بازدید 3696
۶

امیرعبداللهیان: سفیر عراق را فراخواندیم

وزیر امور خارجه اظهار داشت: سفیر عراق را در پی استفاده مسئولین عراقی از نامی مجعول برای خلیج فارس به وزارت خارجه فرا خواندیم و حساسیت ملت بزرگ ایران را نسبت به به‌کارگیری واژه دقیق و کامل خلیج فارس به طرف عراقی منعکس کردیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 11 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در واکنش به استفاده از عنوانی مجعول برای خلیج فارس توسط مقامات عراقی اظهار داشت: آقای سودانی در مطلبی که در فضای مجازی اخیراً منتشر کردند این مساله را اصلاح کردند.

وی تاکید کرد: ما با وجود اینکه با عراق روابطی راهبردی، برادرانه و عمیق داریم اما نسبت به این موضوع به صراحت اعتراض خود را اعلام کردیم و سفیر عراق را به وزارت خارجه فرا خواندیم و حساسیت ملت بزرگ ایران را نسبت به به‌کارگیری واژه دقیق و کامل خلیج فارس به طرف عراقی منعکس کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
خسارت جنگ را از عراق بگیرید، منافاتی با برادری و همکار ی ندارد.
خوب بعدش چی شد؟؟؟؟
عکس العمل اونا چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا فراخواندنش که با هم یه چای بنوشن !
چرا جواب طرف عراقی را نمی گوید.حتما طلبکارانه صحبت کرده روش نمیشه به مردم بگوید. خسارت جنگ را بگیرید. از کویت کمتر هستید. تا قرون آخرش را گرفت. اگر شما هم پاتون را صفت بگذارید.انقدر گستاخ نمیشن... تازه نخست وزیر عراق در نزد مقامات آلمانی ببین چی گفته. هنوز طلبکارن... شل بیایید . صفت میخورین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سفت
خسته نباشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس