۱۰ خبر مهم برای بورس امروز اول بهمن

خبرهای بسیاری روزهای گذشته منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 21 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۱ بهمن ماه ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر احتمالا بتوانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند؛

۱- هیأت مدیره شرکت فنرسازی زر با نماد خزر افزایش سرمایه ۳۹ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.
۲- بانک صادرات اعلام کرد:  تعداد ۴.۷۵۳.۲۱۷.۷۱۱ سهم معادل ۱.۷۲ درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران در تاریخ ۵ بهمن و تعداد ۵.۱۵۰.۷۳۸.۵۵۷ سهم معادل ۳.۸۳ درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ ۱۹ بهمن به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد.
۳- هفته اول بهمن تالار خودرو بورس کالا شاهد عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودرو هایما، لاماری ایما و T۵ اتوماتیک خواهد بود.
۴- ایران خودرو: دناپلاس‌های عرضه شده در بورس کالا تا پایان اسفند تحویل داده می‌شود
۵- یک رسانه انگلیسی گزارش داده اتحادیه اروپا فعلاْ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های موسوم به «تروریستی» قرار نمی‌دهد.
۶- صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم به عنوان دارنده ۳ درصد از کل سهام شتران در نظر دارد، تعداد ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون سهام خود را به صورت یکجا و نقد از طریق بورس اوراق بهادار تهران در تاریخ ۹ بهمن واگذار کند.
۷- براساس اطلاعیه شرکت فرابورس، سهام شرکت پنبه و دانه‌های روغنی خراسان به روش حراج در روز دوشنبه ۳ بهمن ماه به صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام و مختلط عرضه می‌گردد.
۸- بازارگردانی در نماد معاملاتی فروژ با استفاده از روش مبتنی بر حراج، از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۱.۰۱ آغاز  می‌شود. دوره زمانی بازارگردانی ۱ سال و حداقل معاملات روزانه ۲۵۰ هزار سهم است. همچنین دامنه مظنه ۳ درصد و حداقل سفارش انباشته ۱۲۵۰۰ سهم می‌باشد.
۹- بانک مرکزی:عرضه مجدد سکه طلا در بورس کالا از هفته آینده
۱۰-  پارلمان اتحادیه اروپا اصلاحیه پیشنهادی برای تعلیق مذاکرات برجام را تصویب نکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار