بازدید 2804

پرسپولیس بی‌مهاجم مقابل سلطان تساوی چه می‌کند؟

کد خبر: ۱۱۶۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 20 January 2023

پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخلاف بازی رفت دو تیم که با تساوی بدون گل همراه شد، معمولاً بازی‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن پرگل و هیجانی دنبال می‌شوند.

پرسپولیس که با 32 امتیاز صدر جدول را مدت‌هاست مال خود کرده، برای حفظ فاصله‌اش با دیگر مدعیان، نیاز به سه امتیاز بازی امروز مقابل ذوب‌آهن دارد. هرچند که تساوی یا حتی شکست نیز آنها را در صدر نگه می‌دارد، اما کسب یک پیروزی خانگی گارانتی مطمئنی برای حفظ جایگاهی است که چند تیمی نگاهی جدی به آن دارند.

تیمِ یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه در این بازی مهدی ترابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد این روز‌ها حال و روز خوبی را در نتیجه‌گیری سپری می‌کند. آنها دو هفته پیش گل‌گهرِ مدعی را در خانه با دو گل شکست دادند و هفته پیش نیز نساجی را با پنج گل مغلوب کردند تا نشان دهند بدون لوکادیا نیز می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرند.

ذوب‌‌آهنِ مهدی تارتار اما شرایطی متفاوت با پرسپولیس دارد. این تیم بعد از دو تساوی پیاپی در هفته پیش مقابل هوادار تن به شکست یک بر صفر داد تا با 18 امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کند.

ذوبی‌ها که با ۹ تساوی بعد از مس رفسنجان در این زمینه رکورد‌دار هستند، در این بازی نیز نیم‌نگاهی به کسب تساوی و توقف پرسپولیس خواهند داشت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که روز گذشته (پنجشنبه) تیم‌های سپاهان و استقلال در دیداری دیگر بین تیم‌های اصفهانی و تهرانی به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار را نماینده اصفهان بُرد و حالا این سپاهان است که با توجه به کم شدن فاصله‌اش با صدر جدول نگاه ویژه‌ای به دیدار همشهری‌اش با پرسپولیس دارد.

تیم تارتار بعد از دو شکست پی در پی مقابل هوادار (در لیگ برتر) و مس رفسنجان (در جام حذفی) قطعاً با این هدف پا به میدان می‌گذارد که سه‌گانه ناکامی‌اش کامل نشود، کاری که دشوار به نظر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار