بازدید 3493

هشت مورد واژگونی خودرو در جاده‌های همدان

رییس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست با توجه به بارش متناوب برف و بروز کولاک زمینی به ویژه در گردنه‌های اسدآباد به سمت گرین و گل‌تپه و محور همدان - بیجار از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 15 January 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی فکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش متناوب برف از عصر شنبه بیشتر مسیرهای برون شهری این استان را فرا گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بارش برف همراه با کولاک در شبانه روز گذشته شرایط را برای عبور خودروها سخت کرده، به گونه ای که تردد در جاده های همدان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بخشی از خودروهای عبوری از مسیرهای این استان دارای نقص فنی، خرابی سیستم گرمایش و برف پاک کن بودند که منجر به معطوف شدن توان پلیس به امداد رسانی و هدایت سرنشینان این خودروها به محل اسکان شد و عوامل پلیس راه را از دیگر ماموریت ها باز داشت.

سرهنگ فکری تاکید کرد: رانندگان باید با ورود به فصل سرد سال به ویژه هنگام بارش برف، پیش از حرکت از سالم بودن سیستم فنی خودرو، لاستیک ها، برف پاک کن، سیستم گرمایش و چراغ های وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند.

هشت مورد واژگونی خودرو

وی گفت: سانحه فوتی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های برون شهری استان همدان رخ نداده اما هشت مورد واژگونی و چندین مورد خروج خودرو از جاده اصلی به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده رخ داد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با وجود بارش متناوب برف اما تلاش و همکاری تیم های پلیس راه، راهداری و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی موجب پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای این استان شده هم اینک تردد در جاده های برون شهری این استان جریان دارد.

سرهنگ فکری ادامه داد : در حال حاصر جاده های همدان لغزنده هستند و رانندگان برای پیشگیری از بروز هر سانحه ای باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار