کار و خطرات راه آهن بسیار بیشتر از مترو هست حکم بنده کمتر از ۸م و خالص دریافتی حدود ۹تا ۱۰م در ماه هست... یا را آهن در حق نیروهاش اجحاف میکنه یا ما عادت کردیم مفت کار کنیم...
همیشه خواب هستن دوکابین بله پارتی بازیه پارتی گردن کلفت میخواد استخدام بشی
من با یک میلیون وهفتصد هزار تومان چی باید بگم
والا یه سردار سپاه بعد ۲۰ سال سابقه ۲۵ میلیون نمیگیره یا طرف تو سپاه بعد ۷ و ۸ سال داره ۱۲ تومن میگیره تازه بعد این افزایش اخیر، چرا انقدر بی عدالتی هشت تو این پرداخت ها، طرف معلم باید ۵ تومن بگیره این انصافه
من خودم چندین نفر و رو می شناسم که راننده ی مترو هستن با مدرک دیپلم....درسته که باید کلاس و دوره گذروند....ولی اونایی که میگن مهندس برق و مکانیک دارن...
هر جوری حساب کنید حقوقشون یک 0 بیشتر از حقوق یک کارگر ساده داره اما اگه بخوان از 0 شروع کنند باز من فکر میکنم پول کم بیارن با این اوضاع گرونی
این که این راننده ها چه حقوق زیادی دارند اصلا مسئله نیست شما این حقوق رو بزار جلوی یه ارز معتبر میبینی که این آقا یک ماه تمام کار می‌کنند و ۱۰۰۰ دلار حقوق می‌گیرند بجای این که تیتر بزنید و زحمات این عزیزان رو بی ارزش کنید بیاید از حقوق کم قشر کارگران و معلمین حرف بزنید مطمعن باشید که چهل ملیون حقوق عزیزان نونی از سفره ما کم نمیکنه اون چیزی که داره به مردم فشار میاره فساد ی بالاست مثلا ۹۲ هزار ملیارد اختلاس فولاد مبارکه که با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که چه پول زیادیه
من خودم ده سال مترو بودم ، پیمانکار، خدارو شکر اومدم بیرون، محیطی کاملا ناسالم ، از همه نظر..
چیزایی دیدم اونجا واسه سنگ تعریف کنم پا میشه فرار میکنه
در مورد راهبرهای مترو
به هیچ عنوان شایسته سالاری نیست،فقط پارتی و پارتی.. طرف دیپلم ردی بوده بهش میگفتی what's up می‌گفت نمنه؟ با ارتباط شده راهبر، و کلی موارد بدتر از این، خیلی هاشون هم با امضا قلی ها مدیر سال ۹۲ راهبر شدن، ۱۲ ساعت کار سخت؟ دو تا تریپ میرن بعدش جمع میکنن میرن خونه..
خبر کاملا اشتباه اولا که یا ۲۴ ساعته هستن یا ۴۸ دوما که تو کل ماه میانگین ۸ روز روزکار ۸ روز شب کار ۸ روز استراحت .برای این روزها میانگین ۱۵ میلیون حقوق میگیرن یعنی برای ۱۶ روز تقریبا ....اگر هر روز برن که نمیرن میشه ۳۰ تومن .که امکان نداره یک راهبر هر روز بره
یکی مثل من ۵ملیون با بدبختی در میاره ماهی یکی هم ماهی.............خدایا تو شاهد باش
من باسی سال خدمت توارتش با۱۵۰ ماه مدت منطقه عملیات۹ میگیرن کجاست عدالت
جالبه
اون وقت یه مهندس تو مناطق جنوب با ۱۲ ساعت کار روزانه و ۲۰-۲۴ روز کارکرد ماهانه، ۱۰-۱۲ میلیون میگیره!!!!!
عدالت موج میزنه
نوش جان راننده ها.
حقوق یه راننده ساده مترو 25 میلیون !! زیاد نیست
قطعا نظامی ها حداقل 50 میلیون میگیرن ؟
باسلام انشالله به خوبی ازاین حقوق استفاده کنند جون کاارسختی دارند اونایی که حقوقشون ازسالتولدوشنم بیشترودرشورای شهرکارمی کنند وازهمع زانتی توشهردای استفاده می کنندروجی میگی این منتهی علیه عدالت هستش
نوش جانش زحمت میکشه شوهرمن روزی ۱۴ ساعت کارمیکنه حقوقش ۹ میلیون است
با‌این‌همه‌تورم‌و‌گرونی‌ وحقوق‌ بسیار‌ناچیز‌‌‌ی‌که‌مردم‌میگیرن
خیلیا‌مستاجرن.با‌این‌وضعیتی‌که‌در‌کشور‌بوجود‌اومده‌ تا‌آخر‌عمرشون‌هم‌کار‌کنن‌نمی‌تونن‌یه‌خونه‌نقلی‌هم‌بخرن
مسئولین‌کجان‌ واقعا؟؟
لعنت به پیمانکاری ماهم کارگرشهرداری هستیم باهفت تومن اونم اونم دوماه یه حقوق میدن با داد و قال
در زمان احمدی نژاد تعداد زیادی از نیروهای سفارشی را در مترو استخدام کردند اما افراد شرکتی که دارای سابقه چند ساله بودند استخدام نکردند.این عمل احمدی نژاد عین نامردی بود.
سلام دوستان حقوق راننده ای که از صبح تا ساعت ها در حرکت است مشخصه اینا مهندس برق و مکانیک هستن شغل شون خدایی سخت
من دبیرم وجدان باشه کار عملی سختتر و محیط خطرناکتر
محیط مدرسه و دانشگاه فرق داره
در ضمن هر کاری با خودش مقایسه شه مدرسه با دانشگاه نه با شرکت و ساختمان سازی و ...
حقوق شان حلال و ایشالا همه حقوق ها هم بیشتر شه
بعضی از دوستان تو توهم هستن.اولا این دوستان راهبر از صبح ساعت ۴ نمیرن سر کار تا دوازده شب .چون دو شیفت هستن .اونم یک مسیر رو استراحت میکنن.دوما اون بدبختی که تو معدن کار میکنه یا تو گرمای عسلویه یا تو ارتفاع دکل برق کارش سخته یا اینا.موضوع نابرابری حقوقه.که یکی تا خرخره میخوره یه بدبختی به زور خودش رو میرسونه سر ماه.
البته حقشان هست، ولی مسئولین و دست اندرکاران بدانند که حقوق یک افسر ارشد بازنشسته ارتش با جانبازی و ایثارگری و با مدرک حداقل کارشناسی ارشد با سالها خدمت در مناطق جنگی نصف دریافتی آنها هم نمی شود!!!
آقا بیخودی بحث نکنید راهبر مترو داره کل چشاشو میزاره تو این کار هی میره تو تونل هی میره تو نور سر همین خیلیاشون بعد از چند سال دچار ضعف شدید بینایی و نابینایی میشن
آقا بیخودی بحث نکنید راهبر مترو داره کل چشاشو میزاره تو این کار هی میره تو تونل هی میره تو نور سر همین خیلیاشون بعد از چند سال دچار ضعف شدید بینایی و نابینایی میشن
با سلام
مترو و خبرگزاری تسنیم دست به یکی کردند و این دروغ ها را چاپ کردند. اصلا اینجوری نیست.
یه راهبر با 12سال سابقه ، پایه حقوق اش 7/500هستش و با حق ناهاری و مسکن و .... میشه نزدیک 10میلیون با اضافه کاری اجباری میشه حدودا 15تومان
این درحالیست همه راهبرها انواع بیماریها و دارند مثل دیسک کمر و گردن ، مشکل بینایی و شنوایی ، غده و....
برای حرفام مدرک دارم.
خوشبحال همه اوناییکه ازاینجورحقوقهادریافت می‌کنند حالامابدبخت بیچاره هابدوییم صبح تاشب واسه۵۷۰۰۰
واعحباازماملت متمدن که همیشه خودمان راچه نسبت به پایین چه بالایی میسنجیم بهم رحم نمیکنیم
با سلام واما ما که در قسمت فنی قطاری و تعمیرات سالنهای قطار بر احدی ماست (۸ میلیون) دریافتی داریم
با ۲۳ سال سابقه و دوتا حق اولاد۸/۵ دریافتی دارم تازه بعد از طبقه بندی مشاغل و رتبه فنی
هر کی راضی نیس بره
به قول زینب
والا خوبه معلمای بدبخت با مدرک و سابقه بالا می خواهند به قول خودشان رتبه بندی که شبیه به ماست بندی اجرا کنند تا دو زار به حقوق ناچیزشون اضافه بشه باید سابقه رد شدن از دیوار چبن رو داشته باشند تا رتبه بندی یا ماست بندی شامل بشه والا باید گرسنه بماند بعدا میگن جامعه دچار بحران اجتماعی شده
با سلام حقشان است نوش جانشان
و اما ما کارگران فنی که کار تعمیرات سالنهای قطارها بر آمده داریم با حقوق (۸ میلیون ) دریافتیمان است اطفا مسعولین
به کارگران راه آهن توجه ای داشته باشند
با سلام
مترو و خبرگزاری تسنیم دست به یکی کردند و این دروغ ها را چاپ کردند. اصلا اینجوری نیست.
یه راهبر با 12سال سابقه ، پایه حقوق اش 7/500هستش و با حق ناهاری و مسکن و .... میشه نزدیک 10میلیون با اضافه کاری اجباری میشه حدودا 15تومان
این درحالیست همه راهبرها انواع بیماریها و دارند مثل دیسک کمر و گردن ، مشکل بینایی و شنوایی ، غده و....
برای حرفام مدرک دارم.
با تشکر
من دبیر بازنشسته اموزش پرورش مدت ۳۰سال در مناطق محرم در روستاهای اطراف تهران درس ریاضی دادم حقوقم بعد از ۱۰سال بازنشستگی ۷میلیون بامدرک لیسانس بنظر شما این عدالته
حقوق این راننده ها حلالش باشه بحثی دراین مورد نیست...
حقوق مهندسان. و کارشناسان تخصصی در راه آهن با مدرک فوق لیسانس و دکتری با ماموریت زیر 10میلیون تومان است..............مدیر عامل مداح و جهادی راه آهن پیگیری باشند........
حقوق مهندسان. و کارشناسان تخصصی در راه آهن با مدرک فوق لیسانس و دکتری با ماموریت زیر 10میلیون تومان است..............مدیر عامل مداح و جهادی راه آهن پیگیری باشند........
نوش جانشان ولی باز نشستگان تامین اجتماعی که بیشترین فعالیت و همکاریدر زنان جنگ با عراق را داشته و در زمان کار هیچ گونه کمکی از هیچ ارگان و دولت نشده اند و حقوقی را که از پس انداز خودشان هست به اندازه از گرسنگی نمردن بیشتر نیست و تامین اجتماعی ودولت بائو خجالت بکشند اگد شعور آن را کی یک انسان باید داشته باشد دا داشته باشند که بعید میدانم
یه اشاره هم به حقوق راهبران مترو شیراز بکنید که تو این شرایط اقتصادی با حقوق اداره کار دارن راهبری میکنن
پدر من یه بازنشسته اداری هست وکلا الان با اضافه شدن حقوق تازه شده8 واقعا عدالت یه دیپلم که اول انقلاب. دیپلم کرفته ومعادل لیسانس وفوق لیسانس الانه بااین حقوق وپذرم الان درقید حیات نیس تازه مقداریشم الان بخاطر فوت پدرم پریده وبرداشتن مالیات ایا ازحقوق های زیر10ظلم نیس برمیدارن ما تحت فشاریم علنا 28روزماه فقط یه پول نون گرفتن برامون میمونه کو عدالت وکاری کردن جوونا راحت طلب شدن مافقط یع داداش داریم اندازه3نفر خرج داره واقعا ایا حقوق زیر10خط فقره یچیزی زیر خط فقرع
کاش حقوق ارتشی ها هم یک چهارم حقوق راننده قطار بود
فقط معلمان و پرستاران و بازنشستگان و قرادادی ها واقعا زیر خط فقر هستند
اگه دنیا رو هم به ملت ایران بدن بازم نالان هستن
اگر درامد صنعت نفت نبود انوقت معلوم میشد که وضع اقتصاد چی میشد اقتصاددر کشوری که تولید کننده در فقر زندگی میکنه و دلال و واسطه گر پول پارو میکن هیچ وقت درست نمیشه
کارگران ومهندسین صنعت نفت در شرائط سخت جنوب جون میکنند تا یک عده خوب زندگی کنند
مهندس مکانیک بازنشسته صنعت نفت با ۳۴ سال سابقه ۲۰ میلیون میگیمی یره انوقت یک راننده قطار این حقوق رابگیره
اگر راست میگین یک هفته برین عسلویه در یک واحد پتروشمیی در تیر ماه کار کنید
سلام کارمند بانک رسالت با سه سال سابقه و مدرک لیسانس و ۱۲ ساعت کار در شیفت شب ۷ تومن میگیرم بدون مزایای دیکر قبلا هر دو ماه بن بن میدادن به مبلغ ۲ تومن الان دیگه یک سالی هست که ق هیچ نمیدن عدالت در سراسن ایران جاری است
لطفا حقوق هیات علمی و این چیزارو مقایسه نکنید. ساعت کاری و مرخصی و سختی کار رو هم مدنظر قرار بدید. قرار نیست هرکی مدرکش دکتری بود ثروت قارون به دست بیاره. تعداد ساعت تدریس و ارامش محیط کار و راحتی و انعطاف ساعت کاری با نظم مکانیکی کار تو محیط پراسترس و اغلب تاریک و خسته کننده مترو تهران یکسان نیست. شاید بعضی مشاغل حق داشته باشند مقایسه کنند خودشون رو ولی یک سری مشاغل به این راحتی نمیتونن اعتراض کنند و بگن که حق این ادمها هست یا نه.
ای کاش امام زمان ظهور کنه طبقه فقر با ثروتمند برابر بشه من حقوقم ۶ میلیونه سرپرستم
حقوق راهبران مترو تبریز هم حدود 11میلیون بخدا اصلا انصاف نیست
مگه خلبانان!!!
اونوقت هیئت علمی دانشگاه با 25 سال درس خواندن ومرتبه استاد تمامی بعد30سال کارکردن35تومن حقو ق میگیره. واقعا تاسف داره. تحصیلات مسئولین مملکت بر تصمیم گیریهای توزیع حقوق خیلی موتراست. باید گریه کرد به حال این اوضاع
از این قضیای که بگذریم که این راهبران این مبلغ وربافتی را میگیرند و به حق به تکنسین ها و تعمیرکاران این وسایل ظلم بهدحقی شده...بیاد آن مثالی که مب گفت همجا راننده است اما تعمیرکار کم تگه اون تعمیرکارها کار رو درست انجام ندهند اون راهبر تا نیمه راه که چه عرض کنم اول راه هم‌نمیتونه برونه...لطفا به قشر فنی کارهای خدمات عمومی توجه شود
کلا سطح اشل حقوق در ایران خیلی پایین است و اختلاف زیادی بین پرداختی ها هست . بند ( پ) باشه حله
این ثابت شده است . دلسوز و مدیری مسئول نیست
ایکاش یک دلسوزی می شد دست اندر کار وزارت کار و تامین اجتماعی با نگاه مثبت ی حرکتی میزد تا حقوق کارگران شرکت مهر گام پارس ( تامین قطعات ایران خودرو ) همسان سازی می شد .
من با مدرک دکتری با ۱۷ سال سابقه درکارتخصص فرودگاه دریافتی ۱۴تومان نیست
سلام به هموطنان عزیزم
من با ده سال سابقه به عنوان راهبرمترو تهران خیلی کمتر از چیزی که خبر گزاری با نیت وهدف خاصی برای آسیب رساندن جامعه راهبری مترو تهران اعلام میکنم دریافت می کنم حقوق اینجانب با اضافه کار ۱۲۰ساعت شانزده میلیون می باشد
من رااضیمم،۲۲ساعت کار کنم نصف حقوق بکیرم
والله کار اینا سخته یا راننده های اتوبوس بی آرتی که اتوبوس به این بزرگی با این همه مسافر توی خیابان های شلوغ تهران می کشن اینو واونور فحشم میخورن بعد چندر گاز میگیرن که نصف حقوق اونها هم نمیشه کجا باید گفت آخه
برابر با حقوق چهارتا معلم با مدرک دکترا
اونوقت یه پلیس. تو مرز ده تومان هم خالص. نمگیره. با این همه خطر و کشته های هفتگی تو پلیس در کشور. همین دیروز دو نفر کشته شدند.
از بس مردم ما حقوقشون کمه واسشون این مبالغ عجیبه با این کار سخت و پراسترس والا بیشتر باید بگیرن مشکل از اینجاست که وزارت کار پایه حقوق رو کم تعیین میکنه و تورم بیداد میکنه و شفافیت مالی و مالیاتی هم وجود نداره ⚖️⚖️⚖️⚖️⚖️
با توجه به حقوق ما که در سازمان هوافضا هستیم و ۱۵ میگیریم به نظرم باید حقوقشون ۱۰ الی ۱۵ باشه
من یکی از اشناهام راننده مترو تهران هست که حداقل چیزی حدود ۲۵ الی ۳۰ میلیون میگیره ساعت کاریش هم حداکثر ۸ ساعته ، یه کارگر تو سرما و گرما و یا یه کارمند و مشاغل دیگه با تمام سختی هاش و یا یه راننده اسنپ صبح تا شب کار کنه براش اینقدر نمیمونه ، خدایش خیلی بی عدالتیه ، کاری نمیکنن کن که همش از مرکز خودش کنترل میشه خیلی کار سختی نیست در حالی که به خیلی از شغل های دیگه رو ببینید خیلی کار سخت و با حقوق کم کار میکنن، بی عدالتی تو پرداخته موج میزنه
مطمئن باشید هر کسی استخدام نمیشه همینجور که تو این سالها تمام سازمان‌ها استخدام میکردن این هم همینجوره
با سلام خدمت مردم عزیز ایران ، بنده یک راهبر قطار هستم و این خبری که از طریق رسانه ها داره بولد میشه کاملا دروغه و حقوق راهبر ها با توجه به حکم کارگزینی ۱۰ تومن بیشتر نیست مازاد دریافتی برمیگرده به اضافه کار بالا که ی مقدار حقوق راهبر ها رو بالاتر از حکم میبره ، الان بنده و خیلی از دوستان راهبر حاضرن که حکم های کارگزینی رو منتشر کنن تا این سوءتفاهم برطرف بشه ، من به شخصه از خبرگذاری ها چندتا سوال دارم ۱. چرا خبرگذاری که برای تهیه خبر از اورهال قطارها به پایانه رفته بوده هیچگونه خبری در این رابطه به بیرون نداده و فقط خبر حقوق راهبرارو داده بیرون اونم به غلط ۲. تا بحال چند مرتبه با راهبر ها مصاحبه کرده و پیگیر سختی کار اونها بوده و از مسئولین در این زمینه جواب خواسته ۳. آیا از آسیب های روحی و جسمی که براز راهبر ها بوجود میاد بخاطر کار سخت و یکنواخت داخل تونل با خبر هست ؟ چند نمونشو میگم تا خبر دار بشن ، شغل راهبری بعد از ۲۵ سال تاسیس مترو تازه همین امسال جزو مشاغل سخت و زیان آور شناخته شده اونم با کلی پیگیری از طرف دوستان و همکاران راهبر و حتی هنوز هیچ گونه حق مسئولیتی به اهبرا بابت شغل بسیار تخصصی که دارن پرداخت نمیشه ، راهبرا بنا به خدمت در خطوط مختلف از ۵ ساعت تا ۷ ساعت داخل تول ها با استنشاق آزبست و ذرات آهن و لنت و ... مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستن که این کار باعث مشکلات زیادی واسشون شده که هم روحی مثل میل به تنهایی بالا و افسردگی و انزوا و گوشه گیری بخاطر تنهایی بیش از حد داخل کابین و مشکلات جسمانی مثل کمر درد ، آرتوز گردن و زانو ، ریزش سکه ای مو ، کاهش دید در طولانی مدت بخاطر کارکردن مداوم در تاریکی ، بوجود آمدن غده های چربی داخل بدن و .... شدن ولی باز با این همه مشکلات ریز و درشت خالصانه دارن به مردم عزیز خدمت میکنن ، الان بعد از چند روز که این خبر داره داخل خبرگذاری ها بولد میشه باعث ی سری مشکلات در درون خانواده و بیرون از اون واسشون شده که هر روز بیشتر هم داره میشه پس از خبرگذاری محترم خواهش میکنم که این خبر رو تصحیح کنن و خبر درست رو کار کنن تا توی این روزای سخت با تورم بالا شاید ی سری از مشکلاتشون برطرف بشه و از نظر روانی ی مقدار آرامش پیدا کنن ، از مردم عزیز هم بابت طولانی شدن پیام و پرچونگی بنده عذرخواهی میکنم انشاء ا.. تمام مردم ایران زمین سالم و موفق باشن
چرا بنده با۲۷سال سابقه در بیمارستان هنوز ۱۲میلیون حقوقمه. ؟ آخه این کی عدالته تو پرداخت ها؟؟ا
نوش جونشون البته بازم کمه بااین همه مسئولیت
اول اینکه ۱۲ساعت کار نمیکنند روزی ۲مسیر بعد کار بدنی و سختی نیست کسی ناراحت نیست ولی عدالت باید در کشور باشه چرا بقیه با کار سنگینی که در سرما و گرما زیر ۱۰ تومن بگیرند بعد راهبر مترو که اکثریت با پارتی بازی استخدام شدند اینطور نجومی چرا راهبر قطار که مسیر طولانی در قطار فرسوده با صدای مهیب ۹ تومان بگیرد عدالت کی برقرار میشه ۴۰ ملیون واقعا زیاده
بعداز سی سال کار حقوق هشت میلیون
باعث تأسف معلم غیر انتفائی 2000میلیون حقوق بگیره با 15 روز بیمه
بنده با۳۰سال سابقه خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۹مبلیون حقوق بازنشست شده ام.انهم با۳۰سال آوارگی وخدمت در مناطق فوق العاده محروم..درکشور ماعدالت حاکم هست..
باسلام
اولا این عزیزان راهبر هستند نه راننده، مثل اینکه به خلبان بگوئید راننده هواپیما
دوما: مدرک تمام راهبران لیسانی برق هست نه دیپلم، تازهباید در دانشکده مترو هم تحصیل کنن، و به صورت مرتب آزمونهای تخصصی میدهند
سوما: همسر بنده راهبر مترو هست۱۲سال سابقه کار داره، در حال حاضر حقوق ایشان حدود ۱۱میلیون هست، وبا اضافه کار(باتوجه به سختی کار ، سی روز ماه رو سرکار هست) حدود ۱۹میلیون دریافت میکنه
من فکر نمیکنم این حقوق زیادی باشه؟؟؟
کاش فقط بتونید خودتون رو یک روز جای اون راهبر تصور کنبد با اون حجم از استرس کار، خودکشی ها، قطارهای فرسوده،که شما طاقت چند ایستگاه سوار شدن رو هم ندارید، تونل تاربک و آلوده، صداهای گوشخراش ترمز و قطار، توهین های مسافران ناآگاه و هزاران مشکل دیگه
فقط منتظر شنیدن یه خبریم تا راجبش اظهارفضل کنیم

کاش روزی برسه که گرفتن خقوق معقول آرزوی مردم کشورم نباشه

درپناه خدا باشید
و منی که ۴ ساله با ی بچه بیکارم و ماشینمو فروختم گذر وقت میکنم با ۴ تا مدرک و کلی سابقه
قطار ها اتوماته فرمون هم ندارن ، یه بچه راهنمایی رو یه هفته آموزش بدی به نحو احسن راهبری می‌کنه . حقوق کارگرهای دیگه و کارمندها و بازنشستگان هم باید بشه ماهی حداقل ۹۰ میلیون تومن با این تورم .
سیستم خوبی تو کشور پیاده کردن در صورتی که تو کل دنیا کف حقوق ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است به قول دوستان نظر دهنده کف حقوق در ایران تو سیستم از ۱۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار است یعنی این تفاوت پرداخت از جیب کل جمعیت شاغل ایران داره سرقت میشه به طور واضح تر درآمد سرانه کل جمعیت ایران ۷۵ دلار در ماه است و هر ماه مبلغ تفوت تا حداقل حقوق که ۲۵۰۰ دلار در ماه است داره از جیب ملت عملا سرقت میشه و ما بخاطر ماهی ۲۰۰ دلار دعوا می کنیم بیایید در خصوص این شکاف و راه حل بحث کنید
این مطلب کاملا کذب محض است و ناشی از شیطنت خبرنگار تسنیم است ، مصاحبه تکذیب شده است مطلب صحیح راجع به دستمزد راهبران زحمت کش قطار برقی را در لینک زیر بخوانید https://yun r/ 1sf
من یه سرایدار مدرسه هستم از ۷صبح تا ۳ظهر کار میکنم حقوقه ۲۵۰۰هستش
پیام منو چرا نمیذارید
من در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کار می کنم و با 29سال سابقه در حکم 9ت می گیرم. اضافه کاری که میمانیم حتی یک ساعت را هم نمیدهند
اینکه افراد از لحاظ روانی دچار آسیب هستندرو مد نظر بگیرید رانندگان قطارهای زیر مینی دچار دوبینی میشن به مرور زمان چون دائم در تاریکی هستند این برای مغز یعنی آسیب نباید بگیم چرا اینها زیاد میگیرن باید گفت عدالت توزیع عادلانه حقوق در تمام ارگانها رعایت شود الان هر کس در رتبه دکتر و لیسانس باید طوری زندگی کند حرفی برای اینطور مطالب نباشد باید حقوق افراد تحصیل کرده هم تغییر داشته باشد با توجه‌ به شرایط اقتصادی باید قانون اصلاح حقوق سریعتر انجام شود
هر چی مداح رو برداشتن کردن راهبر مترو
یک نفر کامنت گذاشته که من در ارتش هستم و فلان مبلغ میگیرم خب اخوی جان شما طبق قانون مالیات نمیدهی و از خانه های سازمانی احتمالا استفاده میفرمایی در صورتی که هزینه مسکن و مالیات را به دریافتی شما بیفزاییم شما دوبل من میگیرید و نوش جانت برادر ارتشی . در پایان باید عرض کنم این رقم کاملا غلط است و فقط رقم نصف ان ٬ ان هم برای کسی که در حال بازنشستگی است و با اضافه کار مفرط خود را هلاک می کند صحیح است. ممنون از حسن توجه تان
آقا چه خبره خیلی زیاده چیکار میکنن مگه
این دستفروشای مترو وگداهارو ازمترو بیرون کنید خیلی رومخند
خدایی پرسنل مخصوصا رانندگان خط مترو هرچقدر هم بگیرن انصافا حقشان هست چون واقعا زحمت میکشن ماهی ۱۰۰میلیون هم بگیرن بازهم کمه خداوکیلی جدی میگم .واقعا اینا عمرشان رو داخل تونل تاریک دارن می گذرانن آفرین خداقوتتان بده
خیلی از شغل‌ها هََس با تخصصشان حقوق نخور وبمیردارن اموراتشان را میگذرانن یه طوری باشه که همه ازمزایای این آب وخاک وزحمتشان بهره ببرن، منکه مستمری بگیربیمه اجتماعی هَستم باحسرت بایدبه بازنشسته مترو نگاه کنم دبهش بگم خوشابحالت همه خوراکی میتونی بخری وبخوری مریض بشی هم بیمه خوبی داری هم پول خوبی، من چی یه بیمه درمان ضعیف ویه ماهانه بسیار ضعیف، الان که زیادشده 5و سیصد شده، خداجون براماهاهم برسون وبساز
کارمندان دانشگاه تهران همه زیر خط فقر و بدبختی زندگی می کنند، و دولت ها هیچ توجهی به قشر ضعیف و حقوق بگیر ندارند؟
به نظر من بایستی در غرض گفتن این حرفها از زبان یک مسئول شک کرد و بایستی ایشان را بازخواست کرد جامعه را به تلاطم انداخته با گفتن این شایعات
اینکه هدف از نقل این خبر چی هست نمی دونم
ولی هر کاری سختی خودش رو داره مسئولیت خودش رو داره البته نمی گم عدالت به معنای واقعی هست ولی مقایسه خیلی صحیح نیست چون تو حقوق نیاز جامعه مثل برنامه نویس در شرایط فعلی، سختی کار مثل نور، هوا مرخصی و... ، نوع کار ، ساعت کار مثلا دبیر 24 ساعت در هفته است و وو
حالا اگه این مبلغ درست هم باشه بازم اینها راننده قطار هستن با سابقه کار بالا و مسولیت و زمان طولانی ساعت کاری/ امثال اون دختر خانم شورای شهر ببینید که گوشه کنار ادارات دولتی حقوق های عجیب غریب میگیرن کسی هم خبر دار نیست
من خودم راننده قطارم با ۱۰ سال سابقه حقوق ها ببین ۱۱ تا ۱۸ تومان هست براشرکتی ها ۳۰۰ ساعت کار کنی ۱۸ میلیون میگیری برا رسمی ها ۲۴ تومان بسیار شغل سخت وپیر کننده ای هست با این تورم وسختی زیر ۵۰ تومان حقوق زیر خط فقره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی