بازدید 2809
۱

آغاز المپیاد‌های علمی کشور

المپیاد‌های دانش آموزی امروز ۹ صبح، با المپیاد کامپیوتر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴ 21 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امروز سرپرست دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش با حضور در استودیوی سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: المپیاد‌های دانش آموزی از امروز در ۱۴ رشته و با رشته کامپیوتر آغاز خواهد شد.

حسینی درباره شرایط شرکت در المپیاد گفت: فقط دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می توانند در این آزمون شرکت کنند و با توجه به اینکه فرایند المپیاد یک سال زمان می‌برد، دانش آموزان پایه دوازدهم نمی‌توانند در این المپیاد‌ها شرکت کنند، چون مرحله نهایی این آزمون بعد از فارغ التحصیلی این دانش آموزان برگزار می‌شود.

سرپرست دانش پژوهان جوان در درباره فرایند برگزاری المپیاد گفت: المپیاد‌ها در سه مرحله برگزار می‌شوند که امروز مرحله اول آن آغاز می‌شود و تقریبا ۱۱۰ هزار نفر در المپیادها ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و ۱۰ هزار نفر ازآن‌ها برای مرحله دوم انتخاب می‌شوند.

This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی

 

حسینی درباره نحوه سوالات المپیاد گفت: سوالات مرحله اول المپیاد به صورت تستی و پاسخ کوتاه است.

سرپرست دانش پژوهان جوان درباره حوزه های برگزاری آزمون المپیاد خارج از کشور هم گفت: دانش آموزان حدود ۱۰ کشور از جمله امارات و روسیه در این المپیاد شرکت خواهند کرد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: هدف ااز المپیاد، رشد آموزشی دانش آموزان است بنابراین در مرحله اول محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد و پس از آن، کمیته علمی المپیاد، نفرات برگزیده را برای ورود به مرحله دوم انتخاب می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
با توجه به شرایط مملکت و فرار مغزها !!!!!!!!!!در واقع برگزاری المپیاد ها نشان دادن در سبز برای مشخص شدن و فرار تمامی فارغ التحصیلان ممتاز ایران به خارج از کشور برای منافع حیاتی خارجی ها!!!!!!!!!!!!! من مخالف برگزاری المپیاد هستم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی