بازدید 12358
توسط حجةالاسلام محسنی اژه‌ای

تعلیق سه قاضی پرونده کهریزک تایید شد

محسنی اژه ای همچنین گفت: پرونده کوی دانشگاه در دادسرای نظامی تهران رسیدگی می‌شود البته بنده هم گفته بودم که باید به این پرونده سرعت بیشتری در رسیدگی‌ها داده می‌شد. اما با پیگیری‌هایی که از سوی رئیس قوه قضائیه و توسط هیئت سه نفره دستگاه قضایی شده است، این پرونده در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و روند تحقیق درحال حاضر خوب است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۷ 24 August 2010
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای خبر تعلیق 3 مقام قضائی مرتبط با پرونده کهریزک را تایید کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی در جمع خبرنگاران در خصوص شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از میرحسین موسوی گفت: به دلیل اینکه مدتی است که این موضوع را تعقیب نکرده‌ام اطلاع دقیقی از مسئله ندارم لذا باید از دادستان تهران در این باره سؤال کنید.

اهم اظهارات دادستان کل کشور عبارت است از:

نمایندگان مجلس در این باره نامه‌ای را برای بنده ارسال کرده بودند ولی به دلیل اینکه ما اقدام قضائی مستقیم نداریم از این رو بنده همان زمان موضوع را به دادسرای تهران ارسال کردم اما در کل قوه قضائیه باید در مورد هر مجرمی به پرونده‌اش رسیدگی کند.

دادگاه در مورد موسویان حکم صادر کرده و همان زمان چون وی نسبت به حکم صادره اعتراضی نکرده لذا حکم قطعی است.

محسنی اژه‌ای در ادامه خبر تعلیق سه قاضی پرونده کهریزک را نیز تایید کرد.

پرونده کوی دانشگاه در دادسرای نظامی تهران رسیدگی می‌شود البته بنده هم گفته بودم که باید به این پرونده سرعت بیشتری در رسیدگی‌ها داده می‌شد. اما با پیگیری‌هایی که از سوی رئیس قوه قضائیه و توسط هیئت سه نفره دستگاه قضایی شده است، این پرونده در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و روند تحقیق درحال حاضر خوب است.

پرونده اگر احتمالا متهمین متعددی داشته باشد، مرجع رسیدگی به تشخیص قاضی می‌تواند به متهمین مرتبط هم رسیدگی کند، درحال حاضر نظر قاضی پرونده این بوده که چون مسائل مهم در صلاحیت وی بوده است، لذا او می‌تواند موارد جانبی را هم خود رسیدگی کند.

اژه‌ای همچنین هرگونه اظهار نظر در رابطه با لایحه حمایت از خانواده نیز به اتمام رسیدگی‌ها در این باره در مجلس شورای اسلامی موکول کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر