بازدید 5453
۶
سوژه

دومین مدیر دوشغله با حکم تاج در فدراسیون فوتبال!

پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
کد خبر: ۱۱۶۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ 17 January 2023

یک مدیر باشگاهی دیگر در فدراسیون فوتبال دوشغله شد!

دومین مدیر دوشغله با حکم تاج در فدراسیون فوتبال!

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان بدون اعلان رسمی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته آموزش منصوب شد. پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت و در جنجال بازی تراکتور و پیکان هم این موضوع به شدت به چشم آمد.

پس از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت ابراهیم شکوری به این فدراسیون به گوش رسید.

شکوری که پیش‌تر سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را بسیار بیشتر از موعد قانونی و به شکل خلاف قانون بر عهده داشت، با حکم مهدی تاج به‌عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون و جانشین غلامرضا جباری برگزیده شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال بدون اینکه این خبر را اعلام کند، گفت‌وگویی با شکوری منتشر کرده و عنوان «سرپرست کمیته آموزش» را برای او به کار برد!

ابراهیم شکوری مرداد امسال فعالیت خود را به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه پیکان آغاز کرده است و هیچ خبری مبنی بر استعفای او از باشگاه خودروساز دولتی اعلام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
وقتی خود تاج با اون وضعیتش رییس فدراسیون شده دیگه این انتصاباتش عادیه
باند مخوفي كه منجر به افتضاح ويلموتس شد دوباره براي پروژه جديد بخور بخور دور هم جمع شدن .حاج قاسم ها كجاييد.
این هم از وزارت ورزش دولت انقلابی و مردمی
اقای تاجه دیگه تاج سرند
خود تاج با صداقت تمام گفت کدوم مسئول در جمهوری اسلامی پرونده نداره؟
من کاری به حواشی پیرامون شکوری و تاج ندارم اما اولا از تابناک گلایه دارم که چطور اینقدر نادرست خبر منتشر میکنه! کی گفته که فدراسیون خبر انتصاب شکوری رو اعلام نکرده...\
در مورد انتصابم باید بگم غلامرضا جباری یکی از دلسوزترین افراد فدراسیون بود. من با ایشان کارکردم.. خودمن در هیات فوتبال یکی از استانهای کشور مسئولیت اموراداری و اجرایی رو دارم و نامه های فدرتاسیون به هیاتها رو من ازطریق اتوماسیون هیات فوتبالمون میبینم.. جباری نقشه راه کمیته اموزش رو تدوین کرد خیلی زحمت کشید... درجریان باشید که جبلاری باحفظ سمت سرپرست دپارتمان جوانان هم بود که ازونجا هم برداشته شد و سرپرستی دپارتمان جوانان بر عهده سمیه دهقانیان هستش و کلا جباری از فدراسیون حذف شد..حیف و دوصد حیف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار