بازدید 8360
۳

دفاع چپ تیم ملی در آستانه پیوستن به پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۵۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 13 January 2023

میلاد محمدی با رضایتنامه در پنجره نقل‌وانتقالات زمستان به پرسپولیس خواهد آمد.
به گزارش تابناک ورزشی؛ میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که پیراهن «آاک یونان» را بر تن دارد با پیشنهاد رسمی چند باشگاه لیگ برتری برای بازگشت فوتبال ایران روبرو شده است.

علاقه محمدی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس و رابطه صمیمانه‌اش با یحیی گل محمدی باعث شده تا سرمربی سرخپوشان نسبت به جذب او امیدوار شود.

دفاع چپ تیم ملی در آستانه پیوستن به پرسپولیس

گل محمدی که لیست خرید و مازاد زمستان فصل جاری پرسپولیس را قرار است به باشگاه اعلام کند؛ به نوشته مهر منتظر تصمیم قطعی مدافع تیم ملی ایران است تا او را جذب کرده و به پرسپولیس بیاورد.
پرسپولیس در پست دفاع چپ از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کند و وحید امیری، علی نعمتی و برخی بازیکنان دیگر در این پست ایفای نقش می‌کنند اما هیچکدام به اندازه محمدی در فاز هجومی تبحر ندارند.


از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس منتظر است تا پاسخ محمدی را شنیده و مذاکرات رسمی با او را برای عقد قرارداد به مدت یک فصل و نیم انجام دهد. ضمن اینکه دریافت رضایت‌نامه محمدی در صورت جدایی از باشگاه یونانی بر عهده خود این بازیکن است و پرسپولیس بخشی از این مبلغ را به محمدی خواهد داد.

حال باید دید مدافع تیم ملی ایران چه تصمیمی در مقابل پیشنهادات خود از باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان اصفهان خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سرمربي محترم پرسپولیس لطفا میانگین قد دفاع ها وبازیکنانت را بالا ببر مثل بازی با الهلال عربستان نشه دوباره دفاع تیمت بدلیل قد کوتاه توپ را بجای با سر با دست بزند ویک جام مهم را از دست بدهی کمی اندیشه....
تکذیب شد جون مصدومه
با سلام بهتر است در زمان جذب بازکنان نامدار به تاریخ مصرفشان هم توجهی داشت ......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار