اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱

امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 21 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

عملکرد ۹ ماهه فاسمین

شرکت فاسمین در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲,۹۰۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۵ درصدی ۱۷,۵۰۲,۹۹۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۷,۴۰۰,۷۰۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه گشان

شرکت گشان در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰؛ سود خالص هر سهم ۱,۹۲۹ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۸ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش یک درصدی ۱,۹۱۷,۹۶۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۸۶۵,۶۰۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه شصفها

شرکت شصفها در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص برابر با ۱,۹۶۵,۲۴۹ میلیون ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۳۷ درصدی ۶,۷۵۱,۴۹۸ میلیون ریال می‌باشد.

پرداخت سود نقدی بپیوند

در خصوص زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت بپیوند سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ با توجه به پرداخت کلیه سود سهام اشخاص حقیقی سجامی از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به اطلاع می‌رساند نحوه توزیع سود سهام اشخاص حقوقی بدین صورت است؛ اشخاص حقوقی دارای یک تا ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم از طریق سامانه سجام و اشخاص حقوقی دارای ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۱ سهم از طریق سایر روش سود دریافت کنند.

افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین شصفها

مراحل اجرایی افزایش سرمایه شصفها از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) با توجه به محدودیت‌های موجود در شرکت در حال انجام می‌باشد. انجام افزایش سرمایه منوط به ارایه گزارش بازرس قانونی، اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و موافقت مجمع عمومی فوق العاده بر افزایش سرمایه می‌باشد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات لبوتان

به اطلاع سهامدارن محترم شرکت لبوتان (سهامی عام) می‌رساند افزایش نرخ (۲۶,۵۹۲,۷۸۷ ریال به ۲۹,۲۵۲,۰۶۶ ریال) در گروه محصول آبگرمکن به میزان ۱۰ درصد می‌باشد که ازاول بهمن ماه سال ۱۴۰۱ اعمال گردیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ولبهمن

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه ولبهمن از مبلغ ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور افزایش حجم فعالیت عملیات لیزینگی شرکت با هدف افزایش سودآوری که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

عملکرد ۹ ماهه آسیاتک

شرکت آسیاتک در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص برابر با ۱,۲۶۹,۵۲۶ میلیون ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۹ درصدی ۳,۲۲۶,۴۲۲ میلیون ریال می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل