بازدید 2511

اتهام سنگین رئیس فدراسیون ووشو به صالحی‌امیری

کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 11 January 2023

نشست خبری امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو صبح امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه در محل این فدراسیون برگزار شد.

امیر صدیقی در صحبت های ابتدایی خود، اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته ووشو مردان و بانوان ۵۸ مدال بین المللی کسب کرده است. ما در کوراش بزرگسالان و جوانان آسیا نتایج بسیار خوبی رقم خورد. سپس آذرماه برای ما بسیار خوب بود و ابتدا قهرمان بزرگسالان جهان کوراش بود که ۶ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز به دست آمد که نایب قهرمان شدیم.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه صحبت‌های خود با گلایه از صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: متأسفانه نیمه مردادماه امسال صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مکاتبه‌ای را با رئیس فدراسیون جهانی ووشو انجام داد و مطالبی را مطرح کرد که من در این سالها نشنیده بودم که یک مقام مسئول مطالب غیرواقعی را مطرح کند و اعتبار یک رشته موفق را زیر سؤال ببرد. او در این مکاتبه به اندازه‌ای عجله داشته که حتی اسم من را اشتباهی نوشته است. اقدام علیه منافع ملی در هر جایگاهی خوب نیست.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: دبیرکل فدراسیون جهانی در پاسخ به این مکاتبه اعلام کرده است برای ما سؤالی پیش آمده که چرا نامه‌ای که به ما ارسال شده روی سربرگ نیست و هیچ مهری هم ندارد، ضمن اینکه از رئیس کمیته ملی المپیک مستنداتی خواسته‌اند که ارائه نشده است و گفته‌اند که اگر کمکی می‌خواهید مهدی علینژاد نماینده فدراسیون جهانی است و از او کمک بگیرید.

صدیقی در پاسخ به این سؤال که مکاتباتی که شده و اتهاماتی که به شما وارد شده در رابطه با چه اردویی بوده است گفت: صالحی امیری گفته بود من باند رسانه‌ای تشکیل دادم و در ایران اخبار جعلی منتشر کرده‌ام و حکمی برعلیه‌ام آمده است. حتی او مدعی شده صدیقی در ایران برکنار شده است. بنده زمانی که این مسائل مطرح شد در آستانه بازیهای کشورهای اسلامی و برگزاری مجمع کمیته المپیک بودیم که واکنشی نشان ندادم و حاشیه‌ای ایجاد نشود. در حال حاضر خسروی وفا و تیمش مسئولیت کمیته را برعهده گرفتند و برنامه‌ها طبق روال و به دور از حواشی پیش می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی