بازدید 13146
۱
قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در لهستان؛ در گلزنی عالی، در دفاع شکننده

هندبال ایران مقابل غول‌های فرانسه ۴۰تایی شد!

با وجود درخشش تیم ایران در نیمه اول، ستاره‌های هندبال فرانسه موفق شدند با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ پیروز این مصاف باشند تا دومین شکست قابل پیش‌بینی تیم ایران در دور نهایی و اصلی رقابت‌ها رقم بخورد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 20 January 2023

تیم ملی مردان هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان امروز جمعه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت تهران) در یک دیدار دشوار به مصاف تیم فرانسه، پرافتخارترین تیم هندبال جهان رفت و با وجود ارائه یک نمایش خوب در نیمه نخست ، در پایان ۴۱ بر ۲۹ نتیجه را واگذار کرد.

هندبال ایران مقابل فرانسه ۴۰تایی شد!

ملی‌پوشان ایران در نیمه اول این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بارها و بارها دروازه حریف خود را باز کردند و در نهایت با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود فرانسه به رختکن رفتند. اختلاف چهار امتیازی با فرانسوی‌ها خبر از انگیزه فوق‌العاده بازیکنان ایران بود اما در نیمه دوم با وجود افزایش گلزنی تیم ایران، دروازه کشورمان به آسانی فروریخت و تعداد گل‌های فرانسه از ۴۰ گذشت.

در نهایت ستاره‌های هندبال فرانسه موفق شدند با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ پیروز این مصاف باشند تا دومین شکست قابل پیش‌بینی تیم ایران در دور نهایی و اصلی رقابت‌ها رقم بخورد.

تیم ملی هندبال ایران با صعود از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شد و به مرحله اصلی این مسابقات راه یافت و در جمع ۲۴ تیم برتر جهان قرار گرفت اما در این مرحله ابتدا به اسلوونی باخت.

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد ۲۰ ملی‌پوش حاضر در این مسابقات هستند.

روح‌الله اكرمی‌نیا (سرپرست)، وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح پور(پزشكیار) کادر تیم ملی هندبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

برنامه رقابت‌های تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان به شرح زیر است:

یکشنبه ۲ بهمن ماه - ساعت ۲۰:۳۰

ایران - لهستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همین که برای اولین بار از گروهشون صعود کردند جای تبریک و تحسین دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها