بازدید 2767

مسوول دفتر، مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک شد

کد خبر: ۱۱۶۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 19 January 2023

نشست‌های تخصصی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک به عنوان یکی از فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو روز گذشته با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار شد.

در این جلسه عابد حقدادی سرپرست فدراسیون به ارائه برنامه‌های اردویی و اعزامی تیم‌های ملی ژیمناستیک هنری و ترامپولین و رنکینگ آسیایی تعدادی از ملی‌پوشان  پرداخت و همچنین توضیحاتی را نیز درخصوص مسائل مرتبط با این رشته عنوان کرد.

نکته مهم این جلسه حضور فردی به نام جمال شایگان بود. شایگان هم اکنون به عنوان مسئول دفتر فدراسیون مشغول به کار بود و البته در جلسه دیروز، خود را به عنوان مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک معرفی کرد.

حضور او به عنوان مدیر تیم‌های ملی در شرایطی صورت گرفت کمتر از دو ماه قبل یعنی روز 13 آذر ماه، محمد آذرپی که سرمربیگری تیم ملی را بر عهده داشت، طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون، پست مدیریت تیم‌های ملی را برعهده گرفته بود.

اینکه فردی بدون رزومه ژیمناستیک، به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب می‌شود، قطعاً اتفاق خوبی برای این رشته نیست. در همین خصوص شنیده می‌شود این تغییر که مدت زمان زیادی نیز از آن نمی گذرد، بی‌ارتباط با مسائل مربوط به انتخابات فدراسیون نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر