بازدید 2425

دادستان: والدین شکایتی درباره تعرض جنسی به فرزندان‌ ثبت نکرده‌اند

کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ 23 January 2023

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد؛ طی چند روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار پانزده نفر بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد منتشر شده است.

براساس پیگیری های انجام شده موضوع این ادعا در اداره ورزش و جوانان استان با شکایت جمعی از خانواده های نوجوانان در حال بررسی است.

همچنین دادستانی عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی نیز به موضوع ورود کرده و روز گذشته مسئولان اداره ورزش استان برای ارائه توضیحات پیرامون این موضوع به دادستانی استان دعوت شدند.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی برای بررسی صحت و سقم این موضوع دستور ویژه صادر کرده است.

محمدحسین درودی، دادستان مرکز استان خراسان رضوی با تاکید به بررسی دقیق این ادعا در دادستانی استان اظهارداشت: پس از اخذ گزارش اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد مبنی بر اینکه تعدادی از خانواده های بازیکنان مطالبی مبنی بر تغییر برخی رفتارهای فرزندان‌شان ناشی از عملکرد مدیر باشگاه را مطرح کرده اند، بلافاصله موضوع جهت بررسی دقیق تمام ابعاد آن به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شده و بازپرس پرونده نیز در گام نخست پس از بررسی اولیه، دستورات لازم جهت بررسی ابعاد مختلف این موضوع را صادر کرده و پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در مدارک و مستندات ارائه شده به دادسرا تاکنون فرد یا افرادی مدعی تعرض جنسی نشده اند و شکایتی تاکنون از سوی والدین بازیکنان در این خصوص در دستگاه قضایی مطرح نشده، در عین حال پیگیری ابعاد این موضوع به صورت جدی و دقیق وظیفه این مرجع است.

درودی گفت: این پرونده تا روشن شدن تمام ابعاد مختلف موضوع مطرح شده در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و نتیجه آن نیز به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید. ولی آنچه مسلم است تا این لحظه هیچ‌گونه سند و مدرکی دال بر وقوع تعرض نسبت به بازیکنان این مدرسه فوتبال به مرجع قضایی ارائه نشده است.

بر این اساس از فعالان رسانه ای به صورت جدی خواسته می شود تا پایان تحقیقات قضایی از هرگونه اظهار نظر در این زمینه جداً خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر