بازدید 3084
۱
افشاریان مخالفت فدراسیون را لو داد

اختلاف بر سر انتصاب حبیب کاشانی علنی شد

کد خبر: ۱۱۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹ 15 January 2023

در حالی که کمیته ملی المپیک نام حبیب کاشانی را به عنوان مدیر و سرپرست تیم ملی فوتبال امید اعلام کرده است، گویا در فدراسیون فوتبال کسی از بین مدیران ارشد تمایلی به صدور حکم انتصاب او ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و شخص رئیس فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ موضعی در قبال طرح نام کاشانی که اکنون عضو شورای شهر تهران است، اتخاذ نکرده بودند اما واکنش روز گذشته خداداد افشاریان یکی از اعضای هیات رئیسه، پرده از اختلاف نظر برداشت.

افشاریان درباره انتخاب کادرفنی تیم فوتبال امید و حضور حبیب کاشانی به عنوان سرپرست این تیم، گفت: تا مسابقات تیم امید زمان زیاد داریم و در جلسات بعدی هیئت رئیسه تکلیفش مشخص شود. این اسامی را از کجا می‌آورید؟ هیچ‌کدام از اعضای هیئت رئیسه این موضوعی که را می‌گویید را نمی‌دانیم. حتی آقای تاج روی این موضوع اشراف ندارد.  رئیس فدراسیون فوتبال اینقدر باهوش است که درباره سرمربی تیم ملی و تیم امید در جلسه‌ای پخته تصمیم‌گیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقدمیگیدوقت داریم همه تیم هابراجام ملت هابرنامه ربزی کردندولی هنوزتکلیف سرمربی راروشن نکردیدبخداتوایران بهترین هاراداریم دست دست نکنیدتودابخدا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار