
به گزارش «تابناک» به نقل از ایران جیب، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راه امروز در همایش بانوان فرهنگیار ترافیک اظهار کرد: همه ۳ عامل انسان، راه و وسیله را دخیل در تصادفات میدانند، اما باید بگویم که ۵ عامل دخیل در تصادفات است؛ مدیریت و آموزش را هم باید به ۳ عامل دیگر اضافه کرد.
وی افزود: سیاستگذاری ها، نقشها و تامین منابع را در قانون لحاظ کردهاند، اما کافی نیست؛ در قانون پیشبینی شده است شورای عالی ایمنی به ریاست رئیس جمهور برگزار شود.
رئیس پلیس راه تصریح کرد: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده میکند؛ تصادفات کشور عراق ۳ و نیم برابر ایران است، اما کشتههای تصادفات عراقیها نصف ایرانیها است و این موضوع تنها به دلیل خودروهای ایمنی است که دارند.
هادیانفر متذکر شد: سالانه در تصادفات بیش از ۱۷ هزار نفر جان خود را از دست میدهند، اگر یک نفر در تصادفات جان خود را از دست بدهد ۸.۳ میلیارد تومان خسارت به کشور وارد میشود.
 باز هم ما رکورد زدیم !
 							         		            باز هم ما رکورد زدیم ! چون جمعیت، طول جاده ها، تعداد خودروها، میزان تردد، وضعیت جاده ها و نظایر آن در دو کشور متفاوت است، این آمار مبهم است. برای مقایسه لازم است اول مجموعه مطالعاتی پیش پردازش و نرمالیزه شوند. مثلا تعداد تصادف در کیلومتر، تعداد تصادف نسبت به تعداد ماشین، تعداد تلفات نسبت به زخمی ها، تعداد تصادف در یک میلیون و از قبیل اینها.
 							         		            چون جمعیت، طول جاده ها، تعداد خودروها، میزان تردد، وضعیت جاده ها و نظایر آن در دو کشور متفاوت است، این آمار مبهم است. برای مقایسه لازم است اول مجموعه مطالعاتی پیش پردازش و نرمالیزه شوند. مثلا تعداد تصادف در کیلومتر، تعداد تصادف نسبت به تعداد ماشین، تعداد تلفات نسبت به زخمی ها، تعداد تصادف در یک میلیون و از قبیل اینها.         		                     		         |
         		                            |         		                             سلام. اگرچه با حرفای شما موافقم تقریبا. آما این که با تعداد تصادفات بیشتر تعداد کشته ها کمتره، دلیلش اینه که کیفیت ماشیناشون خیلی بهتره و از جان مسافران محافظت می کنه. به نظرم این که تو تمام تصادفات تو کشور ما میگن مقصر راننده است مغلطه ای بیشش نیست. معلومه که راننده یه اشتباهی می کنه که منجر به تصادف میشه اما دلیل نمیشه که با هر تصادفی کشته بشه. ماشین باید یه حداقلی از حفاظت رو برای سرنشین فراهم کنه. .
 									         		                    سلام. اگرچه با حرفای شما موافقم تقریبا. آما این که با تعداد تصادفات بیشتر تعداد کشته ها کمتره، دلیلش اینه که کیفیت ماشیناشون خیلی بهتره و از جان مسافران محافظت می کنه. به نظرم این که تو تمام تصادفات تو کشور ما میگن مقصر راننده است مغلطه ای بیشش نیست. معلومه که راننده یه اشتباهی می کنه که منجر به تصادف میشه اما دلیل نمیشه که با هر تصادفی کشته بشه. ماشین باید یه حداقلی از حفاظت رو برای سرنشین فراهم کنه. .         				                     		                 |
         		                            |         		                             هر چی باشه به علت وجود ماشینهای آمریکایی، ژاپنی و کره ای مرگ ناشی از تصادف خیلی خیلی پایین تر آهن پاره های مثلا ماشین ایرانی هست. شما هم بی خودی دنبال توجیه خیانتهای مسئولین خودرویی کشور در حق مردم نباش
 									         		                    هر چی باشه به علت وجود ماشینهای آمریکایی، ژاپنی و کره ای مرگ ناشی از تصادف خیلی خیلی پایین تر آهن پاره های مثلا ماشین ایرانی هست. شما هم بی خودی دنبال توجیه خیانتهای مسئولین خودرویی کشور در حق مردم نباش         				                     		                 تحریم کاغذ پاره ای بیش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 							         		            تحریم کاغذ پاره ای بیش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!         		                     		         باز هم هم آشغالهای داخلی حمایت کنید و مازوت بسوزانید
 							         		            باز هم هم آشغالهای داخلی حمایت کنید و مازوت بسوزانید         		                     		         اونهایی که عراق رفتن خوب میدونن مردم اونجا چه خودروهای استفاده میکنن!
 							         		            اونهایی که عراق رفتن خوب میدونن مردم اونجا چه خودروهای استفاده میکنن!         		                     		         |
         		                            |         		                             بنز C350 مدل 2009 سفید
 									         		                    بنز C350 مدل 2009 سفید این گزارشات واقعیت دارد ولی از سویی دیگر مثل نمکی است که بر زخم مردم پاشیده می شود. ای کاش به جای این همه گزارش و سخنرانی در سمینارها  و حرف زدن  اقدام عملی می شد.
 							         		            این گزارشات واقعیت دارد ولی از سویی دیگر مثل نمکی است که بر زخم مردم پاشیده می شود. ای کاش به جای این همه گزارش و سخنرانی در سمینارها  و حرف زدن  اقدام عملی می شد.