بازدید 1993

انتصاب معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران

با حکم استاندار تهران، مراد مرادی به سمت معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 18 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علیرضا فخاری استاندار تهران، طى حکمى مراد مرادی کرناچی را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب کرد.
 
 در حکم علیرضا فخاری برای انتصاب مراد مرادی کرناچی آمده است: نظر به مراتب شایستگی ، تجربه و تعهد جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان تهران به عنوان «معاون امنیتی ، انتظامی فرمانداری تهران»منصوب می شوید.
 
 در ادامه این حکم آمده است: سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی ، تلاش در جهت تحقق شایسته برنامه های امنیتی و انتظامی با استفاده از ظرفیت مردمی نمودن مقوله امنیت و بهره گیری از توان دستگاه های اعضو شورای تامین شهرستان ، تعامل با کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهید پرور آن شهرستان که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند از اهم نکات مورد انتظار است.
 
 امید است با اتکال به خداوند متعال ، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در انجام تکالیف و وظایف قانونی و همچنین مأموریت های محوله موفق باشید.
 
 بنا بر این گزارش مراد مرادی کرناچی یکم آبان ماه ۱۴۰۱ با حکم استاندار تهران، به‌عنوان سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی فرمانداری تهران منصوب شده بود.
 
گفتنی است پیش از این مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی پایتخت بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی