بازدید 21225
۴
گزارش

شکست سنگین تیم ملی هندبال مقابل تیم سوم دنیا

تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 18 January 2023

باخت قابل پیش‌بینی هندبالیست‌های ایران مقابل دارنده برنز جهان با نتیجه بسیار سنگینی ثبت شد.

شکست سنگین تیم ملی هندبال مقابل تیم سوم دنیا

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در دور اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل اسلوونی با نتیجه 38 بر 21 شکست خورد. نیمه نخست این دیدار 20 بر 9 به سود اسلوونی به پایان رسیده بود.

برنامه رقابت‌های تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان 2023:

جمعه 30 دی ماه - ساعت 20:30

ایران - فرانسه

یکشنبه 2 بهمن ماه - ساعت 20:30

ایران - لهستان

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی و علی کوهزاد؛ 20 ملی‌پوش حاضر در این مسابقات هستند.

روح‌الله اکرمی‌نیا (سرپرست)، وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح‌پور (پزشکیار) کادر تیم ملی هندبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

تیم ملی کشورمان در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مبارکه
نیمه سنگین ....از اسپانیا هم همینطور وفرانسه ولهستان ....کسی نبود.....
پیروزی بر اسپانیا ، اسلوونی ، فرانسه برنامه میخواهد . نمیشود یک راست رفت و اینهارو برد . اینکه بین 24 تا هستند موفقیت محسوب میشود و بد نیستند بچه ها . برنامه ای مثل والیبال داشته باشند ، پتانسیل جهانی بودن رو دارند .
معمولا در غرب ازپتانسیل ورزش برای قوی بودن کشورشان به دنیا خودنمایی میکنند بدینجهت به ورزشکاران از هر نظر میرسند . ما این را در المان تجربه کردیم و دیدیم تیم فوتبال ملی المان چیزی برای خودنمایی نداشت که بی یر اُف ‌در جا خودش استعفا داد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار