بازدید 6323
۳

از سرگیری فعالیت ادارات استان تهرات از فردا/ تمام مدارس استان تهران فردا غیرحضوری شد/ امتحانات نهایی برگزار می‌شود

بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 15 January 2023

از سرگیری فعالیت ادارات استان تهرات از فردا/ تمام مدارس استان تهران فردا غیرحضوری شد/ امتحانات نهایی برگزار می‌شودبا توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس مناطق نوزده گانه تهران و مدارس شهرستان‌های استان تهران به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش «تابناک»، با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس مناطق نوزده گانه تهران و مدارس شهرستان‌های استان تهران به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس پایتخت در روز دوشنبه ٢۶ دی‌ماه به صورت غیرحضورس انجام می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه (دروس مانده)، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی و امتحانات هماهنگ استانی سوم متوسطه فنی و حرفه‌ای (۳-۳-۵) و پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور، ارزشیابی جامع، دی ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره‌های تحصیلی، در ایام آموزش غیرحضوری برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

بازگشت فعالیت تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات استان به روال عادی

استانداری تهران اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.

کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به حداقل رساندن میزان مصرف گاز در پایان ساعت اداری می‌باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اشتباه كردن اداراتو باز كردن
فردا كلي از شهرا هم گاز قطع ميشه هم كل تهران قفل
ستاد ايجاد بحران!
مشاهده زمستان سخت را به جناب آقای جواد اوجی تبریک عرض می کنم
مثل اینکه سرمای سخت اروپا داره میره!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی